Το Search Engine Optimization (SEO) είναι μια διαδικασία που δεν είναι καινούρια και ο στόχος της ήταν πάντα ο ίδιος. Η εμφάνιση ψηλά στα αποτελέσματα των διάφορων μηχανών αναζήτησης.
Όπως γνωρίζουμε ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πόσο σημαντικό είναι να εμφανίζονται ψηλά στα αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης, για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
Πώς θα δημιουργήσετε το κατάλληλο Search Engine Optimization;
- Δημιουργήστε φρέσκο, ποιοτικό περιεχόμενο ή εκμεταλλευτείτε το παλιό!
Δεν χωράει αμφιβολία ότι το ποιοτικό και φρέσκο περιεχόμενο είναι από τους βασικότερους παράγοντες για μια επιτυχημένη στρατηγική Search Engine Optimization (SEO). Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να εντοπίσουν το ποιοτικό περιεχόμενο και να ανταμείψουν το website σας, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερο traffic και περισσότερους πιθανούς πελάτες.
Η συγγραφή περιεχομένου σχετικό με την επιχείρησή σας δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση, καθώς απαιτείται κόπος, χρόνος και συνεχής ενασχόληση. Αυτό όμως που μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα, είναι να χρησιμοποιήσετε το παλιό σας περιεχόμενο, ώστε να προσελκύσετε νέους επισκέπτες.
Πώς θα το πετύχουμε αυτό;
- Κάνοντας Content Revamping
Content Revamping σημαίνει ότι συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε το περιεχόμενο για τον ίδιο σκοπό, για τον οποίο δημιουργήθηκε εξαρχής, αλλά το επικαιροποιείτε έτσι ώστε να παραμένει σχετικό και ελκυστικό για το ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, η αλλαγή του design ενός παλιού ebook, έτσι ώστε να μη φαίνεται απαρχαιωμένο και ο εμπλουτισμός του κειμένου με νέα στοιχεία, θεωρείται Content Revamping.
- Κάνοντας Content repurposing
Content repurposing είναι η μετατροπή του περιεχομένου σε άλλο format, που συνήθως συνοδεύεται με αλλαγή του κοινού στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, μια σειρά από άρθρα, μπορεί να μετατραπεί σε ένα ebook ή ένα video tutorial.
Αν λοιπόν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες από το ίδιο κοινό, τότε κάντε content revamping. Αν όμως θέλετε να προσελκύσετε επισκέπτες που ανήκουν σε άλλο κοινό ή βρίσκονται σε διαφορετικό στάδιο στη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος, τότε το content repurposing είναι η καλύτερη λύση.
- Στοχεύστε σε Long tail keywords
Τα long tail keywords προσφέρουν τη δυνατότητα παροχής περισσότερο σχετικού περιεχομένου στους χρήστες, σύμφωνα με την αναζήτηση που πραγματοποίησαν, αφού οι αναζητήσεις των χρηστών έχουν γίνει περισσότερο στοχευμένες.
Από την άλλη υπάρχουν οι διαφημίσεις Google AdWords, που κι αυτές με τη σειρά τους μας διευκολύνουν στο να προβληθεί η επιχείρησή μας στο ίντερνετ.
Πώς λειτουργούν έξυπνα οι διαφημίσεις Google AdWords;
- Ορίζετε τις λέξεις ή φράσεις, γνωστές και ως λέξεις-κλειδιά που θέλετε να διαφημίζεστε.
- Ορίζετε το κόστος (CPC) που θέλετε να δαπανάτε για κλικ στη διαφήμιση και για κάθε λέξη-κλειδί.
- Δημιουργείτε τις αντίστοιχες διαφημίσεις με κείμενο.
- Όσο πιο μεγάλο είναι το CPC σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να εμφανιστείτε πρώτος στα αποτελέσματα.
Εύκολα λοιπόν μπορούμε να προβάλλουμε την επιχείρησή μας μέσω του Search Engine Optimization και τις διαφημίσεις Google AdWords!