Στην ασφαλτόστρωση της Εθνικής Οδού Κοζάνης-Θεσσαλονίκης, από την είσοδο της αερογέφυρας Δρεπάνου προς την πόλη της Κοζάνης προχωρούν σήμερα από νωρίς το πρωί τα ειδικά συνεργεία που έχουν αναλάβει το έργο συντήρησης και αποκατάστασης της Οδού.
Ο συγκεκριμένος δρόμος -και ειδικά στο σημείο πριν το άλσος Κουρί αλλά και από την αντίθετη κατεύθυνση από το Τοπικό Διαμέρισμα της Νέας Χαραυγής προς Κοζάνη αποτελεί χρόνια τώρα “πληγή” για τους οδηγούς-χρήστες της οδού, αφού το οδόστρωμα βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Λακκούβες, αυλακώσεις, επικίνδυνη κλίση του οδοστρώματος κ.ο.κ. καθιστούν αν όχι επικίνδυνη τουλάχιστον “επώδυνη” και “επιβλαβή” για τα οχήματα κυρίως την διάσχισή της.
Και αν προσθέσει κανείς σε όλο αυτό το γεγονός πως από το σημείο περνούν καθημερινά εκατοντάδες οχήματα, αφού αποτελεί πέρασμα και συνδετήριο κρίκο με την Εγνατία Οδό, αλλά και με τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιοχής, αντιλαμβάνεται την κατάσταση του δρόμου.
Η αναγκαιότητα επιδιόρθωσης του οδοστρώματος αλλά και άλλες βελτιωτικές εργασίες που πρέπει να γίνουν κρίνονται ως ακόμη πιο επείγουσες και απαραίτητες αν προσθέσει κανείς σε όλα τα παραπάνω το γεγονός πως βαρέα οχήματα -αφού ακόμη και η Ε.Ο. Κοζάνης-Λαρίσης οδηγεί και κατευθύνει στο σημείο τα φορτηγά κ.ο.κ.- διασχίσουν και επιβαρύνουν την ήδη άσχημη κατάσταση της Ε.Ο.
Η ασφαλτόστρωση ήταν πολυπόθητη από τους διερχόμενους οδηγούς και δη τους κατοίκους των γύρω Δημοτικών Κοινοτήτων όπως της Νέας Χαραυγής, του Δρεπάνου κ.ο.κ. ενώ πρόσφατα καθαρίστηκαν-κόπηκαν και τα χόρτα στις νησίδες που είχαν φθάσει σε… τρομακτικό ύψος δυσχεραίνοντας την ορατότητα των οδηγών, όμως αίτημα των οδηγών και των κατοίκων των γύρω περιοχών είναι να αυξηθεί ο φωτισμός κατά μήκος της οδού και να τοποθετηθούν νέες κολώνες ηλεκτροφωτισμού ώστε να υπάρχει καλύτερη ορατότητα τη νύχτα.
Τα συνεργεία και οι εργαζόμενοι στο σημείο έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προειδοποίησης και προστασίας -δικής τους αλλά και των οδηγών- παρ’ όλα αυτά όμως οι διερχόμενοι χρήστες της οδού θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και κινούνται με χαμηλές ταχύτητες, λειτουργώντας σύμφωνα με τη σχετική σήμανση-παράκαμψη στο χώρο των ασφαλτοστρώσεων.