Πληροφορίες ότι ματαιώνεται το σχέδιο ανάπλασης. Η υπόθεση σέρνεται τους τελευταίους μήνες με δυστοκία από πλευράς κυβέρνησης, υπουργείου οικονομικών και πιθανότατα και του υπερταμείου για την χρηματοδότηση. Τα σενάρια “κουμπώνουν” και στο γεγονός ότι στην παρουσία του στην ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης δεν έκανε καμία αναφορά στο έργο της ανάπλασης.
Ένα έργο για το οποίο η Θεσσαλονίκη επένδυσε, εκπονήθηκαν σχέδια, έγιναν διαγωνισμοί, ξοδεύτηκαν εκατομμύρια, η Θεσσαλονίκη στηρίζεται στην ανάπλαση της ΔΕΘ σε συνδυασμό με το μετρό.
Με τις πληροφορίες για εγκατάλειψη του ΣΔΙΤ, το σενάριο της ιδιωτικοποίησης έρχεται στο προσκήνιο.
Το διαμάντι του στέμματος είναι το ακίνητο της ΔΕΘ για το οποίο προκύπτει το πολύ μεγάλο ζήτημα: Η πόλη δεν έχει συμφωνήσει κανένα τέτοιο σχέδιο.
Οι πληροφορίες συγκλίνουν ότι οι τόνοι κρατιούνται χαμηλοί μέχρι τις δημοτικές εκλογές στις 8 Οκτωβρίου, λόγω πολιτικού κόστους.
Η πόλη πρέπει να μιλήσει ανοιχτά, να πάρει θέση. Η κυβέρνηση χτυπάει ανάποδα τις μηχανές. .
Το λιμάνι χτυπάει ανάποδα διότι ο ιδιοκτήτης του είναι ρωσικής προέλευσης.
Το μετρό έχει χτυπήσει πίσω δεκάδες φορές.
Η επέκταση προς δυτικά είναι μόνο μία αναφορά.
Σέρνεται το θαλάσσιο μέτωπο..
Μας έφερε το Υπουργείο Υποδομών την fly over και ψάχνουμε να βρούμε τροχαία για τις επιπτώσεις από την κατασκευή την οποία επισπεύδουν με την αιτιολογία ότι υπάρχουν ρήτρες.
Και τώρα η ανάπλαση της ΔΕΘ που φαίνεται να μένει στο συρτάρι.
Τι σκέφτεται να κάνει η κυβέρνηση; Θα πρέπει να ανοίξουν τα χαρτιά τους. Η έλλειψη εξελίξεων στην Θεσσαλονίκη οδηγεί σε μαρασμό και γκρίνια.
Περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού σημειώνει σε συνέντευξή του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΔΕΘ Helexpo, ενώ ο οικονομικός συντάκτης Δημήτρης Διαμαντίδης εξηγεί το πόσα χρόνια χρειάστηκαν και πόσα χρήματα για την εκπόνηση μελετών επί του σχεδίου ανάπλασης της ΔΕΘ που φαίνεται να μπαίνει στο συρτάρι.
Πηγή: rthess.gr