Η ΔΕΤΗΠ πληροφορεί τους καταναλωτές που έχουν οφειλές περσινής ή και παλιότερων περιόδων προς την Τηλεθέρμανση, ότι με την Απόφαση Δ.Σ. της Δ.Ε.ΤΗ.Π. 100/15-07-2025 παρατάθηκε η προθεσμία εξόφλησης έως την 12–09–2025.
Η διοίκηση της ΔΕΤΗΠ κατανοώντας τις οικονομικές δυσκολίες των καταναλωτών αποφάσισε τις εξής ρυθμίσεις:
- Εξόφληση της οφειλής εφάπαξ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ έως την 12/9/2025.
- Διακανονισμός εξόφλησης οφειλής.
Σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα παρέχεται από την 22/08/2025 μέχρι την 12/9/2025 η δυνατότητα διακανονισμού τους χωρίς προσαυξήσεις, με τις παρακάτω επιμέρους ρυθμίσεις :
- Εξόφληση οφειλών με άτοκες δόσεις από την 22/8/2025 και με τελευταία δόση έως την 31/05/2026, για τις οφειλές περσινής περιόδου 2024-2025, με την προϋπόθεση να εξοφληθούν οι τυχόν υπάρχουσες οφειλές προηγούμενων περιόδων 2023-2024 ή/και παλαιότερες. Κατά τον διακανονισμό καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, με τελευταία δόση την 31/05/2026.
- Εάν το ποσό των παλαιών οφειλών (μέχρι και την περίοδο 2023-2024) είναι μεγαλύτερο από την προκαταβολή 30% που απαιτείται, τότε δεν οφείλεται άλλη προκαταβολή. Εάν το ποσό των παλαιών οφειλών (μέχρι και την περίοδο 2023-2024) είναι μικρότερο από την προκαταβολή του 30% που απαιτείται, τότε το ποσό της προκαταβολής 30% συμπληρώνεται από τις οφειλές περιόδου 2024-2025.
- Εφόσον ο καταναλωτής/διαχειριστής προσέλθει για να διακανονίσει την οφειλή του εκπρόθεσμα, σε οποιαδήποτε ημερομηνία μεταγενέστερη της καταληκτικής ημερομηνίας διακανονισμών 12/9/2025, θα πρέπει να καταβάλλει σωρευτικά :
- ποσό που αντιστοιχεί στο 30% των οφειλών της περιόδου 2024-25,
- το σύνολο τυχόν παλαιότερων από την περίοδο 2024-25 οφειλών,
- τις δόσεις που θα έπρεπε να είχε πληρώσει (μέχρι την ημερομηνία του εκπρόθεσμου διακανονισμού) εάν είχε κάνει διακανονισμό εμπρόθεσμα, αρχής γενομένης από τον Οκτώβριου του 2025,
- τυχόν τρέχουσες οφειλές κατανάλωσης περιόδου 2025-2026.
- Σε περίπτωση μη τήρησης του διακανονισμού θα διακόπτεται η παροχή θερμικής ενέργειας εντός 5 ημερών χωρίς νέα ειδοποίηση.
- Ευνοϊκές ρυθμίσεις εξόφλησης σε αποδεδειγμένες περιπτώσεις οικονομικά ευάλωτων καταναλωτών.
- Σε περίπτωση μη τακτοποίησης των οφειλών σύμφωνα με τα παραπάνω μέχρι την 12/09/2025, οι οικοδομές θα σφραγίζονται και δεν θα παρέχεται θερμική ενέργεια κατά την νέα περίοδο 2025-2026.
Υπενθυμίζεται στους καταναλωτές ότι με την συνέπειά τους υποστηρίζουν την βιωσιμότητα και τα χαμηλά τιμολόγια της τηλεθέρμανσης αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των οικοδομών τους.
Για πληροφορίες να απευθύνεστε στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, στο τηλέφωνο 24630-55743 ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Δ.Ε.ΤΗ.Π. 24630-54420, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.