Περιγραφή θέσης εργασίας
Αναζητούμε έναν Βοηθό Λογιστή για να εκτελεί καθημερινά λογιστικά καθήκοντα που θα υποστηρίζουν την οικονομική ομάδα μας.
Οι αρμοδιότητες του Βοηθού Λογιστή περιλαμβάνουν τη διαχείριση εκθέσεων δαπανών και επιστροφών, την καταχώριση οικονομικών συναλλαγών στις εσωτερικές βάσεις δεδομένων μας και τη συμφωνία των τιμολογίων. Εάν διαθέτετε πτυχίο λογιστικής και ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε εμπειρία στις διαδικασίες τήρησης βιβλίων, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε.
Εν κατακλείδι, θα βοηθάτε στην ομαλή λειτουργία του λογιστικού τμήματος, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και αποτελεσματικότητα σε όλες τις συναλλαγές.
Αρμοδιότητες
- Συμφωνία τιμολογίων και εντοπισμός αποκλίσεων
- Δημιουργία και ενημέρωση εκθέσεων δαπανών
- Διεκπεραίωση εντύπων επιστροφών
- Προετοιμασία τραπεζικών καταθέσεων
- Καταχώριση οικονομικών συναλλαγών σε εσωτερικές βάσεις δεδομένων
- Έλεγχος λογιστικών φύλλων ως προς την ακρίβεια
- Τήρηση ψηφιακών και συμβατικών οικονομικών αρχείων
- Έκδοση τιμολογίων για πελάτες και εξωτερικούς συνεργάτες, ανάλογα με τις ανάγκες
- Έλεγχος και κατάθεση εγγράφων μισθοδοσίας
- Συμμετοχή σε τριμηνιαίους και ετήσιους ελέγχους
Απαιτήσεις
- Εργασιακή εμπειρία σε θέση Βοηθού Λογιστή ή Υπαλλήλου Λογιστηρίου
- Βασικές γνώσεις τήρησης βιβλίων
- Εξοικείωση με τους οικονομικούς κανονισμούς
- Καλές μαθηματικές δεξιότητες και ικανότητα εντοπισμού αριθμητικών λαθών
- Πρακτική εμπειρία με το MS Excel και λογισμικά λογιστικής (π.χ. QuickBooks)
- Οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα διαχείρισης ευαίσθητων και εμπιστευτικών πληροφοριών
- Πτυχίο πανεπιστημίου στη Λογιστική, τα Χρηματοοικονομικά ή συναφή τομέα
Τα βιογραφικά να αποσταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση abptolemaidas@gmail.com