Παρακολουθώντας την εκπομπή “Ώρα Αιχμής” στον τηλεοπτικό σταθμό Flash Δυτ. Μακεδονίας διαπιστώσαμε ότι δημιουργήθηκε στο Δήμο Εορδαίας υπηρεσία κοινωνικής στήριξης των πολιτών. Καλές είναι οι υπηρεσίες αλλά η εμπειρία που έχουμε μας έχει δείξει ότι στο Δήμο Εορδαίας έχουν στηθεί επιτροπές και υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα πολλές, οι οποίες όμως δεν λειτούργησαν ποτέ και δεν βοήθησαν τους ανέργους και τις ευπαθείς ομάδες της Εορδαίας.
Θέλουμε να επισημάνουμε στον κ. Αντιδήμαρχο και στην Πρόεδρο ότι οι άνεργοι και οι ευπαθείς ομάδες της περιοχής δεν σώζονται με τέτοιου είδους υπηρεσίες. Οι άνεργοι χρειάζονται δουλειά, γι αυτό ελάτε να παλέψουμε ώστε να μειωθεί η ανεργία στην Εορδαία.
Και για να μιλήσουμε με πραγματικά στοιχεία, μιας και στην προαναφερθείσα εκπομπή ρωτηθήκατε από τον δημοσιογράφο κ. Καρυπίδη για τα οκτάμηνα αλλά δυστυχώς δεν απαντήσατε, σας ενημερώνουμε ότι αυτή τη στιγμή χίλιες θέσεις οκτάμηνων συμβάσεων αν και εγκρίθηκαν από τη ΔΕΗ παραμένουν στο συρτάρι του Υπουργού και δεν έχουν υπογραφεί εδώ και δύο μήνες. Καμιά πίεση δεν έχει ασκηθεί από την δημοτική αρχή προς τον Υπουργό ώστε να επιτευχθεί η υπογραφή των οκταμήνων και να μειωθεί η ανεργία στην περιοχή της Εορδαίας. Οι άνεργοι της Εορδαίας είναι περήφανοι. Θέλουν δουλειά και όχι λύπηση…
Ο Πρόεδρος Σωματείου Ανέργων
και Προστασίας Περιβάλλοντος
Κριαρίδης Δημήτρης





























