Αποφασισμένη να στηρίξει το τακτικό δρομολόγιο με block trains από τη Θεσσαλονίκη στα Σκόπια είναι η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο πρώτο μήνα λειτουργίας της γραμμής.
Τα προβλήματα οφείλονται στη μέχρι τώρα ασυνέπεια του μεγάλου τούρκου διαμεταφορέα, που τουλάχιστον θα φόρτωνε από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης 40 containers την εβδομάδα, εξασφαλίζοντας ένα ικανό μεταφορικό έργο για να στηριχτεί πάνω σε αυτό η ανάπτυξη ενός κερδοφόρου δρομολογίου.
«Μέσα στο επόμενο 15νθημερο, μαζί με τον πρόεδρο του ΟΛΘ, θα πάμε στα Σκόπια προκειμένου, να προχωρήσουμε με τους Σιδηροδρόμους της πΓΔΜ( σσ ΜΖ) στην υπογραφή συμφωνίας για την υποστήριξη του δρομολογίου, όπως έχουμε ήδη κάνει με τους Βουλγαρικούς Σιδηροδρόμους. Η σύναψη τέτοιων συμφωνιών αποτελεί εργαλείο στήριξης των δρομολογίων αφού βάσει αυτών οι δύο πλευρές συμφωνούν τόσο στη διανομή των κερδών, όσο και στο μοίρασμα των ενδεχόμενων ζημιών», δήλωσε στη Voria.gr o πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.
Ο λόγος που εξαρχής δεν υπογράφηκε μία τέτοιου τύπου συμφωνία με την MZ, είναι, ότι η τουρκική διαμεταφορική εταιρεία που εκδήλωσε ενδιαφέρον να στηρίξει το τακτικό δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Σκόπια, διακινεί πολύ μεγάλα φορτία και, όπως πληροφορούμαστε, διαχειρίζεται το μεγαλύτερο ποσοστό των φορτίων της γερμανικής βιομηχανίας στη Τουρκία. Ο σχεδιασμός, που προς το παρόν δεν υλοποιείται σε συνέπεια, προέβλεπε τη μεταφορά containers από τη Σμύρνη στη Θεσσαλονίκη και από εδώ, με τρένο, προς Σκόπια με τελικό προορισμό τη Γερμανία.
Τα προβλήματα αυτά, αναμένεται να αντιμετωπιστούν στο επόμενο διάστημα και το δρομολόγιο να ρολάρει κανονικά. Από την άλλη, υπάρχει βεβαιότητα ότι η δεύτερη τακτική γραμμή με block trains από Θεσσαλονίκη προς βαλκανικούς προορισμούς, δηλαδή προς τη Σόφια, θα τρέξει χωρίς δυσκολίες του είδους και αυτό επειδή υπάρχει η συμφωνία με τους Βουλγαρικούς Σιδηρόδρομους αλλά και επειδή το συγκεκριμένο δρομολόγιο ενδιαφέρει αρκετούς ναυτικούς πράκτορες αλλά και ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν παραγωγική δραστηριότητα και στη Βουλγαρία.
Το νέο αυτό δρομολόγιο στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Σόφια θα ξεκινήσει μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου.
Πηγή: voria.gr