Η Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας (ΔΕΤΗΠ) καλεί όσους καταναλωτές της οφείλουν την κατανάλωση Τηλεθέρμανσης περιόδου 2015-16 και παλιότερων περιόδων να προβούν στην εξόφληση των οφειλών τους έως 31 Αυγούστου 2016, προειδοποιώντας πως σε περίπτωση μη τακτοποίησης των οφειλών «η οικοδομή θα σφραγίζεται και δεν θα παρέχεται θερμική ενέργεια κατά την νέα περίοδο 2016-2017 και θα επιβάλλεται κόστος επανασύνδεσης 50 € ανά κτίριο.»
Το θέμα αυτό απασχόλησε τη σημερινή συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της επιχείρησης, με το πέρας της οποίας εκδόθηκε η κάτωθι ανακοίνωση την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της ΔΕΤΗΠ Γιώργο Κάλφας:
Κατά την διάρκεια όλης της χειμερινής περιόδου η ΔΕΤΗΠ, σεβόμενη τις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών τηλεθέρμανσης, έδωσε την δυνατότητα εξόφλησης παλιών οφειλών με δόσεις και τρεχουσών οφειλών με τμηματική καταβολή των ποσών των λογαριασμών θέρμανσης, δηλαδή την ευχέρεια να καταβάλλεται όποιο ποσό συγκεντρώνεται σε κάθε οικοδομή, χωρίς καμία επιβάρυνση και χωρίς να διακόπτει την παροχή.
Η πλειοψηφία των καταναλωτών μας ανταποκρίθηκε και αποπληρώνει με συνέπεια τους λογαριασμούς τηλεθέρμανσης, που για 7η συνεχή περίοδο κράτησε σταθερό το εξαιρετικά χαμηλό τιμολόγιό της. Όμως πολλές οικοδομές συνεχίζουν να έχουν οφειλές προς την Δ.Ε.ΤΗ.Π. περσινής ή και παλιότερων περιόδων, τις οποίες δεν εξόφλησαν ή δεν ρύθμισαν.
Πληροφορούμε τους καταναλωτές που οφείλουν στην Τηλεθέρμανση ότι η προθεσμία εξόφλησης των λογαριασμών περσινής και παλαιότερων περιόδων παρατείνεται έως την 31 – 8 – 2016.
Σε περίπτωση μη εξόφλησης έως την παραπάνω προθεσμία, παρέχεται η δυνατότητα δόσεων, για την εξόφληση των οφειλών περσινής περιόδου 2015-16, με προϋπόθεση να εξοφληθούν οι οφειλές προηγούμενων περιόδων (2014-15 ή παλιότερες).
ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ (Απόφαση ΔΣ 193/ 25-8-2016):
1ον : Από 1/9/2016 ως 15/9/2016 παρέχεται η δυνατότητα διακανονισμού δόσεων για οφειλές της περσινής περιόδου 2015-2016.
2ον : Προϋπόθεση για να προβεί κάποιος καταναλωτής σε διακανονισμό περιόδου 2015-2016, αποτελεί η εξόφληση τυχόν παλαιών οφειλών (2014-15 ή παλιότερων).
3ον : Κατά την ρύθμιση καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με τελευταία δόση την 31/5/2017.
4ον : Σε περίπτωση παλαιών οφειλών (περιόδων 2014-15 ή παλιότερων), η εξόφλησή τους θα συμψηφίζεται με την προκαταβολή για τον νέο διακανονισμό.
5ον : Η ρύθμιση δόσεων γίνεται με έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης που θα υπογράφει ο διαχειριστής.
4ον : Σε ειδικές περιπτώσεις οικονομικά ευάλωτων καταναλωτών με αποδεδειγμένες δυσχέρειες, διακανονίζεται η ατομική οφειλή με προκαταβολή του 20% του συνολικού ποσού και έως 8 μηνιαίες ισόποσες δόσεις για το υπόλοιπο ποσό , με προσκόμιση των παρακάτω δικαιολογητικών:
- Δικαιολογητικό ανεργίας : κάρτα ανεργίας
- Δικαιολογητικό Χαμηλού εισοδήματος : Εισόδημα χαμηλότερο ή ίσο των 10.000 € συν 1.000 € για κάθε παιδί ή προστατευόμενο μέλος, με παρουσίαση Εκκαθαριστικού, το οποίο δεν κατατίθεται , αλλά επιστρέφεται.
- Δικαιολογητικό Μακροχρόνιας Ασθένειας ή έκτακτης σοβαρής νοσηλείας : Γνωμάτευση από Νοσοκομείο – ΙΚΑ.
- Δικαιολογητικό Πτώχευσης (για επαγγελματίες) : Αποδεικτικό ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ ή ΔΟΥ.
6ον : Σε ατομικούς διακανονισμούς θα κατατίθεται Υπεύθυνη Δήλωση του αιτούντος οφειλέτη , την οποία θα συνυπογράφει ο διαχειριστής της οικοδομής , ώστε να βεβαιώνεται ότι έλαβε γνώση της ρύθμισης και ότι σε περίπτωση μη τήρησης καταβολής των δόσεων θα διακόπτεται η παροχή θερμικής ενέργειας στην οικοδομή.
Σε περίπτωση μη τακτοποίησης των οφειλών σύμφωνα με τα παραπάνω μέχρι τις 15/09/2016, οι οικοδομή θα σφραγίζεται , δεν θα παρέχεται θερμική ενέργεια κατά την νέα περίοδο 2016-2017 και θα επιβάλλεται κόστος επανασύνδεσης 50 € ανά κτίριο.
Παρακαλούμε τους ενοίκους να ενημερώνονται σχετικά με τα ποσά που έχουν καταβληθεί στην Τηλεθέρμανση και για το υπόλοιπο των οφειλών της οικοδομής τους.
Επειδή η Τηλεθέρμανση αποτελεί προνόμιο το οποίο δεν απολαμβάνουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας μας, καλούνται οι καταναλωτές μας να συνεχίσουν, παρά τις οικονομικές δυσκολίες, να στηρίζουν έμπρακτα, με την συνέπειά τους την Δ.Ε.ΤΗ.Π., ώστε η δημοτική επιχείρηση να συνεχίσει να παρέχει το αγαθό θέρμανσης με χαμηλή τιμή και υγιείς Ισολογισμούς, προς όφελος των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων της πόλης μας.
Πληροφορίες στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών 24630-55743 ή στα τηλέφωνα της Δ.Ε.ΤΗ.Π. (24630-54420, 54421, 54422) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Ο Πρόεδρος Δ.Σ. ΔΕΤΗΠ
Κάλφας Γεώργιος