Πριν από περίπου 15 ημέρες και αφού ξεπεράστηκαν όλα τα τεχνικά και γραφειοκρατικά προβλήματα, μετά από πολλά χρόνια, τοποθετήθηκε φωτεινός σηματοδότης στην επικίνδυνη Γέφυρα Κάμπου του Σαριγκιόλ, Αγίου Δημητρίου – Ακρινής – Δρεπάνου – Μαυροδενδρίου – Ποντοκώμης – Ορυχεία (ΛΚΔΜ) & ΑΗΣ ΔΕΗ, μετά από αίτημα της αρμόδιας Aντιδημαρχίας του Δήμου Κοζάνης και συγκεκριμένα του Aντιδημάρχου, Αριστοτέλη Πουτακίδη και την ανταπόκριση του Ορυχείου Νοτίου Πεδίου και του ΔΕΔΔΗΕ Κοζάνης. Η συγκεκριμένη διασταύρωση στο παρελθόν έχει προκαλέσει πολλά ατυχήματα μερικά από τα οποία ήταν και θανατηφόρα. Από το σταυροδρόμι αυτό διέρχονται, από και προς αυτά τα χωριά, κάτοικοι και πολίτες με τα αυτοκίνητα τους, γεωργοί με τα αγροτικά μηχανήματα τους, φορτηγά και εργαζόμενοι στα Ορυχεία (ΛΚΔΜ) και τους ΑΗΣ της ΔΕΗ (Αγίου Δημητρίου – Καρδιάς – Πτολεμαΐδας), εξυπηρετώντας ταυτόχρονα κάθε ανάγκη σύνδεσης και μετάβασης στην πόλη της Κοζάνης και της Πτολεμαΐδας και αποτελεί κομβικό σημείο για αυτά τα χωριά.
Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Ελλησπόντου, εξέδωσε σχετική ανακοίνωση για το θέμα στην οποία αναφέρονται τα εξής:
Το Τοπικό Συμβούλιο Νέων Ελλησπόντου Κοζάνης μαζί με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Αγίου Δημητρίου Πεχλιβανίδη Θεοχάρη, είχε θέσει την σοβαρότητα του ζητήματος της ασφάλειας στο σημείο αυτό στον Δήμαρχο Κοζάνης κύριο Ιωαννίδη Ελευθέριο και στον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Ελλησπόντου – Υψηλάντη κύριο Πουτακίδη Αριστοτέλη, εκ μέρους του εκπροσώπου του Αλέξανδρου Κοκκινίδη, στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 13 Μαρτίου 2015. Επισημάνθηκαν επίσης τα προβλήματα και οι κίνδυνοι στην διασταύρωση του κάμπου (γέφυρα) προς Ορυχεία – Μαυροδένδρι, Ακρινή, Άγιος Δημήτριος, Δρέπανo) και στις 30 Απριλίου του 2015.
Η τοποθέτηση του Φωτεινού Σηματοδότη στην συγκεκριμένη διασταύρωση της Γέφυρας αποτελεί αξιέπαινη προσπάθεια και σημαντικό βήμα για την μείωση των κινδύνων για τροχαία ατυχήματα, την αύξηση της ασφάλειας και την προστασία της ζωής των οδηγών.
Ωστόσο ο Φωτεινός Σηματοδότης δεν είναι αρκετός καθότι τις νυχτερινές ώρες, ειδικά τώρα τον χειμώνα λόγω της ομίχλης και των υδρατμών η όραση είναι μηδαμινή, για αυτό προτείνουμε να τοποθετηθούν και κολώνες φωτισμού σε κάθε άκρη από τους δρόμους στην γέφυρα και να γίνουν και άλλες απαραίτητες παρεμβάσεις στο σημείο (υπάρχει πρόβλημα περιορισμένης ορατότητας λόγω ύψους από τις μπάρες της γέφυρας – μειωμένη ορατότητα λόγω χόρτων τα καλοκαίρια), έτσι ώστε να υπάρχει πλήρης ασφάλεια κατά την διέλευση της διασταύρωσης και της γέφυρας.