Κυριακή, 25 Μαΐου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Tags: αυτοκίνητααυτοκινητοηλεκτρικά αυτοκίνηταΤροχαίο

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

24 Μαρτίου 2023, 1:48 μμ
από e-ptolemeos team
σε Κοινωνία
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Τέσσερα σημάδια ότι θα μείνεις για πάντα single
Κοινωνία

Τέσσερα σημάδια ότι θα μείνεις για πάντα single

24 Μαΐου 2025, 9:30 μμ
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ για τους παραγωγούς που χτυπήθηκαν από ακραία καιρικά φαινόμενα
Κοινωνία

Συντάξεις: Οι ημερομηνίες πληρωμής για τον Ιούνιο

24 Μαΐου 2025, 3:35 μμ
Εξαντλήθηκε ο προϋπολογισμός του ΤΑΔΥΜ- Αίτημα επιχειρήσεων για νέα κονδύλια
Κοινωνία

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για προστασία των μελισσοσμηνών και ενίσχυση της βιοποικιλότητας

24 Μαΐου 2025, 2:01 μμ
Ανακομιδή Ιερών Λειψάνων του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού στο Νυμφαίο την Κυριακή 25 Μαΐου
Κοινωνία

Ανακομιδή Ιερών Λειψάνων του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού στο Νυμφαίο την Κυριακή 25 Μαΐου

24 Μαΐου 2025, 12:27 μμ
Τέλος χρόνου για τα ακαθάριστα οικόπεδα – Άνοιξε τώρα η πλατφόρμα στο gov.gr
Ελλάδα

Μέχρι πότε ο καθαρισμός των οικοπέδων για το 2025

24 Μαΐου 2025, 10:33 πμ
Θέση System Administrator/IT Support από την εταιρία RGCC στη Φλώρινα
Αγγελίες Εργασίας

Ζητείται Χημικός για το Κέντρο Έρευνας Γενετικής του Καρκίνου στη Φλώρινα

24 Μαΐου 2025, 12:44 μμ
Κυρία αναζητά εργασία για φύλαξη ηλικιωμένων, φύλαξη παιδιών, κουζίνα
Αγγελίες Εργασίας

Κυρία αναζητά εργασία για φύλαξη ηλικιωμένων, φύλαξη παιδιών, κουζίνα

24 Μαΐου 2025, 12:26 μμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Ζητείται Φαρμακοποιός ή Βοηθός Φαρμακοποιού και ένα άτομο στη θέση της πωλήτριας

24 Μαΐου 2025, 12:24 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Η NewAlert αναζητά Μηχανικό και Τεχνίτες για τη συντήρηση του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας στην Κοζάνη

23 Μαΐου 2025, 5:10 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Η εταιρεία Κυρ-Γιάννη ΑΕ αναζητά γεωπόνους για τα κτήματά της στο Αμύνταιο

23 Μαΐου 2025, 1:18 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Η επισκευή ενός ηλεκτρικού μετά από ακόμα και μικρό ατύχημα έχει μεγάλο κόστος που οι ασφαλιστικές εταιρίες διστάζουν να αναλάβουν. Ήρθε η εποχή των αυτοκινήτων μιας χρήσης;

Η γρήγορη και μάλλον βιαστική στροφή της αυτοκίνησης προς τα ηλεκτρικά μοντέλα έχει δημιουργήσει μία εντελώς νέα πραγματικότητα.

Και πολλές νέα προβλήματα, τα οποία ζητούν άμεση λύση. Και εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση σε σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Ένα θέμα που απασχολεί πλέον σοβαρά τους ειδικούς αλλά και το κοινό είναι το κόστος της επισκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά από κάποιο μεγάλο ή και μικρό τρακάρισμα.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το πρακτορείο Reuters, ακόμα και ένα μικρό χτύπημα στον κλωβό που φυλάσσεται η μπαταρία είναι ικανός λόγος για μία ασφαλιστική εταιρία να θεωρήσει το αυτοκίνητο ως μη επισκευάσιμο, ακόμα και αν το εσωτερικό της μπαταρίας δεν έχει πάθει τίποτα.

Η έκθεση συνεχίζει λέγοντας ότι για όσους είναι πρόθυμοι να επισκευάσουν το όχημα, δεν υπάρχουν τρόποι ώστε να εξακριβωθεί με ακρίβεια αν έχει ή όχι ζημιά η μπαταρία. Έτσι ο ασφαλιστής το καταγράφει ως ολική απώλεια.

Από την άλλη, αν ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να προχωρήσει στην επισκευή, οι ασφαλιστικές εταιρίες και πάλι προτιμούν να αποφύγουν να καλύψουν ένα αυτοκίνητο για το οποίο δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση του από εκεί και μετά.

Εδώ μπαίνει και ένα ακόμα θέμα σχετικά με την “ηθική” διάσταση της ηλεκτροκίνησης. Θεωρητικά αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο βήμα προς την κυκλική και βιώσιμη οικονομία. Πώς όμως μπορεί να μιλήσει κανείς για κυκλική οικονομία, όταν θα πρέπει ένας ιδιοκτήτης να πετάξει μία μπαταρία, ή ακόμα και ολόκληρο ένα αυτοκίνητο, μετά από μία σύγκρουση;

Ειδικοί στην Αμερική επισημαίνουν ότι αυτοκίνητα όπως το Tesla Model Y, με την ειδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί η μπαταρία, έχει μηδενική δυνατότητα επισκευής της μπαταρίας, και συνήθως καταλήγει στα σκουπίδια.

Οι άλλες μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες όπως η GM και η Ford υπόσχονται ότι τα δικά τους αυτοκίνητα θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμα μετά από τρακάρισμα. Όμως αυτό που κρύβουν είναι ότι το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό και μάλλον ασύμφορο για τον ιδιοκτήτη να προχωρήσει στην επισκευή.

Η Tesla αντιμετωπίζει έντονα παράπονα για τα υψηλά κόστη στα συνεργεία και για τις επισκευές των αυτοκινήτων τους. Όμως δεν είναι η μόνη εταιρία.

Μία έρευνα που δημοσιεύει το Reuters αποκαλύπτει ότι υπάρχουν προς πώληση πολλά τρακαρισμένα ηλεκτρικά όλων των μεγάλων εταιριών, τα οποία καταλήγουν να πωλούνται για ελάχιστα χρήματα καθώς δεν συμφέρει η επισκευή τους.

Οι ειδικοί, όπως ο επικεφαλής τoy Allianz Center for Technology, Christoph Lauterwasser, υποστηρίζει ότι οι περιπτώσεις αυτές θα αυξηθούν δραματικά, και έτσι οι διαχείριση των μπαταριών από τα τρακαρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φθάσει σε ένα κρίσιμο σημείο.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν έχει νόημα να “πετάς” ένα αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα, καθώς έτσι χάνεται όποιο κέρδος θα μπορούσε να προκύψει σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκπομπές CO2.

To πρόβλημα είναι πιο έντονο στα Tesla όπως το Model Y, το οποίο εφοδιάζεται με τις νέες μπαταρίες 4680, οι οποίες αποτελούν δομικό στοιχείο του αμαξώματος και δεν μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα ούτε να αντικατασταθούν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρία Μunro & Associates στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, που ειδικεύεται στο “λύσιμο” αυτοκινήτων και συμβουλεύει τις εταιρίες πως να τα βελτιώσουν, επισημαίνει ότι η συστοιχία μπαταριών των Tesla έχουν μηδενικές δυνατότητες επισκευής.

Το φαινόμενο της “διαγραφής” των ηλεκτρικών μοντέλων παίρνει διαστάσεις και στην Βρετανία. Η εταιρία Synetic που εξειδικεύεται στην φύλαξη κατεστραμμένων ηλεκτρικών μοντέλων, σημειώνει ότι ο αριθμός τους έχει εκτοξευθεί την τελευταία χρονιά, φθάνοντας και έως τα 20 αυτοκίνητα την ημέρα!

Στην Βρετανία -και πολύ περισσότερο σε άλλες χώρες όπως η Ελλάδα- δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις για ανακύκλωση των μπαταριών, έτσι η εταιρία Synetic το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αποθηκεύσει τα αυτοκίνητα σε ειδικά κοντέϊνερς.

