Σάββατο, 5 Ιουλίου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Tags: αυτοκίνητααυτοκινητοηλεκτρικά αυτοκίνηταΤροχαίο

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

24 Μαρτίου 2023, 1:48 μμ
από e-ptolemeos team
σε Κοινωνία
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Ο Γιώργος Παπαδάκης έκλαψε στο τελευταίο του «Καλημέρα Ελλάδα» (Βίντεο)
Ελλάδα

Ο Γιώργος Παπαδάκης έκλαψε στο τελευταίο του «Καλημέρα Ελλάδα» (Βίντεο)

4 Ιουλίου 2025, 8:16 μμ
Στην Καστοριά ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Κωνσταντίνος Τσιάρας την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022
Αγροτικά

Τσιάρας: «Κύμα αποχωρήσεων» από βιολογική κτηνοτροφία και μελισσοκομία από το φόβο των ελέγχων

4 Ιουλίου 2025, 4:28 μμ
Ανακαινίστηκαν οι Παιδικές Κατασκηνώσεις της Μητρόπολης με δωρεά του Ερυθρού Σταυρού – Ευχαριστήριο του Μητροπολίτη
Κοινωνία

Διακρίσεις για σπουδαστές της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Μητρόπολης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ψαλτικής

4 Ιουλίου 2025, 11:42 πμ
Εγκαινιάζεται το Ίδρυμα Κώστας και Ελένη Παπανικολάου στην Μπάρα Σιάτιστας την Κυριακή 6/7
Κοινωνία

Εγκαινιάζεται το Ίδρυμα Κώστας και Ελένη Παπανικολάου στην Μπάρα Σιάτιστας την Κυριακή 6/7

4 Ιουλίου 2025, 10:48 πμ
Παραλία Βεργιάς Χαλκιδικής…η ήρεμη απόδραση! (της Κούλας Πουλασιχίδου)
Κοινωνία

Παραλία Βεργιάς Χαλκιδικής…η ήρεμη απόδραση! (της Κούλας Πουλασιχίδου)

4 Ιουλίου 2025, 10:15 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Τεχνική εταιρία αναζητά προσωπικό για οικοδομικό έργο στη Χαλκιδική

3 Ιουλίου 2025, 11:04 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Η εταιρεία Κυρ Γιάννη Α.Ε. αναζητά εργάτες για την περίοδο του τρύγου

2 Ιουλίου 2025, 11:17 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Από το Δικηγορικό Γραφείο Στέφανου Τσίκα στην Πτολεμαΐδα ζητείται συνεργάτης δικηγόρος για ημιαπασχόληση

30 Ιουνίου 2025, 5:17 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Το Centro Cash & Carry αναζητά αποθηκάριο

30 Ιουνίου 2025, 5:15 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Νέες θέσεις εργασίας στην ΕΡΓΟΝ ΑΤΕΒΕ με έδρα τη Φλώρινα

30 Ιουνίου 2025, 5:03 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Η επισκευή ενός ηλεκτρικού μετά από ακόμα και μικρό ατύχημα έχει μεγάλο κόστος που οι ασφαλιστικές εταιρίες διστάζουν να αναλάβουν. Ήρθε η εποχή των αυτοκινήτων μιας χρήσης;

Η γρήγορη και μάλλον βιαστική στροφή της αυτοκίνησης προς τα ηλεκτρικά μοντέλα έχει δημιουργήσει μία εντελώς νέα πραγματικότητα.

Και πολλές νέα προβλήματα, τα οποία ζητούν άμεση λύση. Και εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση σε σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Ένα θέμα που απασχολεί πλέον σοβαρά τους ειδικούς αλλά και το κοινό είναι το κόστος της επισκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά από κάποιο μεγάλο ή και μικρό τρακάρισμα.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το πρακτορείο Reuters, ακόμα και ένα μικρό χτύπημα στον κλωβό που φυλάσσεται η μπαταρία είναι ικανός λόγος για μία ασφαλιστική εταιρία να θεωρήσει το αυτοκίνητο ως μη επισκευάσιμο, ακόμα και αν το εσωτερικό της μπαταρίας δεν έχει πάθει τίποτα.

Η έκθεση συνεχίζει λέγοντας ότι για όσους είναι πρόθυμοι να επισκευάσουν το όχημα, δεν υπάρχουν τρόποι ώστε να εξακριβωθεί με ακρίβεια αν έχει ή όχι ζημιά η μπαταρία. Έτσι ο ασφαλιστής το καταγράφει ως ολική απώλεια.

Από την άλλη, αν ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να προχωρήσει στην επισκευή, οι ασφαλιστικές εταιρίες και πάλι προτιμούν να αποφύγουν να καλύψουν ένα αυτοκίνητο για το οποίο δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση του από εκεί και μετά.

Εδώ μπαίνει και ένα ακόμα θέμα σχετικά με την “ηθική” διάσταση της ηλεκτροκίνησης. Θεωρητικά αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο βήμα προς την κυκλική και βιώσιμη οικονομία. Πώς όμως μπορεί να μιλήσει κανείς για κυκλική οικονομία, όταν θα πρέπει ένας ιδιοκτήτης να πετάξει μία μπαταρία, ή ακόμα και ολόκληρο ένα αυτοκίνητο, μετά από μία σύγκρουση;

Ειδικοί στην Αμερική επισημαίνουν ότι αυτοκίνητα όπως το Tesla Model Y, με την ειδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί η μπαταρία, έχει μηδενική δυνατότητα επισκευής της μπαταρίας, και συνήθως καταλήγει στα σκουπίδια.

Οι άλλες μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες όπως η GM και η Ford υπόσχονται ότι τα δικά τους αυτοκίνητα θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμα μετά από τρακάρισμα. Όμως αυτό που κρύβουν είναι ότι το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό και μάλλον ασύμφορο για τον ιδιοκτήτη να προχωρήσει στην επισκευή.

Η Tesla αντιμετωπίζει έντονα παράπονα για τα υψηλά κόστη στα συνεργεία και για τις επισκευές των αυτοκινήτων τους. Όμως δεν είναι η μόνη εταιρία.

Μία έρευνα που δημοσιεύει το Reuters αποκαλύπτει ότι υπάρχουν προς πώληση πολλά τρακαρισμένα ηλεκτρικά όλων των μεγάλων εταιριών, τα οποία καταλήγουν να πωλούνται για ελάχιστα χρήματα καθώς δεν συμφέρει η επισκευή τους.

Οι ειδικοί, όπως ο επικεφαλής τoy Allianz Center for Technology, Christoph Lauterwasser, υποστηρίζει ότι οι περιπτώσεις αυτές θα αυξηθούν δραματικά, και έτσι οι διαχείριση των μπαταριών από τα τρακαρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φθάσει σε ένα κρίσιμο σημείο.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν έχει νόημα να “πετάς” ένα αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα, καθώς έτσι χάνεται όποιο κέρδος θα μπορούσε να προκύψει σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκπομπές CO2.

To πρόβλημα είναι πιο έντονο στα Tesla όπως το Model Y, το οποίο εφοδιάζεται με τις νέες μπαταρίες 4680, οι οποίες αποτελούν δομικό στοιχείο του αμαξώματος και δεν μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα ούτε να αντικατασταθούν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρία Μunro & Associates στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, που ειδικεύεται στο “λύσιμο” αυτοκινήτων και συμβουλεύει τις εταιρίες πως να τα βελτιώσουν, επισημαίνει ότι η συστοιχία μπαταριών των Tesla έχουν μηδενικές δυνατότητες επισκευής.

Το φαινόμενο της “διαγραφής” των ηλεκτρικών μοντέλων παίρνει διαστάσεις και στην Βρετανία. Η εταιρία Synetic που εξειδικεύεται στην φύλαξη κατεστραμμένων ηλεκτρικών μοντέλων, σημειώνει ότι ο αριθμός τους έχει εκτοξευθεί την τελευταία χρονιά, φθάνοντας και έως τα 20 αυτοκίνητα την ημέρα!

Στην Βρετανία -και πολύ περισσότερο σε άλλες χώρες όπως η Ελλάδα- δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις για ανακύκλωση των μπαταριών, έτσι η εταιρία Synetic το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αποθηκεύσει τα αυτοκίνητα σε ειδικά κοντέϊνερς.

Εκπρόσωπος της εταιρίας υποστηρίζει ότι τουλάχιστον το 95% των μπαταριών των αυτοκινήτων που υπάρχουν στις εγκαταστάσεις της είναι από αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μικρές ζημιές και δεν έχουν καταστραφεί. Όμως παραμένουν εκεί καθώς οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν αναλαμβάνουν την επισκευή τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες υπολογίζουν ότι και η παραμικρή “γρατζουνιά” σε μία μπαταρία την βγάζει εκτός λειτουργίας και το κόστος είναι πάνω από 15.000 ευρώ ή και πάνω από 20.000 για ένα Tesla Model 3.

To θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο κοστίζει πλέον κοντά στα 35.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι δεν αξίζει να το επισκευάσεις (και με δεδομένο ότι χάνει πολύ γρήγορα αξία με την χρήση).

Ποια είναι η λύση λοιπόν; Η πιο εύκολη θα ήταν να μείνουμε με αυτά που ξέραμε και τους συμβατικούς κινητήρες. Όμως η ηλεκτροκίνηση έχει πάρει τον δρόμο της και δύσκολα θα σταματήσει η ορμή της.

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων να σχεδιάζουν τις συστοιχίες μπαταριών ώστε να είναι εύκολο να επισκευαστούν. Ή, τουλάχιστον, να έχουν λογικό κόστος για να αντικατασταθούν.

Οι εταιρίες θα πρέπει επίσης να επιτρέψουν στο κοινό και ανεξάρτητους οργανισμούς να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των μπαταριών. Αυτό βέβαια δεν τις συμφέρει γιατί θα αποκαλυφθεί η τεχνολογία τους αλλά και κάποιες από τις καινοτομίες που παρουσιάζουν.

Όμως το αντιστάθμισμα θα ήταν ότι τα ηλεκτρικά τους μοντέλα θα μπορούσαν να παραμείνουν σε λειτουργία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και οι επισκευές θα ήταν εύκολες και χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος. Ενώ και το περιβάλλον δεν θα επιβαρυνόταν με τα κατάλοιπα των ηλεκτρικών.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν λοιπόν με τα ηλεκτρικά. Και πάντως να μην περάσει η αντίληψη ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα προϊόν αναλώσιμο, όπως για παράδειγμα οι λευκές ηλεκτρικές συσκευές, το οποίο όταν χαλάσει δεν αξίζει να τα φτιάξεις. Είμαστε άραγε έτοιμοι για μία τέτοια εποχή στην αυτοκίνηση;

Πηγή: newsauto

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους

2 Ιουλίου 2025, 8:45 μμ
 Έφυγε από τη ζωή ο Λάζαρος Πασσαλίδης

 Έφυγε από τη ζωή ο Λάζαρος Πασσαλίδης

4 Ιουλίου 2025, 4:18 μμ
Φράγμα Περδίκκα: Οι ΠΥΞ ΛΑΞ άνοιξαν το Stranafest με πλήθος κόσμου (Βίντεο και Φωτογραφίες)
Ρεπορτάζ

Φράγμα Περδίκκα: Οι ΠΥΞ ΛΑΞ άνοιξαν το Stranafest με πλήθος κόσμου (Βίντεο και Φωτογραφίες)

4 Ιουλίου 2025, 11:52 μμ
Το πρωτοσέλιδο του Πτολεμαίου της Πέμπτης 19 Μαΐου
Εξώφυλλο

Το πρωτοσέλιδο του ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ του Σαββάτου 5/7

4 Ιουλίου 2025, 9:30 μμ
Ποντιακός Σύλλογος Πτολεμαΐδας: Εντυπωσιακή παρουσία με το εφηβικό χορευτικό στο «Γρεβενών Γεύσεις» (Φωτογραφίες & Βίντεο)
Τοπική Επικαιρότητα

Ποντιακός Σύλλογος Πτολεμαΐδας: Εντυπωσιακή παρουσία με το εφηβικό χορευτικό στο «Γρεβενών Γεύσεις» (Φωτογραφίες & Βίντεο)

4 Ιουλίου 2025, 9:14 μμ
Με επιτυχία το πρώτο Kozani Drum Festival – Ρυθμοί και ενέργεια στην κεντρική πλατεία Κοζάνης (Βίντεο Top Channel)
Τοπική Επικαιρότητα

Με επιτυχία το πρώτο Kozani Drum Festival – Ρυθμοί και ενέργεια στην κεντρική πλατεία Κοζάνης (Βίντεο Top Channel)

4 Ιουλίου 2025, 9:00 μμ
Μιχάλης Παπαδόπουλος: «Επιτέλους …….Ορατή η ΔΙΚΑΙΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ σε όλους»
Αρθρογραφία

Η Δυτική Μακεδονία αλλάζει – Και αυτό δεν είναι υπόσχεση, είναι πραγματικότητα – Γράφει ο Μιχάλης Παπαδόπουλος

4 Ιουλίου 2025, 8:32 μμ
Ο Γιώργος Παπαδάκης έκλαψε στο τελευταίο του «Καλημέρα Ελλάδα» (Βίντεο)
Ελλάδα

Ο Γιώργος Παπαδάκης έκλαψε στο τελευταίο του «Καλημέρα Ελλάδα» (Βίντεο)

4 Ιουλίου 2025, 8:16 μμ
Β. Σκουλάκης: Πως μπορούν οι εργοδότες να αξιολογήσουν την εξ αποστάσεως εργασία
True Story Radio

Β. Σκουλάκης: Η «σεζόν» μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία αυτοβελτίωσης

4 Ιουλίου 2025, 8:00 μμ
Προσκύνημα στο Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

Προσκύνημα στο Μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου – Από τη στήλη του Γ. Καζαντζή στον ΠΑΛΜΟ

4 Ιουλίου 2025, 7:30 μμ
Την Πέμπτη 26 Ιουνίου ανακοινώνονται οι βαθμοί των πανελληνίων
Τοπική Επικαιρότητα

Βάσεις 2025: Η βαθμολογία κόφτης για υποβολή μηχανογραφικού – Η αλήθεια για τα μόρια

4 Ιουλίου 2025, 7:15 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

 Έφυγε από τη ζωή ο Λάζαρος Πασσαλίδης
Τοπική Επικαιρότητα

 Έφυγε από τη ζωή ο Λάζαρος Πασσαλίδης

από e-ptolemeos team
4 Ιουλίου 2025, 4:18 μμ

περισσότεραDetails
Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους
Ελλάδα

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους

από e-ptolemeos team
2 Ιουλίου 2025, 8:45 μμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Συναντήθηκαν μετά από 61 χρόνια οι απόφοιτοι του 1964 του ιστορικού Γυμνασίου Πτολεμαΐδας! (Ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)
Ρεπορτάζ

Συναντήθηκαν μετά από 61 χρόνια οι απόφοιτοι του 1964 του ιστορικού Γυμνασίου Πτολεμαΐδας! (Ρεπορτάζ της Κούλας Πουλασιχίδου)

29 Ιουνίου 2025, 5:01 μμ
Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους
Ελλάδα

Τρία τμήματα του ΠΔΜ με χαμηλή βάση εισαγωγής που οδηγούν σε δυναμικούς κλάδους

2 Ιουλίου 2025, 8:45 μμ
Εορδαία: Αρκούδες στους δρόμους, οργή στα χωριά: Σε συναγερμό οι πρόεδροι των κοινοτήτων
Ρεπορτάζ

Εορδαία: Αρκούδες στους δρόμους, οργή στα χωριά: Σε συναγερμό οι πρόεδροι των κοινοτήτων

2 Ιουλίου 2025, 1:41 μμ
Πλακεντάς: «Εκατομμύρια πετούν πάνω από τη Δ. Μακεδονία, αλλά δεν προσγειώνονται…»
Ρεπορτάζ

Πλακεντάς: «Εκατομμύρια πετούν πάνω από τη Δ. Μακεδονία, αλλά δεν προσγειώνονται…»

2 Ιουλίου 2025, 10:00 πμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
Ιδιοκτησία: ΡΟΔΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Ε.Ε. [Pougaridis Media]

ΑΦΜ 802210768 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 232299 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.