Με ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της περιοχής, βγαίνει στην αγορά της προσέλκυσης τουριστών η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προωθώντας στοχευμένες δράσεις με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από τόσο παραδοσιακές όσο και νέες αγορές.
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2026, βρίσκεται ήδη υπό διαβούλευση στο διαδίκτυο και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συμμετέχουν σε αυτό μέχρι την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου.
Οι αγορές τις οποίες στοχεύει η Δυτική Μακεδονία, πλην των μεγάλων πόλεων της χώρας με εύκολη οδική πρόσβαση, είναι τα Βαλκάνια( Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Σλοβενία, Αλβανία, Β. Μακεδονία), ευρωπαϊκές χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ελβετία, η Αυστρία, η Γαλλία, η Ιταλία, οι Κάτω Χώρες και η Πολωνία, χώρες τη Νοτιοανατολικής Μεσογείου(Ισραήλ, Κύπρος, Τουρκία), ενώ προσπάθειες θα γίνουν στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
Πλην της αύξησης της αναγνωρισιμότητας της Δυτικής Μακεδονίας, στρατηγικοί στόχοι αποτελούν η αύξηση της μέσης διάρκειας διαμονής των επισκεπτών και η ποιοτική αναβάθμιση και εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας.
Η Δυτική Μακεδονία θα βρίσκεται σε σειρά μεγάλων εκθέσεων στο εξωτερικό με συγκεκριμένη στόχευση, ενώ θα γίνουν πολλά work shops και παρουσιάσεις στις χώρες- στόχους προσέλκυσης τουριστών.
Ήπια εξερεύνηση της φύσης, περιπέτεια και άθληση στη φύση, χειμερινός τουρισμός, πολιτιστικές περιηγήσεις, City breaks, Οινογαστρονομικές εμπειρίες, συμμετοχή σε πολιτιστικές εκδηλώσεις, αποτελούν τις προτεινόμενες ταξιδιωτικές εμπειρίες για τη Δυτική Μακεδονία σε ένα προφίλ ταξιδιωτών που χαρακτηρίζεται από φυσιολάτρες κάθε ηλικίας, επισκέπτες που αναζητούν ενεργητικές εμπειρίες, οικογένειες με παιδιά και ταξιδιώτες με ενδιαφέρον για πολιτισμό, ιστορία και γαστρονομία.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος τουριστικής προβολής ανέρχεται στις 669.000 ευρώ.
Πατήστε εδώ για τη διαβούλευση


