Εκπρόσωπος της εταιρίας υποστηρίζει ότι τουλάχιστον το 95% των μπαταριών των αυτοκινήτων που υπάρχουν στις εγκαταστάσεις της είναι από αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μικρές ζημιές και δεν έχουν καταστραφεί. Όμως παραμένουν εκεί καθώς οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν αναλαμβάνουν την επισκευή τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες υπολογίζουν ότι και η παραμικρή “γρατζουνιά” σε μία μπαταρία την βγάζει εκτός λειτουργίας και το κόστος είναι πάνω από 15.000 ευρώ ή και πάνω από 20.000 για ένα Tesla Model 3.

To θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο κοστίζει πλέον κοντά στα 35.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι δεν αξίζει να το επισκευάσεις (και με δεδομένο ότι χάνει πολύ γρήγορα αξία με την χρήση).

Ποια είναι η λύση λοιπόν; Η πιο εύκολη θα ήταν να μείνουμε με αυτά που ξέραμε και τους συμβατικούς κινητήρες. Όμως η ηλεκτροκίνηση έχει πάρει τον δρόμο της και δύσκολα θα σταματήσει η ορμή της.

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων να σχεδιάζουν τις συστοιχίες μπαταριών ώστε να είναι εύκολο να επισκευαστούν. Ή, τουλάχιστον, να έχουν λογικό κόστος για να αντικατασταθούν.

Οι εταιρίες θα πρέπει επίσης να επιτρέψουν στο κοινό και ανεξάρτητους οργανισμούς να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των μπαταριών. Αυτό βέβαια δεν τις συμφέρει γιατί θα αποκαλυφθεί η τεχνολογία τους αλλά και κάποιες από τις καινοτομίες που παρουσιάζουν.

Όμως το αντιστάθμισμα θα ήταν ότι τα ηλεκτρικά τους μοντέλα θα μπορούσαν να παραμείνουν σε λειτουργία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και οι επισκευές θα ήταν εύκολες και χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος. Ενώ και το περιβάλλον δεν θα επιβαρυνόταν με τα κατάλοιπα των ηλεκτρικών.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν λοιπόν με τα ηλεκτρικά. Και πάντως να μην περάσει η αντίληψη ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα προϊόν αναλώσιμο, όπως για παράδειγμα οι λευκές ηλεκτρικές συσκευές, το οποίο όταν χαλάσει δεν αξίζει να τα φτιάξεις. Είμαστε άραγε έτοιμοι για μία τέτοια εποχή στην αυτοκίνηση;

Πηγή: newsauto

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

MyΘέρμανση: Κλείνει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις του επιδόματος

Επίδομα θέρμανσης 2025: Ποιοι θα πάρουν αυξημένη την β’ δόση – Ο συντελεστής για την περιοχή μας

4 Μαΐου 2025, 8:59 πμ
Εγκαινιάστηκε η Ανθοκομική έκθεση Εορδαίας

Εγκαινιάστηκε η Ανθοκομική έκθεση Εορδαίας

23 Μαΐου 2025, 8:10 μμ
Τέσσερα σημάδια ότι θα μείνεις για πάντα single
Κοινωνία

Τέσσερα σημάδια ότι θα μείνεις για πάντα single

24 Μαΐου 2025, 9:30 μμ
Εξαήμερη εργασία: Τι γίνεται σε περίπτωση που αρνηθεί ο εργαζόμενος;
Ελλάδα

260.000 εργαζόμενοι «λείπουν» από την αγορά εργασίας – Ποιές οι ειδικότητες με τα μεγάλα κενά

24 Μαΐου 2025, 9:15 μμ
Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Joe Loss – Tango 68 (1968)
Μουσικές Επιλογές

Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Joe Loss – Tango 68 (1968)

24 Μαΐου 2025, 9:00 μμ
Κυριάκος Μητσοτάκης: Οι πέντε βασικοί άξονες των ανακοινώσεων στη ΔΕΘ – Τα μέτρα υπό εξέταση
Ελλάδα

Πακέτο Μητσοτάκη 1,5 δισ. ευρώ στη ΔΕΘ – Ποιες θα είναι οι παροχές

24 Μαΐου 2025, 8:29 μμ
Από 5 κατοίκους το χειμώνα σε 5.000 τον Αύγουστο – Χωριό στα Γρεβενά “ζωντανεύει” κάθε καλοκαίρι (Βίντεο)
Τοπική Επικαιρότητα

