Μεγάλο αγκάθι είναι και η ενημέρωση των οφειλετών από ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, που έχουν αναλάβει δραστηριότητες εισπρακτικών εταιρειών. Μετά την γνωμάτευση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους οι Δικηγόροι ή Δικηγορικές Εταιρείες τους επιβάλλονται κυρώσεις από τους οικείους δικηγορικούς συλλόγους.
Εξετάζεται όμως στο Νέο Νομοσχέδιο η επιβολή κυρώσεων να είναι εκείνες οι κυρώσεις, που επιβάλλονται στις εισπρακτικές εταιρείες.
ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ – ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ – ΠΟΛΙΤΗ να μην διστάζει να καταγγέλλει στην Γενική Γραμματεία Εμπορίας και Προστασίας του καταναλωτή τις ενοχλήσεις από Δικηγόρους ή Δικηγορικές Εταιρείες.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, από το 2017, από τις 652 καταγγελίες αυτές αφορούσαν δικηγορικά γραφεία και δικηγορικές εταιρείες.
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ:
- Οι τηλεφωνικές κλήσεις από τις εταιρείες είναι μία ανά δύο μέρες. Σε αυτές όμως συμπεριλαμβάνεται και η κλήση στην οποία δεν απαντά ο πελάτης (Νόμος 3758/2009).
- Υποχρεούνται να επικοινωνούν με τον οφειλέτη από 9 το πρωί εώς 8 το βράδυ και μόνο τις εργάσιμες μέρες.
- Να αναφέρουν τα πλήρη στοιχεία τους.
- Να συμπεριφέρονται με σεβασμό και με ευγένεια.
- Σε αυτούς που ενημερώνουν να είναι ειλικρινείς και διαφανείς.
- Να σέβονται την προσωπικότητα στον οφειλέτη.
- Σεβασμός της ιδιωτικής ζωής και της υγείας του οφειλέτη.
- Να μην ξεχνούν το απαραβίαστο της οικονομικής ζωής και ελευθερίας του οφειλέτη.