«Ὅ,τι εἶναι Ἐκκλησία Χριστοῦ,
εἶναι καινούργιος οὐρανὸς σήμερα.
Εἶναι οὐρανὸς καλλίτερος ἀπὸ αὐτὸν ποὺ φαίνεται!
Δὲν τὴν ἀγκαλιάζει ἥλιος καθημερινός, ποὺ δύει.
Ἔχει Ἥλιο, ποὺ ὅταν ἦταν ἐπὶ τοῦ Σταυροῦ,
τὸν σεβάστηκε καὶ ἔδυσε αὐτὸς ὁ δοῦλος ἥλιος.
Ἔχει Ἥλιο γιὰ τὸν ὁποῖο ὁ προφήτης εἶπε,
«θὰ ἀνατείλη
γιὰ τοὺς φοβουμένους τὸν Κύριον Ἥλιον Δικαιοσύνης».
Ἔχει Ἥλιο πάντα φωτεινό.
Γιαὐτὸν εἶπεν ἡ Γραφή,
«Ἥλιος ἀνέτειλε στὴ γῆ, καὶ Λώτ, σὰν εἰκόνα τοῦ Νόμου,
καὶ πῆγε στὴν Σηγὼρ» ποὺ ἑρμηνεύεται σμικρότης.
Αὐτὸς ὁ Ἥλιος σοφίζει τὰ ἄσοφα.
Αὐτὸς ὁ Ἥλιος μαζὶ μὲ τὴ πίστι μας θεμελιώθηκε στὴν πέτρα.
Γιαὐτὸν τὸν Ἥλιο τῆς Δικαιοσύνης
ἔγινε οὐρανὸς ἡ Ἐκκλησία.
Δὲν ἔχει σελήνη ποὺ αὐξομειώνεται,
ἀλλὰ χάρι συνεχῶς φωτεινή.
Δὲν ἀνατέλλει μερικοὺς ἀστέρες πλανῆτες,
ἀλλὰ ἀστέρες νεοφωτίστους,
ποὺ τοὺς γεννᾶ ἀπὸ τὴν κολυμβήθρα.
Δὲν ἔχει νεφέλες μὲ βροχή,
ἀλλὰ ἡ Ἐκκλησία ἔχει διδασκάλους θεολόγους.
Γιαὐτὸ καὶ δὲν ἐξαρτᾶται ἀπὸ θολὰ νερά,
ἀλλὰ εἶναι θεμελιωμένη ἐπὶ τῶν ἱερῶν δογμάτων.
Δὲν βρέχει βροχὲς θυελώδεις, οὔτε κραξίματα οἰωνῶν,
ἀλλὰ μὲ τοὺς λόγους τῶν διδασκάλων διαλέγει ψυχές».
μτφρσς ἀρ.νι.μα.