Συνήθως τα καταστήματα που ανήκουν σε μεγάλους ομίλους λειτουργούν απρόσωπα και δεν μπορείς να βρεις και εύκολα “άκρη”. Αυτό δεν συμβαίνει με το κατάστημα εξυπηρέτησης των Καταναλωτών της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα. Ενώ στην αρχή ήταν πολλοί αυτοί φοβήθηκαν πως δεν θα υπήρχε η ίδια αμεσότητα με την επιχείρηση, σε σχέση με το πως δούλευε η επιχείρηση με το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς, διαψεύστηκαν πανηγυρικά.
Στο κατάστημα της ΔΕΗ της Πτολεμαΐδας τα στελέχη της επιχείρησης συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον ίδιο ζήλο αναζητώντας λύσεις στα προβλήματά τους και προσπαθώντας να προτείνουν προϊόντα και υπηρεσίες που να καλύπτουν τις ανάγκες του σήμερα. Είναι επίσης εντυπωσιακό το ότι έμπειρα και παραδοσιακά στελέχη της επιχείρησης που εργάζονται στο συγκεκριμένο κατάστημα προσαρμόστηκαν άμεσα στο νέο προφίλ της εταιρείας, εκπαιδεύτηκαν και εξειδικεύθηκαν στην πώληση νέων υπηρεσιών που η ΔΕΗ σήμερα προσφέρει, αλλά και στην υποστήριξη των πελατών πού αγοράζουν αυτά τα νέα προϊόντα. Το παζλ συμπληρώνουν νέα παιδιά, στελέχη με όρεξη και τεχνολογικές δεξιότητες που κάνουν την Εταιρεία ακόμα πιο ελκυστική στον καταναλωτή του σήμερα. Και όλα αυτά σε έναν υψηλής αισθητικής και λειτουργικό χώρο που “έρχεται από το μέλλον”.
Αυτή δεν είναι μια διαφημιστική ανάρτηση. Είναι περιγραφή μιας κατάστασης που συζητιέται στην πόλη και μας έχει μεταφερθεί από αναγνώστες, αλλά επίσης είναι και εμπειρία δική μας. Οποτεδήποτε κλήθηκαν οι εργαζόμενοι να δώσουν λύσεις σε περίπλοκα προβλήματα ηλεκτροδότησης, έκαναν ότι είναι δυνατόν, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους.