Είμαστε απόγονοι μαρτύρων και ηρώων. Η μεγάλη μας κληρονομιά, η εθνικότητά μας, η πίστη μας κρατήθηκαν με μαρτύρια και μας παραδόθηκαν με θυσίες. Έχουμε ιερό χρέος, λοιπόν, μέσα στην καρδιά μας να διατηρούμε άσβηστη, την πίστη στο θεό και την αγάπη στην πατρίδα. Ό,τι μεταλλάσει την ουσία και τη φυσιογνωμία της Ελλάδος είναι ιεροσυλία κατά της φυλής και κατά της αλήθειας.
«Βάλε μέσα στην καρδιά σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς κάθε είδους μεγαλείο.»
Η Μακεδονία ήταν από παλαιόθεν χώρα ελληνική. Ο Στράβων, πατέρας της Γεωγραφίας, πριν από 2.000 έτη, στηριζόμενος σε πλήθος μαρτυριών, αλλά και παρατηρήσεως, με τρόπο αναμφισβήτητο διατυμπάνισε στον κόσμο, ότι η Μακεδονία είναι ελληνική «’Εστιν ουν Ελλάς και η Μακεδονία».
Της Μακεδονίας παιδιά ξεχώρισαν ένδοξοι άνδρες, οι οποίοι διέπρεψαν, τόσο στα Γράμματα και στις Τέχνες, όσο και στις Επιστήμες και συνέβαλαν στη δημιουργία του ελληνικού θαύματος. Ας αναφερθούμε σε αυτό το σημείο σε ονόματα Αρκεί και μόνον ένα όνομα να πω, του μεγίστου φιλόσοφου της Αρχαιότητας, του Αριστοτέλη, ο οποίος, ως γνωστόν, γεννήθηκε στα Στάγειρα της Χαλκιδικής. Μαθητής του μεγάλου αυτού φιλοσόφου, ήταν ο ενδοξότερος βασιλεύς της Ελλάδος, ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Μακεδών.
Ούτως γαλουχημένος από τα ιδεώδη τα οποία του μεταλαμπάδευσε ο μέγας δάσκαλός του, περί ενότητας της ελληνικής φυλής και του προορισμού της στον κόσμο, χίμηξε ως αετός, εκ της Μακεδονίας, άνοιξε τις πτέρυγές του και ήρθε μέχρι το Νείλο και το Γάγγη ποταμό, όχι ως κατακτητής, αλλά ως αναμορφωτής της Οικουμένης και έσπειρε παντού τα σπέρματα της ελληνικής φιλοσοφίας, προετοιμάζοντας, με την ελληνική γλώσσα, ως μέσο κοινής συνεννοήσεώς τους, υπό το σκήπτρο των λαών, το έδαφος για την έλευση του Χριστιανισμού στα έθνη.
Η Μακεδονία, από αρχαιοτάτων χρόνων υπήρξε χώρα ελληνική, χώρα μαρτύρων και ηρώων.
Κατά τη πορεία των αιώνων και των χιλιετιών, βάρβαροι, τόσο εξ ανατολών, όσο και εκ δυσμών επέδραμαν κατά της Μακεδονίας, την πυρπόλησαν, την λεηλάτησαν, σκοτώνοντας μυριάδες Ελλήνων Μακεδόνων, δίχως όμως να καταφέρουν να ξεριζώσουν το δέντρο του Ελληνισμού.
Εδώ θα πρέπει να τονίσω πως ούτε η προπαγάνδα των γειτονικών λαών και τα διαβολικά σχέδιά τους, τα οποία χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν δια τον αφελληνισμό της Μακεδονίας μας επέφεραν αξιόλογα αποτελέσματα. Επίσης ούτε το άφθονο χρήμα που διέθεσαν ούτε η βία και η τρομοκρατία μπόρεσαν να αλλοιώσουν την ελληνική ταυτότητα της Μακεδονίας μας.
Με την ανταλλαγή των πληθυσμών και την εγκατάσταση στη Μακεδονία της πλειοψηφίας των εκ Μικράς Ασίας και Ανατ. Θράκης προσφύγων, νέο αίμα μεταγγίσθηκε και νέες ιδέες εφαρμόσθηκαν και έτσι η Μακεδονία ανέλαβε και αποτέλεσε το εκλεκτότερο κομμάτι της πατρίδας μας. Μια σύγκριση της Ελληνικής Μακεδονίας με τις γειτονικές χώρες αρκεί για να τεκμηριώσει περίτρανα την ανωτερότητα και την υπεροχή σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Ο απόστολος των εθνών Παύλος, ο οποίος μίλησε και έγραψε τις επιστολές του προς τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης και των Φιλίππων στην ελληνική γλώσσα, αναφέρεται ότι το 50 μΧ. επσκέφθηκε τις πόλεις Θεσσαλονίκη, Φιλίππους και Βέροια, δηλαδή πόλεις που η ύπαρξη τους χρονολογείται προ του 50 μΧ. Έκτοτε και μέχρι σήμερα, οι πόλεις αυτές έχουν τα ίδια ελληνικά ονόματα, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνει την ταυτότητα της Μακεδονίας ως ελληνικής. Ήρθε δε σε επαφή ο Παύλος με Έλληνες και Ελληνίδες που πίστευαν στον χριστιανισμό.
Ο Άγγλος ιστορικός Hammond, ο οποίος έγραψε βιβλία για τη Μακεδονία, στο βιβλίο του «Μέγας Αλέξανδρος (ένας ιδιοφυής)», παρατηρεί στη σελ. 268, Κεφάλαιο 5 «Η εκστρατεία της Ιλλυρίας και οι Μακεδονικές δυνάμεις. «Τέλος του Θέρους (335 π.Χ), ο Αλέξανδρος οδήγησε το στρατό του στη χώρα των Αγριανών (γύρω από τη σημερινή Σόφια)και στην περιοχή που κατοικείτο από Παίονες (γύρω από τα σημερινά Σκόπια). Ο Hammond, στο βιβλίο του «Ιστορία της Μακεδονίας» (τόμος 2, σελ. 126) αναφέρει ότι «Οι Παίονες δεν ήσαν Έλληνες».
Στην Εβραϊκή Παλαιά Διαθήκη, αυτή τη συλλογή των ιερών βιβλίων του Ιουδαϊκού λαού (που έγιναν δεκτά και από τους χριστιανούς και από τους μουσουλμάνους) γίνεται σαφής αναφορά για τον Αλέξανδρο τον Μακεδόνα και το βασίλειο του, που πήρε τη μορφή αυτοκρατορίας και προσέδωσε στον ελληνισμό την πλανητική διάσταση (τον πανελληνισμό).
Δικαίως, ο τέως Υπουργός Νικόλαος Μάρτης, συνέγραψε το κλασικό και βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών έργο του, έχοντας τον τίτλο «Η πλαστογράφηση της Ιστορίας της Μακεδονίας», στο οποίο, μέσα από εβραϊκές πηγές και μαρτυρίες για τη Μακεδονία αποδεικνύεται η ελληνική ταυτότητα της περιοχής αυτής.
Την αμφισβήτηση της ελληνικότητας της Μακεδονίας τη ζούμε όλοι εμείς οι Έλληνες που υπάρχουμε σήμερα, οι οποίοι κάποιοι θέλουν να σβήσουν από τον χάρτη, που είναι τα πρώτα και μοναδικά χρόνια που μπαίνει τέτοιο θέμα σε όλη την ανθρώπινη Ιστορία.
