- Ο Αντιπεριφερειάρχης Γ. Βαβλιάρας για το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής και το Σχέδιο Δράσης, Προβολής και Εξωστρέφειας της Επιχειρηματικότητας
Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2020, καθώς και το σχέδιο δράσης, προβολής και εξωστρέφειας της επιχειρηματικότητας για το 2020, έρχονται προς συζήτηση στο περιφερειακό συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας, με σχετικές εισηγήσεις του Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Γεώργιου Βαβλιάρα.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις επιχειρήσεις της περιοχής που παράγουν άριστα ποιοτικά προϊόντα, τονίζοντας πως στόχος είναι η ανάδειξη των προϊόντων της Δυτικής Μακεδονίας, η οργάνωση και πιστοποίησή τους, ώστε να μπορούν να σταθούν στο εξωτερικό. Ήδη υπάρχουν παραδείγματα τέτοιων επιχειρήσεων που διαπρέπουν στο εξωτερικό και όπως είπε ο κ. Βαβλιάρας, μέσω της εκπαίδευσης, πιστοποίησης, τα προϊόντα της Δ. Μακεδονίας μπορούν να φτάσουν μακριά. Προϊόντα όπως ο κρόκος, και άλλα μπορούν να προχωρήσουν, τόνισε.
Επίσης, αναφερόμενος στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2020, η περιφέρεια έχει επιλέξει ήδη σε ποιες εκθέσεις θα συμμετάσχει, με σκοπό να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα, τις ομορφιές της, σε συνδυασμό με τον πολιτισμό της περιοχής. Στόχος είναι η προώθηση συγκεκριμένων εναλλακτικών μορφών τουρισμού, που προσφέρει η Δυτική Μακεδονία.
Στόχος και του υπουργείου τουρισμού είναι αυτός ακριβώς, η αποφόρτιση των τουριστικών περιοχών και η προώθηση της ενδοχώρας. «Σκοπός μας είναι να πάρουμε επισκέπτες, που να αφήσουν ποσά στην περιοχή», προσέθεσε, λέγοντας ότι η Δ. Μακεδονία μέχρι τώρα δεν είχε στόχο τον τουρισμό, αλλά οδεύοντας στη μεταλιγνιτική περίοδο πρέπει να αναδειχθούν οι ομορφιές της περιοχής.
Ζήσης Πιτσιάβας-Βάσω Σάφη