Σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. πληροφορεί το κοινό για τα παρακάτω:
“Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για τη μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία των δικτύων και εγκαταστάσεων διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και για τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας.
Για το λόγο αυτό προγραμματίζει και υλοποιεί καθημερινά έργα συντήρησης, ενίσχυσης ή αναβάθμισης δικτύων, τα οποία απαιτούν προσωρινές διακοπές της ηλεκτροδότησης.
Συχνές Ερωτήσεις-Απαντήσεις
Γιατί είναι απαραίτητες οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος;
Οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος κατά κανόνα προγραμματίζονται έτσι ώστε τα συνεργεία μας να μπορούν να κάνουν με ασφάλεια επισκευές στο Δίκτυο και στον εξοπλισμό, ή να ολοκληρώσουν την προληπτική συντήρηση, ή να βελτιώσουν την ανθεκτικότητα των Δικτύων και να βοηθήσουν στην αποφυγή μελλοντικών διακοπών ρεύματος. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει κλάδεμα δέντρων, αναβαθμίσεις -ενισχύσεις Δικτύων και του συστήματος ή άλλες εργασίες μελλοντικής ανάπτυξης του Δικτύου στην περιοχή σας.
Πώς θα ειδοποιηθώ εάν υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος;
Θα σας ειδοποιήσουμε για μια επερχόμενη προγραμματισμένη διακοπή μέσω της ιστοσελίδας μας: https://siteapps.deddie.gr/outages2public , μπορείτε επίσης να εγκαταστήσετε την εφαρμογή στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω του συνδέσμου : https://deddie.gr/el/my-deddie-app/ , Μέσω τις εφαρμογής μας, μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος.
Προσπαθούμε να δίνουμε όσο το δυνατόν έγκαιρη ενημέρωση, ώστε να μπορείτε να προετοιμαστείτε εκ των προτέρων για μια προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος.
Εάν απαιτείται επισκευή εξοπλισμού στο Δίκτυο λόγω έκτακτης ανάγκης πχ λόγω βλάβης, ενδέχεται να μην είναι δυνατή η εκ των προτέρων ειδοποίησή σας.
Εκτιμούμε την υπομονή σας ενώ λαμβάνουμε μέτρα για να βελτιώσουμε το Δίκτυο.
Πώς πρέπει να προετοιμαστώ για μία προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος;
Μερικά απλά βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν ώστε να είστε προετοιμασμένοι όταν έχει προγραμματιστεί μια διακοπή ρεύματος για την περιοχή σας:
1. Εάν κάποιο μέλος της οικογένειά σας χρησιμοποιεί ιατρικό εξοπλισμό (πχ μηχανική υποστήριξη οξυγόνου) φροντίστε για την αδιάλειπτη λειτουργία του, θα πρέπει να έχετε καταρτίσει ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης, όπως η προμήθεια εφεδρικής μπαταρίας ή εάν κριθεί απαραίτητο με τη σύσταση του οικογενειακού ιατρού η μεταφορά του ασθενούς στο πλησιέστερο κέντρο υγείας.
2. Διατηρείτε κλειστές τις πόρτες του ψυγείου και του καταψύκτη. Τα τρόφιμα θα διατηρηθούν για αρκετές ώρες εάν οι πόρτες είναι κλειστές όσο το δυνατόν περισσότερο.
3. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι συσκευές σας είναι πλήρως φορτισμένες.
4. Μάθετε πώς να ανοίγετε χειροκίνητα την γκαραζόπορτα ή ηλεκτρικές πύλες.
5. Να έχετε διαθέσιμο νερό, ειδικά αν βασίζεστε στην παροχή νερού μέσω ηλεκτρικής αντλίας.
6. Χρησιμοποιήστε φακό ή φανάρι με μπαταρία για φως. Να είστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιείτε κεριά. Οι ανοιχτές φλόγες μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά.
7. Για να προστατεύσετε τον εξοπλισμό και τις συσκευές σας – και για να διευκολύνετε το αρχικό φορτίο όταν αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση – απενεργοποιήστε ή αποσυνδέστε τις ευαίσθητες ηλεκτρικές συσκευές όπως: τηλεοράσεις, συσκευές αναπαραγωγής DVD, στερεοφωνικά, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και συσκευές γενικά που λειτουργούν με κινητήρες όπως: ψυγεία, καταψύκτες ή κλιματιστικά, μέχρι να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση. Αφήστε ένα λαμπάκι πυρακτώσεως αναμμένο (ως ένδειξη) για να γνωρίζετε πότε επανέρχεται η τροφοδοσία.
8. Κατά τη διάρκεια διακοπών με χαμηλές θερμοκρασίες, διατηρήστε τη ζέστη με ασφάλεια. Φορέστε επιπλέον ρούχα ή τυλιχθείτε με κουβέρτες. ΜΗΝ χρησιμοποιείτε σόμπες αερίου, ψησταριές με κάρβουνα ή άλλες πηγές θερμότητας ανοιχτής φλόγας για ζεστασιά. Το θανατηφόρο αέριο μονοξειδίου του άνθρακα – το οποίο είναι άοσμο και αόρατο – μπορεί να συσσωρευτεί στο σπίτι σας χωρίς να το καταλάβετε.
