Το «πράσινο φως» για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στις σχολικές μονάδες της χώρας έδωσε το Υπουργείο Εσωτερικών, με στόχο την έγκαιρη στελέχωση των σχολείων ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.
Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου (αρ. πρωτ. 33390/16-06-2026), εγκρίθηκε η πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλους τους δήμους της χώρας.
Σε πανελλαδικό επίπεδο εγκρίνονται συνολικά 16.021 θέσεις εργασίας. Για το Δήμο Εορδαίας ο μέγιστος αριθμός προσλαμβανόμενων ατόμων είναι 71, ενώ ο μέγιστος αριθμός ωρών ημερήσιας απασχόλησης 212. Αντίστοιχα, για το Δήμο Κοζάνης οι αριθμοί διαμορφώνονται σε 117 και 352. Ο Δήμος Καστοριάς έχει μέγιστο αριθμό προσλαμβανόμενων ατόμων 61. Τέλος, για τον Δήμο Φλώρινας εγκρίθηκαν 71 θέσεις το μέγιστο. Για τον Δήμο Γρεβενών εγκρίθηκαν 43 θέσεις προσωπικού καθαριότητας. Ακόμα, εγκρίθηκαν 33 θέσεις για το Δήμο Αμυνταίου, 14 για το Δήμο Άργους Ορεστικού, 6 για το Δήμο Βελβεντού και 5 για το Δήμο Δεσκάτης.
Δείτε ολόκληρη την απόφαση εδώ
Η μισθοδοσία των εργαζομένων θα καλυφθεί κυρίως μέσω της κρατικής χρηματοδότησης προς τους δήμους, ενώ παρέχεται η δυνατότητα ενίσχυσης του προσωπικού ή αύξησης των ωρών εργασίας με ίδιους πόρους των δήμων, έπειτα από σχετική απόφαση των δημοτικών συμβουλίων.
Οι συμβάσεις θα έχουν διάρκεια ίση με το διδακτικό έτος, από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τις 30 Ιουνίου, ενώ οι προσλήψεις θα αφορούν θέσεις πλήρους ή μερικής απασχόλησης. Σημειώνεται ότι η ελάχιστη διάρκεια μερικής απασχόλησης δεν μπορεί να είναι μικρότερη από τρεις ώρες ημερησίως.
Οι Δήμοι είναι υπεύθυνοι για να ανακοινώσουν τις θέσεις εργασίας τους έγκαιρα για την ομαλή μετάβαση στο νέο σχολικό έτος.































