Κατά την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής τελούνται στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νικολάου Κοζάνης δύο ακολουθίες των Χαιρετισμών της Θεοτόκου, κάθε Παρασκευή στις 6.30μ.μ. και στις 8.30μ.μ.
Ο δ΄ Κατανυκτικός Εσπερινός θα τελεστεί την Κυριακή Γ΄ Νηστειών (της Σταυροπροσκυνήσεως) 7 Απριλίου 2013 στον Ιερό Ναό της Παναγίας Φανερωμένης Κοζάνης στις 6.30 μ.μ., χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. Παύλου. Τον θείο λόγο θα κηρύξει ο Αιδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος κ. Γεώργιος Πιστόλας, Αρχιερατικός Επίτροπος Σερβίων, με θέμα: «Ο Σταυρός, η πολύτιμη κληρονομιά των Ορθοδόξων».





