Σε όλους τους σοβαρούς ιστορικούς και γνώστες της Ιστορίας είναι τουλάχιστον φαιδρό το να συζητούν, έστω και για λίγο, το θέμα αυτό. Όμως, επειδή όλοι μας λίγο-πολύ αντιλαμβανόμαστε ότι πίσω από τους ανύπαρκτους χθεσινούς Σκοπιανούς κρύβονται τα γεωστρατηγικά και οικονομικά συμφέροντα των ισχυρών της Γης, οι οποίοι επιδιώκουν να εγκαθιδρύσουν τα κέντρα εξουσίας τους, ώστε να έχουν τον παγκόσμιο έλεγχο, στη Μεσόγειο και στα Βαλκάνια, με τη γνωστή σε όλους μας μέθοδο του «διαίρει και βασίλευε», το φαιδρό γίνεται εφιαλτικό σενάριο. Ειδικά, μάλιστα, όταν στην σκακιέρα της πολιτικής παίζονται διακρατικά συμφέροντα και οι πολιτικοί μας έχουνε μετατραπεί σε μαριονέτες των ισχυρών, με το αζημίωτο φυσικά. Μπροστά σε αυτή τη δουλικότητα που διακατέχει τους αιρετούς αντιπροσώπους μας, ανεξαρτήτου χρώματος και ιδεολογίας, δεν υπάρχει κανένας ηθικός, ιστορικός, πατριωτικός ή ακόμα ανθρώπινος φραγμός, ο οποίος θα τους ξυπνήσει από το λήθαργο της υποταγής και θα τους κάνει να αντισταθούν στην επεκτατικότητα, η οποία θέλει να αφανίσει το ελληνικό στοιχείο και ζημιώνει τα ελληνικά συμφέροντα. Λίγο φιλότιμο και λίγη συνείδηση δεν βλάπτει τελικά.
Το τραγικότερο, όμως, όλων είναι πως ο ελληνικός λαός έχει άγνοια για ποιο λόγο η Μακεδονία είναι ελληνική και γενικότερα βρίσκεται σε οντολογική λήθη, αγνοώντας παντελώς την Ιστορία του. Και λαός που δεν γνωρίζει την Ιστορία του, είναι ανιστόρητος.
Οι Σκοπιανοί, με πείσμα υποστηρίζουν ότι είναι Μακεδόνες. Όμως, μέχρι το 1991 δέχονταν να λέγονται νοτιο-σλάβοι. Τώρα, πως γίνεται ένας λαός να είναι σλαβικός κατά την κρατική υπόστασή του και μακεδονικός κατά την εθνική, ανάγεται στα μυστήρια της σύγχρονης πολιτικής αλχημείας.
Θα αναφέρω κατωτέρω μερικές ιστορικές αποδείξεις, όπως
1. Στα χρόνια του Φιλίππου Β΄ ιδρύθηκε στην Αθήνα σωματείο γελωτοποιών. Πρόκειται για το πρώτο Σωματείο Ηθοποιών της Ιστορίας, το οποίο στην πορεία του χρόνου, απόκτησε πανελλήνια φήμη. Τότε ο Φίλιππος έστειλε χρήματα στην Αθήνα και παρακάλεσε να του στείλουν αντίγραφα από τα αστεία που ελέγοντο. Σε ποια γλώσσα γράφηκαν; Στα σλαβικά; Όχι βέβαια! Στα ελληνικά. Άρα, είναι σαφής η χρήση της ελληνικής γλώσσας από τους Μακεδόνες, αφού η υψηλής δεξιοτεχνίας ελληνική διάλεκτο των συγγραμμάτων αυτών δεν θα μπορούσε να είναι κατανοητή από Σλάβους.
2. Ο Ρωμαίος Τίτλος Λίβιος αναφέρει πως Μακεδόνες, Ακαρνάνες και Αιτωλοί είχαν την ίδια γλώσσα. Οι επιγραφές που έχουν βρεθεί στον Μακεδονικό χώρο είναι ελληνικές, καμία σε σλαβική γλώσσα, αφού ούτε καν ως ιδέα δεν υπήρχε τότε αυτή η βαρβαρική γλώσσα.
3. Ο Όμηρος δεν περιγράφει κάποιο βαρβαρικό πόλεμο μεταξύ Ελλήνων και μη Ελλήνων. Περιγράφει έναν πόλεμο ομογλώσσων, ομοτρόπων και ομοθρήσκων λαών, πειστήρια που, κατά τον ιστορικό Ηρόδοτο, αποτελούν αποδείξεις κοινής εθνικότητας.
