Ενέργειες για την τουριστική προβολή της περιοχής προχωράει η Δυτική Μακεδονία, με στόχο την ανάπτυξη και προσέλκυση τουριστών. Πιο συγκεκριμένα, με βάση δύο συμβάσεις που ενέκρινε (κατά πλειοψηφία), η περιφερειακή επιτροπή Δ. Μακεδονίας (σε δύο διαφορετικές συνεδριάσεις της), προχωρούν δύο διαφορετικές συμβάσεις για την προώθηση μέσω site αλλά και social media.
Ειδικότερα, η μια σύμβαση που είχε εγκριθεί, αφορά σε ποσό 9.000 ευρώ που αφορούσε σε κειμενογράφηση τουριστικών κειμένων, που θα προβληθούν στο τουριστικό site της περιφέρειας. Η δεύτερη σύμβαση ύψους 13.000 ευρώ, αφορά σε διαχείριση των social media (facebook, instagram και tik tok) της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, με στόχο μια καμπάνια προώθησης της περιοχής και των τουριστικών της μνημείων. Επίσης, στην ίδια σύμβαση, θα προβλέπεται η εκπαίδευση ενός προσώπου της περιφέρειας, στο να χειρίζεται τα social media και η εκπαίδευση θα γίνει από όποιον αναλάβει τη σύμβαση.
Το θέμα απασχόλησε εκτενώς την περιφερειακή επιτροπή της Δευτέρας, με την αρμόδια αντιδήμαρχο Πολυτίμη Φαρμάκη να παρέχει σχετικές διευκρινήσεις στα (αρκετά) αιτήματα που της τέθηκαν. Σημείωσε, επίσης, ότι η όλη στρατηγική εκπονείται με βάση το plan για τον τουρισμό που εκπονεί η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας (και είχε καταρτιστεί από την περιφερειακή αρχή Κασαπίδη).
Αρκετά ερωτήματα έθεσε ο περιφερειακός σύμβουλος (παράταξη ΕΛΠΙΔΑ) Γιώργος Χριστοφορίδης ο οποίος καταψήφισε τη σύμβαση γιατί όπως αιτιολόγησε, είναι πολλά λεφτά για να διαχειρίζεται κάποιος facebook και tik tok, ενώ «λευκό» ψήφισε ο Σωτ. Βόσδου.