Από 5 κατοίκους το χειμώνα σε 5.000 τον Αύγουστο – Χωριό στα Γρεβενά “ζωντανεύει” κάθε καλοκαίρι (Βίντεο)

24 Μαΐου 2025, 8:00 μμ
Χάντμπολ: Σε Πρίλεπ και Σκόπια τα ηλικιακά τμήματα του Αμύντα Αμυνταίου
Αθλητικά

Χάντμπολ: Σε Πρίλεπ και Σκόπια τα ηλικιακά τμήματα του Αμύντα Αμυνταίου

24 Μαΐου 2025, 7:31 μμ
ΔΗΠΕΘΕ: Η αγάπη «φώτισε» την κεντρική πλατεία Κοζάνης μέσα από το Θεατρικό Εργαστήριο ΑμεΑ (Βίντεο Top Channel)
Τοπική Επικαιρότητα

ΔΗΠΕΘΕ: Η αγάπη «φώτισε» την κεντρική πλατεία Κοζάνης μέσα από το Θεατρικό Εργαστήριο ΑμεΑ (Βίντεο Top Channel)

24 Μαΐου 2025, 7:14 μμ
Ποιητική Βραδιά προς τιμήν του Βαγγέλη Χρόνη στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου (Φωτογραφίες)
Εκδηλώσεις που έγιναν

Ποιητική Βραδιά προς τιμήν του Βαγγέλη Χρόνη στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου (Φωτογραφίες)

24 Μαΐου 2025, 6:37 μμ
Η Hellenic Train καταργεί τα εκδοτήρια – Φλώρινα και Αμύνταιο στη λίστα
Ελλάδα

Κλείνουν εκδοτήρια της Hellenic Train, και σε Αμύνταιο-Φλώρινα – Πώς θα γίνονται οι κρατήσεις εισιτηρίων

24 Μαΐου 2025, 5:59 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Εγκαινιάστηκε η Ανθοκομική έκθεση Εορδαίας
Ρεπορτάζ

Εγκαινιάστηκε η Ανθοκομική έκθεση Εορδαίας

από e-ptolemeos team
23 Μαΐου 2025, 8:10 μμ

περισσότεραDetails
MyΘέρμανση: Κλείνει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις του επιδόματος
Τοπική Επικαιρότητα

Επίδομα θέρμανσης 2025: Ποιοι θα πάρουν αυξημένη την β’ δόση – Ο συντελεστής για την περιοχή μας

από e-ptolemeos team
4 Μαΐου 2025, 8:59 πμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Πτολεμαΐδα: Σε ηλικία 41 ετών “έφυγε” από τη ζωή ο Άλλεν Αλμανίδης – Αύριο η κηδεία του
Κοινωνία

Πτολεμαΐδα: Σε ηλικία 41 ετών “έφυγε” από τη ζωή ο Άλλεν Αλμανίδης – Αύριο η κηδεία του

23 Μαΐου 2025, 10:18 πμ
Πτολεμαΐδα και Κοζάνη εντάχθηκαν στις Παραμεθόριες Περιοχές – Ειδικό επίδομα για τους δημόσιους υπάλληλους
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Πτολεμαΐδα και Κοζάνη εντάχθηκαν στις Παραμεθόριες Περιοχές – Ειδικό επίδομα για τους δημόσιους υπάλληλους

21 Μαΐου 2025, 8:29 πμ
«Νεκρώνει» η Κεντρική Πλατεία Κοζάνης- Τέλος αυτοκινητάκια, ποδήλατα, πατίνια και… μπάλες
Ρεπορτάζ

«Νεκρώνει» η Κεντρική Πλατεία Κοζάνης- Τέλος αυτοκινητάκια, ποδήλατα, πατίνια και… μπάλες

19 Μαΐου 2025, 10:09 μμ
Πρόοδος στον Ε65 – 72,77% του Βόρειου Τμήματος είναι έτοιμο (Βίντεο)
Τοπική Επικαιρότητα

Ολοκληρώνεται το σημαντικότερο οδικό έργο για Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία & Ήπειρο (Βίντεο)

18 Μαΐου 2025, 10:26 πμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ. ΠΟΥΓΑΡΙΔΗΣ [Pougaridis Media - Ατομική Επιχείρηση]

ΑΦΜ 138106177 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 232299 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018, σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.