Σε απλές και ιδιαίτερα ωφέλιμες τεχνικές χαλάρωσης και απελευθέρωσης του stress (στρες) μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, μυήθηκαν οι μαθητές του 3ου Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ) Πτολεμαΐδας, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο τους το απόγευμα της Τετάρτης 26 Απριλίου.
Επρόκειτο για ένα βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Το θεατρικό παιχνίδι ως μέθοδος προσέγγισης και καταπολέμησης του stress», το οποίο διοργανώθηκε στο πλαίσιο του διασχολικού προγράμματος Αγωγής Υγείας «Προαγωγή Υγείας και Ποιότητα Ζωής στο Σύγχρονο Σχολείο», εκδήλωση που εντάσσεται στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου Αγωγής Υγείας «Μαθαίνω για τη Ζωή Συνθέτοντας τις Ψηφίδες της Υγείας μου», όπως ανέφεραν η εκπαιδευτικός του σχολείου και στέλεχος του 2ου Εργαστηριακού Κέντρου Πτολεμαΐδας (2ο ΕΚ Κοζάνης) Εύη Βαρδιάμπαση και ο διευθυντής του 2ου ΕΚ, Τρύφων Μάντζος.
Τις μεθόδους καταπολέμησης του stress αλλά και ενίσχυσης της μνήμης και της αυτοπεποίθησης αποκάλυψε μέσα από τρία θεατρικά παιχνίδια η Βρεφονηπιοκόμος, Χριστίνα Κόνιαρη, τονίζοντας ότι χρειάζεται τουλάχιστον 6 ώρες ύπνος, αλλά και να μπει στη ζωή μας η άσκηση- έστω το περπάτημα, καθώς βοηθούν στη χαλάρωση και αποβολή του stress.
Η εκδήλωση αυτή στόχευε και στο να ωφεληθούν πρακτικά οι μαθητές του Εσπερινού ΕΠΑΛ στη διαχείριση του stress εν όψει των εξετάσεων και των πανελλαδικών εξετάσεων, ιδιαίτερα που η πλειοψηφία τους αποτελείται από ενήλικες που αντιμετωπίζουν και άλλα προβλήματα καθώς, μεταξύ τους υπάρχουν πολλοί οικογενειάρχες, εργαζόμενοι ή άνεργοι. «Έχουμε βγάλει από τη ζωή μας τη λέξη παιχνίδι, γιατί έχουμε τόσους πολλούς ρόλους πλέον. Έχουμε επωμιστεί οικογενειακούς ρόλους, επαγγελματικούς, επίσης είναι και η κοινωνικοοικονομική κρίση η οποία μας έχει καταβάλλει όλους σχεδόν. Όλοι μας νοιώθουμε λίγο πολύ στρεσαρισμένοι. Αυτό θέλουμε να προσπαθήσουμε, να μειώσουμε το stress μέσα από την τέχνη, είτε πρόκειται για μουσικοθεραπεία είτε μέσα από το θεατρικό παιχνίδι», σημείωσε η κ. Βαρδιάμπαση.