Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς και η Αντιπεριφέρεια Παιδείας, Πολιτισμού, Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ φιλοξένησε στις 22.05.2016 δύο στελέχη του ρωσικού Tour Operator “Coral Travel” (κυρίες Natalia Kilina, Head of Destination Department Greece, και Raisa Smirnova, Head of Sales Department-Coral Travel) και ένα στέλεχος του Γραφείου ΕΟΤ Ρωσίας (κ. Τατιάνα Ποσπερκγέλης), στο πλαίσιο της προβολής και προώθησης περιοχών της χώρας μας στην Ρώσικη τουριστική αγορά. Σκοπός του αναφερόμενου fam trip είναι η προβολή της Ελλάδας στη Ρωσία, με απώτερο στόχο την αύξηση του ρώσικου εισερχόμενου τουριστικού ρεύματος στη χώρα μας.
Η διοργάνωση του ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) στην Ελλάδα για τουριστικούς πράκτορες του ρωσικού Tour Operator “Coral Travel” για το χρονικό διάστημα 20. – 25.05.2016 και η επιλογή των περιοχών επίσκεψης ανήκε στον ΕΟΤ, ενώ η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς και η Αντιπεριφέρεια Παιδείας, Πολιτισμού, Τουρισμού, σύμφωνα με το πρόγραμμα των φιλοξενούμενων, υπέδειξαν βασικά σημεία ενδιαφέροντος στην πόλη της Καστοριάς, τα οποία επισκέφτηκαν οι φιλοξενούμενοι. Οι φιλοξενούμενοι αφίχθηκαν στην Καστοριά στις 12.15 μ.μ., όπου με τη συνοδεία του Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας, Πολιτισμού, Τουρισμού, κ. Θ. Ζυμπίδη, ξεκίνησαν την περιήγησή τους: λιμναίος προϊστορικός οικισμός του Δισπηλιού, σπήλαιο του Δράκου, Μονή Παναγίας Μαυριώτισσας, Εκθεσιακό Κέντρο γούνας «ΕΔΙΚΑ», Ναός Παναγίας Κουμπελίδικης.
Η επίσκεψη των ρώσων Tour Operators ολοκληρώθηκε με γεύμα που παρέθεσε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καστοριάς, κ. Σ. Αδαμόπουλος, σε παραδοσιακό εστιατόριο της πόλης, όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν κάποιες από τις ιδιαίτερες γεύσεις της Καστοριάς. Οι επισκέπτες αναχώρησαν ικανοποιημένοι και πεπεισμένοι ότι οφείλουν να εντάξουν στα προγράμματά τους τη Δυτική Μακεδονία και την Καστοριά.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, με βάση τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της περιοχής, σχεδιάζει την ανάπτυξη και προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών “εμπειριών” και απώτερο σκοπό την αύξηση της ελκυστικότητας, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την άμβλυνση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων υπό τον όρο πάντοτε της αειφορικής διαχείρισης. Μέσα από τέτοιες δράσεις επιδιώκει την προώθηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της και τον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία, συνδέοντας αρμονικά μνημεία και αξιοθέατα με το βασικό εξαγώγιμο προϊόν της χώρας στη Ρωσία, τη γούνα, και με την οινογαστρονομία της.