ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Οι γονείς ενός αλλοδαπού μαθητή που έχει άλλο θρήσκευμα στέλνουν επιστολή στους αρμόδιους φορείς καταγγέλλοντας προσηλυτισμό. Στη διάρκεια του αγιασμού ένας ιερωμένος μοίρασε εικονίτσες στους μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου μεταξύ των οποίων ήταν και ο συγκεκριμένος, του οποίου οι γονείς θεώρησαν πως του έγινε …”προσηλυτισμός”. Ποια θέση παίρνει το σχολείο; Τι αποφασίζουν οι καθηγητές; Τι κάνει το συμβούλιο τους;
Το παραπάνω παράδειγμα είναι ένα από τα πολλά που δείχνουν ποιες ακριβώς καταστάσεις έχει ν αντιμετωπίσει ο σύγχρονος εκπαιδευτικός.
“Η κοινωνική και επιστημονική εξέλιξη είναι ραγδαία. Ο εκπαιδευτικός καλείται να διαχειριστεί ζητήματα μαθησιακών, οικογενειακών, κοινωνικών δυσκολιών και συγκρούσεων, θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα της φυλής και της θρησκείας. Παράλληλα οφείλουν να ενημερώνονται για τις ραγδαίες επίσης επιστημονικές εξελίξεις. Για παράδειγμα ένας φυσικός δε νοείται να μη γνωρίζει τα πειράματα που γίνονται στο CERN τη στιγμή που οι μαθητές του έχουν λάβει ανάλογες πληροφορίες από τα ΜΜΕ” λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης.
Η αξιολόγηση μέχρι το τέλος του χρόνου
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που περιλαμβάνει α) την κατάρτιση φακέλου του εκπαιδευτικού β) τη συνεργασία εκπαιδευτικού με τον σχολικό σύμβουλο, ενώ το τρίτο μέρος που περιλαμβάνει την αξιολόγηση της διδασκαλίας μέσα στην τάξη ενδέχεται να ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες του 2015.
Στην κατεύθυνση αυτή και διαπιστώνοντας τα κενά που υπάρχουν στην οργανωμένη και διαρκή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών η Ένωση Ελλήνων φυσικών διοργανώνει τρίμηνο εκπαιδευτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και των ειδικοτήτων που θα πραγματοποιείται σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις της Ελλάδας και θα περιλαμβάνει τρεις βασικές ενότητες : α) τη διαδικασία της αξιολόγησης β) τη διαχείριση σχολικού περιβάλλοντος γ) την οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας