Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

Tags: αυτοκίνητααυτοκινητοηλεκτρικά αυτοκίνηταΤροχαίο

Τρακάρισμα με ηλεκτρικό: Αξίζει να το επισκευάσεις ή το πετάς;

24 Μαρτίου 2023, 1:48 μμ
από e-ptolemeos team
σε Κοινωνία
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Πες μου τον… «Κ.Α.Δ.» σου να σου πω τι χρήματα δικαιούσαι
Κοινωνία

Ανοίγει η πλατφόρμα Α21-Επίδομα Παιδιού για υποβολή αιτήσεων

29 Σεπτεμβρίου 2025, 7:00 μμ
Σε δημόσια διαβούλευση το “αυτόματο” Πόθεν Έσχες με αλλαγές στις ποινές
Κοινωνία

Τα Πόθεν Έσχες του Περιφερειάρχη Δ. Μακεδονίας και των Δημάρχων της ΠΕ Κοζάνης

29 Σεπτεμβρίου 2025, 12:51 μμ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Πτολεμαΐδα  λόγω διεξαγωγής αγώνα δρόμου ¨Μνήμες Λιγνίτη” την Κυριακή 15/9
Κοινωνία

Πτολεμαΐδα: Ποιες οδοί θα κλείσουν για την παρέλαση της 15ης Οκτωβρίου

29 Σεπτεμβρίου 2025, 12:41 μμ
Έφυγε από τη ζωή η Κική Κοκκέρη που υπηρέτησε στη Δ/νση Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας
Κοινωνία

Απώλεια για τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καστοριάς – Συλλυπητήριο ψήφισμα από το ΔΣ

29 Σεπτεμβρίου 2025, 10:00 πμ
Δωρεάν μέτρηση πίεσης και σακχάρου στο ΚΑΠΗ Αμυνταίου
Κοινωνία

Δωρεάν μέτρηση πίεσης, σακχάρου και οξυγόνου για ηλικιωμένους στη Φλώρινα την Τετάρτη 1/10

29 Σεπτεμβρίου 2025, 9:28 πμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Κοζάνη: Η KIEFER TEK Ltd. αναζητά Πολιτικό Μηχανικό

29 Σεπτεμβρίου 2025, 5:16 μμ
Εταιρία «Νερά Βλάστης ΑΕ»: Ζητείται Υπάλληλος Λογιστηρίου & Γραμματειακής Υποστήριξης
Αγγελίες Εργασίας

Εταιρία «Νερά Βλάστης ΑΕ»: Ζητείται Υπάλληλος Λογιστηρίου & Γραμματειακής Υποστήριξης

29 Σεπτεμβρίου 2025, 4:57 μμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Η ΤΕ.ΝΑ ΑΤΕΒΕ αναζητά Πολιτικό Μηχανικό Α.Ε.Ι.

28 Σεπτεμβρίου 2025, 11:51 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Το Creative Spirits Distillery με έδρα τη Φλώρινα αναζητά Υπεύθυνο Αποστακτηρίου

28 Σεπτεμβρίου 2025, 11:10 πμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Ζητούνται φωτογράφοι – Δεν απαιτείται προϋπηρεσία

26 Σεπτεμβρίου 2025, 6:44 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Η επισκευή ενός ηλεκτρικού μετά από ακόμα και μικρό ατύχημα έχει μεγάλο κόστος που οι ασφαλιστικές εταιρίες διστάζουν να αναλάβουν. Ήρθε η εποχή των αυτοκινήτων μιας χρήσης;

Η γρήγορη και μάλλον βιαστική στροφή της αυτοκίνησης προς τα ηλεκτρικά μοντέλα έχει δημιουργήσει μία εντελώς νέα πραγματικότητα.

Και πολλές νέα προβλήματα, τα οποία ζητούν άμεση λύση. Και εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση σε σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Ένα θέμα που απασχολεί πλέον σοβαρά τους ειδικούς αλλά και το κοινό είναι το κόστος της επισκευής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μετά από κάποιο μεγάλο ή και μικρό τρακάρισμα.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το πρακτορείο Reuters, ακόμα και ένα μικρό χτύπημα στον κλωβό που φυλάσσεται η μπαταρία είναι ικανός λόγος για μία ασφαλιστική εταιρία να θεωρήσει το αυτοκίνητο ως μη επισκευάσιμο, ακόμα και αν το εσωτερικό της μπαταρίας δεν έχει πάθει τίποτα.

Η έκθεση συνεχίζει λέγοντας ότι για όσους είναι πρόθυμοι να επισκευάσουν το όχημα, δεν υπάρχουν τρόποι ώστε να εξακριβωθεί με ακρίβεια αν έχει ή όχι ζημιά η μπαταρία. Έτσι ο ασφαλιστής το καταγράφει ως ολική απώλεια.

Από την άλλη, αν ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να προχωρήσει στην επισκευή, οι ασφαλιστικές εταιρίες και πάλι προτιμούν να αποφύγουν να καλύψουν ένα αυτοκίνητο για το οποίο δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση του από εκεί και μετά.

Εδώ μπαίνει και ένα ακόμα θέμα σχετικά με την “ηθική” διάσταση της ηλεκτροκίνησης. Θεωρητικά αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο βήμα προς την κυκλική και βιώσιμη οικονομία. Πώς όμως μπορεί να μιλήσει κανείς για κυκλική οικονομία, όταν θα πρέπει ένας ιδιοκτήτης να πετάξει μία μπαταρία, ή ακόμα και ολόκληρο ένα αυτοκίνητο, μετά από μία σύγκρουση;

Ειδικοί στην Αμερική επισημαίνουν ότι αυτοκίνητα όπως το Tesla Model Y, με την ειδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί η μπαταρία, έχει μηδενική δυνατότητα επισκευής της μπαταρίας, και συνήθως καταλήγει στα σκουπίδια.

Οι άλλες μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες όπως η GM και η Ford υπόσχονται ότι τα δικά τους αυτοκίνητα θα είναι πιο εύκολα επισκευάσιμα μετά από τρακάρισμα. Όμως αυτό που κρύβουν είναι ότι το κόστος είναι ιδιαίτερα υψηλό και μάλλον ασύμφορο για τον ιδιοκτήτη να προχωρήσει στην επισκευή.

Η Tesla αντιμετωπίζει έντονα παράπονα για τα υψηλά κόστη στα συνεργεία και για τις επισκευές των αυτοκινήτων τους. Όμως δεν είναι η μόνη εταιρία.

Μία έρευνα που δημοσιεύει το Reuters αποκαλύπτει ότι υπάρχουν προς πώληση πολλά τρακαρισμένα ηλεκτρικά όλων των μεγάλων εταιριών, τα οποία καταλήγουν να πωλούνται για ελάχιστα χρήματα καθώς δεν συμφέρει η επισκευή τους.

Οι ειδικοί, όπως ο επικεφαλής τoy Allianz Center for Technology, Christoph Lauterwasser, υποστηρίζει ότι οι περιπτώσεις αυτές θα αυξηθούν δραματικά, και έτσι οι διαχείριση των μπαταριών από τα τρακαρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φθάσει σε ένα κρίσιμο σημείο.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι δεν έχει νόημα να “πετάς” ένα αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα, καθώς έτσι χάνεται όποιο κέρδος θα μπορούσε να προκύψει σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκπομπές CO2.

To πρόβλημα είναι πιο έντονο στα Tesla όπως το Model Y, το οποίο εφοδιάζεται με τις νέες μπαταρίες 4680, οι οποίες αποτελούν δομικό στοιχείο του αμαξώματος και δεν μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα ούτε να αντικατασταθούν.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρία Μunro & Associates στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, που ειδικεύεται στο “λύσιμο” αυτοκινήτων και συμβουλεύει τις εταιρίες πως να τα βελτιώσουν, επισημαίνει ότι η συστοιχία μπαταριών των Tesla έχουν μηδενικές δυνατότητες επισκευής.

Το φαινόμενο της “διαγραφής” των ηλεκτρικών μοντέλων παίρνει διαστάσεις και στην Βρετανία. Η εταιρία Synetic που εξειδικεύεται στην φύλαξη κατεστραμμένων ηλεκτρικών μοντέλων, σημειώνει ότι ο αριθμός τους έχει εκτοξευθεί την τελευταία χρονιά, φθάνοντας και έως τα 20 αυτοκίνητα την ημέρα!

Στην Βρετανία -και πολύ περισσότερο σε άλλες χώρες όπως η Ελλάδα- δεν υπάρχουν εγκαταστάσεις για ανακύκλωση των μπαταριών, έτσι η εταιρία Synetic το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αποθηκεύσει τα αυτοκίνητα σε ειδικά κοντέϊνερς.

Εκπρόσωπος της εταιρίας υποστηρίζει ότι τουλάχιστον το 95% των μπαταριών των αυτοκινήτων που υπάρχουν στις εγκαταστάσεις της είναι από αυτοκίνητα που έχουν υποστεί μικρές ζημιές και δεν έχουν καταστραφεί. Όμως παραμένουν εκεί καθώς οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν αναλαμβάνουν την επισκευή τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες υπολογίζουν ότι και η παραμικρή “γρατζουνιά” σε μία μπαταρία την βγάζει εκτός λειτουργίας και το κόστος είναι πάνω από 15.000 ευρώ ή και πάνω από 20.000 για ένα Tesla Model 3.

To θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο κοστίζει πλέον κοντά στα 35.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι δεν αξίζει να το επισκευάσεις (και με δεδομένο ότι χάνει πολύ γρήγορα αξία με την χρήση).

Ποια είναι η λύση λοιπόν; Η πιο εύκολη θα ήταν να μείνουμε με αυτά που ξέραμε και τους συμβατικούς κινητήρες. Όμως η ηλεκτροκίνηση έχει πάρει τον δρόμο της και δύσκολα θα σταματήσει η ορμή της.

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων να σχεδιάζουν τις συστοιχίες μπαταριών ώστε να είναι εύκολο να επισκευαστούν. Ή, τουλάχιστον, να έχουν λογικό κόστος για να αντικατασταθούν.

Οι εταιρίες θα πρέπει επίσης να επιτρέψουν στο κοινό και ανεξάρτητους οργανισμούς να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των μπαταριών. Αυτό βέβαια δεν τις συμφέρει γιατί θα αποκαλυφθεί η τεχνολογία τους αλλά και κάποιες από τις καινοτομίες που παρουσιάζουν.

Όμως το αντιστάθμισμα θα ήταν ότι τα ηλεκτρικά τους μοντέλα θα μπορούσαν να παραμείνουν σε λειτουργία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Και οι επισκευές θα ήταν εύκολες και χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος. Ενώ και το περιβάλλον δεν θα επιβαρυνόταν με τα κατάλοιπα των ηλεκτρικών.

Υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν λοιπόν με τα ηλεκτρικά. Και πάντως να μην περάσει η αντίληψη ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα προϊόν αναλώσιμο, όπως για παράδειγμα οι λευκές ηλεκτρικές συσκευές, το οποίο όταν χαλάσει δεν αξίζει να τα φτιάξεις. Είμαστε άραγε έτοιμοι για μία τέτοια εποχή στην αυτοκίνηση;

Πηγή: newsauto

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Αυτές είναι οι προμήθειες των τραπεζών που καταργούνται από Πέμπτη 9 Ιανουαρίου

Καμπανάκι από την Εφορία για τους κοινούς τραπεζικούς λογαριασμούς – Οι κίνδυνοι και τα πρόστιμα

25 Σεπτεμβρίου 2025, 8:01 μμ
Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος

Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος

28 Σεπτεμβρίου 2025, 9:44 μμ
Αποχωρεί από τη θέση του Αρχιμουσικού της «Πανδώρας» Κοζάνης, ο Νίκος Χρυσοχόου: «Ελπίζω να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που και εγγράφως υπέδειξα στη δημοτική αρχή…»
Ρεπορτάζ

«Η Πανδώρα τα τελευταία δύο χρόνια δεν αποτελεί προτεραιότητα της δημοτικής πολιτιστικής πολιτικής»- Καταπέλτης ο πρώην αρχιμουσικός για τη δημοτική αρχή Κοκκαλιάρη

30 Σεπτεμβρίου 2025, 2:09 πμ
Ψηφιακές υπηρεσίες από 5 Διευθύνσεις της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας- VIDEO
Ρεπορτάζ

Επιστροφή Κιάνα στην Προεδρεία του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας- Σύμπραξη ΔΚΜ- Δυναμικού ΤΕΕ μετά την ανάκληση της Διοικούσας Συλλίρη

30 Σεπτεμβρίου 2025, 12:19 πμ
Το πρωτοσέλιδο του Πτολεμαίου της Πέμπτης 19 Μαΐου
Εξώφυλλο

Το πρωτοσέλιδο του ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ της Τρίτης 30/9

29 Σεπτεμβρίου 2025, 9:30 μμ
Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Atlanta Rhythm Section – So Into You (1976)
Μουσικές Επιλογές

Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Atlanta Rhythm Section – So Into You (1976)

29 Σεπτεμβρίου 2025, 9:00 μμ
Νυμφαίο: Διακοπές στο σπίτι του παραμυθένιου βουνού
Τοπική Επικαιρότητα

Νυμφαίο: Διακοπές στο σπίτι του παραμυθένιου βουνού

29 Σεπτεμβρίου 2025, 8:32 μμ
Γ. Λιάσης: «Ξεμπλοκάρουν» έργα που είχαν βαλτώσει στη Δυτική Μακεδονία – «Πράσινη – Έξυπνη Πόλη» με 14 εκατ. ευρώ το Αμύνταιο
Ρεπορτάζ

Γ. Λιάσης: «Ξεμπλοκάρουν» έργα που είχαν βαλτώσει στη Δυτική Μακεδονία – «Πράσινη – Έξυπνη Πόλη» με 14 εκατ. ευρώ το Αμύνταιο

29 Σεπτεμβρίου 2025, 8:22 μμ
Τα 7 + 1 θαύματα του Κομμουνισμού! – Γράφει ο Πολυχρόνης Ρουσσάκης
Αρθρογραφία

*Οι όμοιοι των ομοίων, σιωπούν σήμερα!* (Γράφει ο Ρουσσάκης Σαρ. Πολυχρόνης)

29 Σεπτεμβρίου 2025, 8:01 μμ
Γ. Λιάσης: Προχωρά η αποκατάσταση του ορυχείου Βεγόρας – Θετικό το αποτέλεσμα της σύσκεψης με Καλλίρη
Ρεπορτάζ

Γ. Λιάσης: Προχωρά η αποκατάσταση του ορυχείου Βεγόρας – Θετικό το αποτέλεσμα της σύσκεψης με Καλλίρη

29 Σεπτεμβρίου 2025, 7:51 μμ
Ο “Τεμόν ΑΕΚ” Γ. Ζαχαριάδης τερμάτισε για 5η φορά το Σπάρταθλον των 246 χλμ – Αφιέρωμα στον Πόντο
Αθλητικά

Ο “Τεμόν ΑΕΚ” Γ. Ζαχαριάδης τερμάτισε για 5η φορά το Σπάρταθλον των 246 χλμ – Αφιέρωμα στον Πόντο

29 Σεπτεμβρίου 2025, 7:39 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος
Τοπική Επικαιρότητα

Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος

από e-ptolemeos team
28 Σεπτεμβρίου 2025, 9:44 μμ

περισσότεραDetails
Αυτές είναι οι προμήθειες των τραπεζών που καταργούνται από Πέμπτη 9 Ιανουαρίου
Ελλάδα

Καμπανάκι από την Εφορία για τους κοινούς τραπεζικούς λογαριασμούς – Οι κίνδυνοι και τα πρόστιμα

από e-ptolemeos team
25 Σεπτεμβρίου 2025, 8:01 μμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα λαϊκή αγορά στα Αλωνάκια Κοζάνης: Πνοή για 11 τοπικές κοινότητες στα Καραγιάννια
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Πτολεμαΐδα: Μεταφέρεται η ημέρα λειτουργίας της λαϊκής αγοράς αντί για Τετάρτη 15/10, λόγω Απελευθέρωσης

24 Σεπτεμβρίου 2025, 4:03 μμ
Δείτε πότε θα γίνει η μεγάλη Εμποροπανήγυρη της Κοζάνης “Νιάημερος” (Βίντεο)
Κοινωνία

Δείτε πότε θα γίνει η μεγάλη Εμποροπανήγυρη της Κοζάνης “Νιάημερος” (Βίντεο)

26 Σεπτεμβρίου 2025, 3:20 μμ
Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος
Τοπική Επικαιρότητα

Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή στα 59 του ο Ιωάννης Μαυρόπουλος

28 Σεπτεμβρίου 2025, 9:44 μμ
Πέθανε σε ηλικία 43 ετών ο στρατιωτικός Όμηρος Τοκατλίδης – Θλίψη στην τοπική κοινωνία της Κοζάνης
Τοπική Επικαιρότητα

Πτολεμαΐδα: Έφυγε από τη ζωή η Βασιλική Αγγελοπούλου, 55 ετών

27 Σεπτεμβρίου 2025, 1:44 μμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
Ιδιοκτησία: ΡΟΔΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Ε.Ε. [Pougaridis Media]

ΑΦΜ 802210768 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ | Α.ΓΕΜΗ: 172191636000
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 252006 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.