4. Επίσης, ο Όμηρος στην «Οδύσσεια» παραθέτει και την ετυμολογία της ελληνικής λέξης Μακεδονία, η οποία προέρχεται από τη λέξη «μακεδνών», που σημαίνει «μεγάλος» (αναφορά, δηλαδή, στη μεγάλη περιοχή της Ελλάδος, τη Μακεδονία).
5. Ο Ευριπίδης αφιέρωσε την τραγωδία του «Αρχέλαος» στη Μακεδονία, κάτι το οποίο δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει κάποιος Έλληνας τραγικός σε ξένους. Μάλιστα, στην τραγωδία του αυτή προβάλει τον Μακεδόνα βασιλιά, ως σύμβολο της ομόνοιας των Ελλήνων.
6. Ο Ηρόδοτος, ο θεωρούμενος «πατέρας» της Ιστορίας, χαρακτηρίζει τους μακεδόνες Δωρικής καταγωγής.
7. Ο Αισχύλος, στην τραγωδία του «Ικέτιδες» εμφανίζει τον Πελασγό να περηφανεύεται ότι το γένος των Ελλήνων κατοικεί σε όλους τους τόπους.
8. Ο Θουκυδίδης διαχωρίζει τους Μακεδόνες από τις επιχειρήσεις των βαρβάρων.
Όμως, τόσο οι αναφορές όσο και οι μαρτυρίες είναι πολλές, όπου και επαληθεύεται η αναπόσπαστη ελληνικότητα της Μακεδονίας, την οποία κάποιοι εσκεμμένα αμφισβητούν και βάζουν σε κίνδυνο τον ελληνισμό! Μήπως θα πρέπει να σβήσουμε από την μνήμη μας και την ίδια την Ιστορία!
Καταντά, πιστεύω, αστεία η περαιτέρω ενασχόληση με το ζήτημα αυτό. Είναι σαν να επιχειρούμε να αποδείξουμε ότι η Γη γυρίζει. Πιστεύω, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πως έδωσα κάποιες αποστομωτικές απαντήσεις σε μια μερίδα κάποιων ψευτοκουλτουριάρηδων, οι οποίοι έχουν ανθελληνικά κίνητρα και αγνοούν την ίδια την Ιστορία τους. Για αυτό λοιπόν Έλληνες της απανταχού τούτης Γης, σαν μια γροθιά ενωμένη, με μια ισχυρή φωνή και σθένος, ας βροντοφωνάξουμε «Η Μακεδονία ήταν, είναι και θα παραμείνει ελληνική»!
Ως είναι γνωστό 340 καθηγητές αμερικανικών και άλλων γνωστών παγκοσμίως πανεπιστημίων, γνώστες της Ιστορίας, έγραψαν προς τον πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Μπάρακ Ομπάμα και του ζητούν να ανακαλέσει την απόφαση του Μπους που ονόμασε την ΠΓΔΜ (Fyrom), ως «Μακεδονία», αγνοώντας την πάγια πολιτική των ΗΠΑ και τα ιστορικά στοιχεία για το θέμα.
Δυστυχώς, ανιστόρητοι, αφελείς αλλά και ύποπτοι σύμβουλοι τον παρέσυραν, εκθέτοντας έτσι και τον αμερικανικό λαό.
Όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν τεκμηριώνουν με αδιάψευστο τρόπο την ελληνική ταυτότητα της Μακεδονίας και των Μακεδόνων και καθιστούν κάθε προσπάθεια ιστορικής διαστρέβλωσης μάταιη, αν όχι αστεία!
Η Μακεδονία ζει και υπάρχει μέσα από τους Έλληνες, αρκεί να σεβαστούμε την ιστορία μας και να συνειδητοποιήσουμε, ότι πρέπει να ενωθούμε ενάντια στην σύγχρονη πολιτική αλχημεία, κοινώς μαγειρέματα, σε βάρος του ελληνικού στοιχείου, του οποίου οι ραγιάδες(ισχυροί της γης), τον θέλουν υποταγμένο, φοβισμένο και διαιρεμένο.
Με εκτίμηση
Ιορδάνης Καμπουρίδης