9.Εάν χρησιμοποιείτε εφεδρική γεννήτρια για τροφοδοσία έκτακτης ανάγκης, ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή και χρησιμοποιήστε την με ασφάλεια. Ποτέ μην συνδέετε μια γεννήτρια απευθείας στο ηλεκτρικό Δίκτυο, χωρίς να έχει εγκατασταθεί κατάλληλη συσκευή απομόνωσης από εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο. Η λειτουργία μιας γεννήτριας που δεν είναι δηλωμένη και ελεγμένη από τον ΔΕΔΔΗΕ, είναι επικίνδυνη και απαγορεύεται από τη νομοθεσία.
Πόσο διαρκούν συνήθως οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος;
Η διάρκεια μιας προγραμματισμένης διακοπής εξαρτάται από την πολυπλοκότητα της εργασίας και τον εκτιμώμενο χρόνο που αναμένουμε ότι θα χρειαστούν τα συνεργεία μας για να ολοκληρώσουν με ασφάλεια τις εργασίες. Όταν λάβετε μια ειδοποίηση προγραμματισμένης διακοπής, θα σας ενημερώσουμε κατ’ εκτίμηση πόσο χρόνο αναμένουμε να διαρκέσει η διακοπή με κατά προσέγγιση την ώρα έναρξης και την ώρα λήξης της διακοπής.
Ενώ ο στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις εργασίες εντός του εκτιμώμενου χρονικού πλαισίου που προγραμματίστηκε εντούτοις, περιστασιακά η ώρα έναρξης ή λήξης μπορεί να αλλάξει όταν συντρέχουν σοβαροί λόγοι που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των συνεργείων. Λειτουργούμε με γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων στο Δίκτυο.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας, ενώ εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε το Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Οι προγραμματισμένες διακοπές μπορεί να ακυρωθούν ή να επαναπρογραμματιστούν εάν υπάρχει πρόγνωση κακοκαιρίας ή για άλλους απρόβλεπτους λόγους.
Γιατί ειδοποιήθηκα για προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος αλλά δεν ειδοποιήθηκε ο γείτονας;
Το ηλεκτρικό σύστημα αποτελείτε από κυκλώματα. Τοποθεσίες κοντά η μια στην άλλη όσο και κοντά μπορεί να βρίσκονται μπορεί να τροφοδοτούνται από διαφορετικά κυκλώματα και επομένως να επηρεάζονται διαφορετικά. Αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που ορισμένοι πελάτες λαμβάνουν μια ειδοποίηση σχετικά με μια προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος και άλλοι όχι. Επιπλέον, ορισμένοι πελάτες μπορεί να επωφεληθούν από το ίδιο έργο που υλοποιείται, αλλά να μην αντιμετωπίσουν μια προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος και αυτή να γίνει σε διαφορετική χρονική στιγμή από τους γείτονές τους.
Αντιμετώπισα μια προγραμματισμένη διακοπή αλλά δεν με ειδοποίησαν. Γιατί;
Προσπαθούμε να δίνουμε στους πελάτες μας όσο το δυνατόν έγκαιρη ειδοποίηση των προγραμματισμένων διακοπών ρεύματος, ώστε να μπορούν να προετοιμαστούν, εάν είναι απαραίτητο.
Εάν απαιτείται επείγουσα επισκευή στο Δίκτυο πχ λόγω βλάβης ενδέχεται να μην είναι δυνατή η εκ των προτέρων ειδοποίησή σας. Μπορείτε επίσης να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App https://deddie.gr/el/my-deddie-app/
Έχω ακόμη ερωτήσεις. Ποιόν καλώ;
Εάν έχετε πρόσθετες ερωτήσεις σχετικά με διακοπές ρεύματος, επισκεφθείτε τη διεύθυνση μας : https://deddie.gr/el/upiresies/vlaves-diakopes-reumatos/ για να προετοιμαστείτε και να διαχειριστείτε μια διακοπή ρεύματος.
Εάν πρέπει να αναφέρετε μια βλάβη Δίκτυο, καλέστε 24/7στο 800 400 4000.
Για όλες τις άλλες ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας 07:00-15:00 στο 24630-83000 και ένα μέλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
Καλέστε αμέσως στο 800 400 4000 εάν δείτε αγωγό η καλώδιο κάτω στο έδαφος. Θα πρέπει να θεωρούμε ότι όλα τα καλώδια και οι γραμμές είναι συνεχώς υπό τάση ενεργοποιημένες και επικίνδυνες. Ένας αγωγός πεσμένος στο έδαφος μπορεί να είναι ηλεκτρισμένος, με επικίνδυνη ηλεκτρική τάση ακόμη και στα κοντινά αντικείμενα. Μείνετε σε απόσταση τουλάχιστον 30 μέτρα από αγωγούς ή καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος που βρίσκονται σε χαμηλή ανάρτηση και μακριά από οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο που θα μπορούσε να αποκτήσει ηλεκτρική τάση.
Καλέστε αμέσως το 800-400-4000 όταν δείτε μία επικίνδυνη κατάσταση στο Δίκτυο. Μην υποθέσετε ότι το καλώδιο είναι απενεργοποιημένο εάν έχει διακοπεί η τροφοδοσία σας στην οικία σας. Το καλώδιο μπορεί να τροφοδοτείτε από άλλη γραμμή.”