Τα Μέλη του Β’ ΚΑΠΗ Πτολεμαΐδας του Δήμου Εορδαίας, προχώρησαν στον καλλωπισμό του Πάρκου του “Κυδώνα”, μπροστά από τη στέγη τους.
Υπό την καθοδήγηση των υπευθύνων του ΚΑΠΗ, καθάρισαν το χώρο από τα περιττά αντικείμενο, έβαψαν τα πεζούλια και φύτεψαν διάφορα λουλούδια.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια τα τα άτομα της Τρίτης Ηλικίας του Β’ ΚΑΠΗ Πτολεμαΐδας, για την όμορφη πρωτοβουλία τους να ομορφύνουν τη γωνιά αυτή της Πόλης.
Μια δράση που ασφαλώς στέλνει τα ανάλογα οικολογικά μηνύματα προς τους νεότερους!
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΊΔΟΥ































