- Τα οικονομικά αποτελέσματα της ΔΕΗ για το 2020 παρουσιάστηκαν προ ημερών, διαμορφώνοντας μια ιδιαίτερα θετική εικόνα για την πορεία της Επιχείρησης. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) σε επαναλαμβανόμενη βάση διαμορφώθηκαν σε €885,8 εκατ. το 2020 έναντι €333,6 εκατ. το 2019 για το σύνολο του Ομίλου, με το αντίστοιχο περιθώριο να αυξάνεται σε 19,1% από 6,8%.
- Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στην βελτίωση του μεικτού περιθωρίου λόγω των μέτρων που ελήφθησαν τον Σεπτέμβριο του 2019 καθώς και της μείωσης των τιμών φυσικού αερίου και της χονδρεμπορικής αγοράς, η οποία ενισχύθηκε περαιτέρω από την επίπτωση του covid-19, ενώ θετικά επέδρασε και ο χαμηλότερος όγκος εκπομπών CO2, απόρροια της μειωμένης λιγνιτικής παραγωγής. Επιπλέον, σημαντική εξοικονόμηση προήλθε και από το χαμηλότερο κόστος μισθοδοσίας, ενώ θετική επίπτωση είχε και μία δομική αλλαγή όπως ήταν η κατάργηση των δημοπρασιών ΝΟΜΕ.
- Την άδεια παραγωγής τριών πλωτών Φωτοβολταϊκών στη λίμνη Πολυφύτου ενέκρινε η ΡΑΕ, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Κοζάνης, Λάζαρος Μαλούτας. Όπως είναι λογικό οι ψαράδες, αλλά και συνολικά ο πληθυσμός αντιδρά. Για άλλη μια φορά η περιοχή πιάστηκε στον ύπνο. Πολλοί μιλούν για την άναρχη ανάπτυξη των ΑΠΕ. Δυστυχώς όμως η Νομοθεσία που εφαρμόζεται ισχύει εδώ και χρόνια. Επίσης εδώ και χρόνια σχεδιάζουν κάποιοι για την περιοχή μας, για εμάς, χωρίς εμάς. Αλήθεια, εμείς όλα αυτά τα χρόνια τι κάναμε; Δεν ακούσαμε τίποτα; Και άντε καλά οι πολίτες. Οι φορείς μας; Οι μηχανικοί μας; Η Αυτοδιοίκηση; Χορτάσαμε ανθρώπους που λένε ότι πέφτουν από τα σύννεφα.
- Τη δική του εκδοχή για το πως εξελίχθηκαν τα πράγματα με το θέμα της πιθανής δημιουργίας ΧΥΤΑΜ στο Ζιδάνι, έδωσε ο Περιφερειακός Σύμβουλος της πλειοψηφίας, Γιώργος Μαργαρίτης. Η ανάδειξη του θέματος ψηλά στην επικαιρότητα έβγαλε στην επιφάνεια πολλές απόψεις, χωρίς όμως να έχουμε ακόμα και σήμερα πλήρη εικόνα για το τι δεν έγινε και το τι θα γίνει με το θέμα.
- Μεγάλο στοίχημα αποτελεί η ζώνη καινοτομίας, η οποία σχεδιάζεται στα πλαίσια της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης. Με “φουλ” τις μηχανές, δουλεύει στην κατεύθυνση αυτή το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ώστε να φτιάξει οικοσυστήματα που να μπορέσουν να επιβιώσουν νεοφυείς επιχειρήσεις, πλαισιωμένα από την απαραίτητη ερευνητική μάζα.
- Αυξημένη είναι η επιβατική κίνηση στα Υπεραστικά ΚΤΕΛ Νομού Κοζάνης όλες τις τελευταίες ημέρες μετά και την απελευθέρωση των υπερτοπικών μετακινήσεων, από νομό σε νομό. Η διοίκηση των ΚΤΕΛ προκειμένου να ανταπεξέλθει στην αυξημένη κίνηση έχει βάλει περισσότερα λεωφορεία σε προορισμούς που έχουν ζήτηση, ωστόσο το πρόβλημα αυτή τη στιγμή αφορά στην κάλυψη των λεωφορείων με το 65% των διαθέσιμων θέσεων, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα βιωσιμότητας στα ΚΤΕΛ.