‘- Η “σφαγή” στα Μαθηματικά της Α Λυκείου οδήγησε το υπουργείο στο να καταθέσει προς ψήφιση την τροπολογία- Με αυτή θα προάγονται στην επόμενη τάξη οι μαθητές με βάση όχι μεμονωμένα μαθήματα αλλά με βάση το μέσο όρο- Αν δεν κατέθεταν την διάταξη το 48% των μαθητών θα έμενε μεταξεταστέο στα Μαθηματικά.
Κατατέθηκε τελικά στην Βουλή η τροπολογία που επανακαθορίζει τις προϋποθέσεις προαγωγής των μαθητών της Α και Β Λυκείου. Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων, θα μετράει για την προαγωγή ο μέσος όρος της γραπτής και προφορικής βαθμολογίας και όχι οι μεμονωμένοι βαθμοί.
Αυτό αποφασίστηκε μετά την αναταραχή που προκλήθηκε στις γραπτές εξετάσεις στα Μαθηματικά της Α’ Λυκείου.
Έτσι, σύμφωνα με την τροπολογία «απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί :
α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του 10
β) Μέσος όρος προφορικής και γραπτής βαθμολογίας σε καθένα από τα μαθήματα της Ελληνική Γλώσσας και των Μαθηματικών τουλάχιστον 10 και μέσος όρος προφορικής και γραπτής βαθμολογίας τουλάχιστον 8 σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα.
Αιτία για την κακή επίδοση των μαθητών θεωρείται ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων. Φέτος, με το σύστημα που θα εφαρμοζόταν για πρώτη φορά οι μαθητές έπρεπε να γράψουν πάνω από 10 σε κάθε ένα από τα βασικά μαθήματα για να προαχθούν στην επόμενη τάξη.
Πηγή: newsit.gr