Την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και να καταθέσουν προβληματισμούς για την αναβάθμιση της πνευματικής και πολιτιστικής ζωής του τόπου, είχαν τα μέλη του Συνδέσμου Γραμμάτων και Τεχνών Νομού Κοζάνης, κατά τις πρόσφατες διαδικασίες της ετήσιας γενικής συνέλευσης και των αρχαιρεσιών.
Από τις διαδικασίες αυτές προέκυψε νέο διοικητικό συμβούλιο, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα, επανεκλέγοντας πρόεδρο τον Πολυνείκη Αγγέλη. Σε ένα σύντομο απολογισμό, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γραμμάτων και Τεχνών Νομού Κοζάνης, χαρακτήρισε θετική τη δράση του απερχόμενου οργάνου. Σημείωσε ότι στο λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης πραγματοποιούνται όλη τη διάρκεια του έτους πολλές εκδηλώσεις από διάφορους φορείς και διακεκριμένους καλλιτέχνες. Ο αριθμός των επισκεπτών στο λαογραφικό Μουσείο, υπολογίζεται ότι ανέρχεται σε 34.000 άτομα.
Απευθυνόμενος προς τα μέλη ο πρόεδρος επισήμανε ότι «ο Σύνδεσμος προχωρά με τη βοήθειά σας σε έργα ουσίας. Επειδή οι επιδιώξεις και τα όνειρα ακουμπάνε σε ευγενείς επιθυμίες και στόχους ηθικούς, παραμένουμε αισιόδοξοι ότι και αυτή τη φορά με τη δική σας συμπαράσταση θα καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τα οράματά μας και θα προγραμματίσουμε νέους στόχους και επιδιώξεις με σκοπό το καλύτερο, το υψηλότερο, το τελειότερο».
Ως προς τα πεπραγμένα του 2009 ο πρόεδρος σημείωσε μεταξύ άλλων, ότι ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης με σκοπό την στήριξη της λειτουργίας του Λαογραφικού Μουσείου και του Μουσείου μακεδονικού Αγώνα, ενώ εκπονείται ο νέος μουσειολογικός προγραμματισμός και προωρά ο εκσυγχρονισμός για την ψηφιοποίηση του μουσείου. Ολοκληρώθηκε ο ευπρεπισμός του αύλειου χώρου και η τοποθέτηση του ανδριάντα του ιδρυτή του Λαογραφικού Μουσείου, αείμνηστου Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου. Τον Απρίλιο ο πρόεδρος επισκέφτηκε μαζί με τον καθηγητή ν. Μουτσιόπουλο το υπουργείο Πολιτισμού και συζήτησαν διάφορα θέματα αναβάθμισης του Λαογραφικού Μουσείου, ενώ τον ίδιο μήνα πραγματοποιήθηκε εκδήλωση βράβευσης του καθηγητή. Στο ίδιο διάστημα ξεχωρίζει η συνάντηση μηχανικών στο Μουσείο, με θέμα την διάσωση της αρχιτεκτονικής του Βοΐου. Τον Ιούνιο αποκτήθηκαν για λογαριασμό του Μουσείου, προπλάσματα από την Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ, ενώ τον Σεπτέμβριο και τον Δεκέμβριο μέλη του δ.σ. επισκέφτηκαν δύο φορές τον Αρχιεπίσκοπο Τιράνων και Πάσης Αλβανίας Αναστάσιο.
Φυσικά, αξίζει να σημειωθούν οι αξιόλογες εκδηλώσεις, εκθέσεις εικαστικών και άλλες σημαντικές πρωτοβουλίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Νέο προεδρείο
Τέλος, συγκροτήθηκε την περασμένη Τετάρτη σε σώμα το νέο δ.σ., η σύνθεση του οποίου είναι:
Πρόεδρος ο Πολυνείκης Αγγέλης.
Αντιπρόεδρος o Απόστολος Καβούκας,
Γενικός Γραμματέας ο Ευάγγελος Σιαμπανόπουλος.
Ταμίας ο Βάϊος Λαμπαδάς
Μέλη οι Θωμάς Τζώνος, Απόστολος Παπαδημητρίου, Κων/νος Χρυσάκης, Αργύρης Παφίλης, Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης.
Έφοροι και υπεύθυνοι δραστηριοτήτων είναι:
Ειδικός Γραμματέας : Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης.
Έφορος Βιβλιοθήκης και Εκδόσεων: Απόστολος Παπαδημητρίου.
Έφορος Πινακοθήκης: Κωνσταντίνος Χαραλαμπίδης.
Έφορος Λαογραφικού Μουσείου: Θωμάς Τζώνος & Ευάγγελος Σιαμπανόπουλος.
Έφορος Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα: Απόστολος Καβούκας & Αργύρης Παφίλης.
Έφοροι Χορευτικών Εκδηλώσεων: Κων/νος Χρυσάκης.
Έφορος Τμήματος Ζωγραφικής : Θωμάς Τζώνος.
Έφορος Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων: Βάϊος Λαμπαδάς.
Έφορος Πολιτιστικών Εκδηλώσεων: Ευάγγελος Σιαμπανόπουλος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΗΤΤΑΣ





























