Ανατροπή δεδομένων για τη Γέφυρα των Σερβίων και επιβεβαίωση του <Π> που από νωρίς το πρωί είχε έγκαιρα ενημερώσει πως η Υψηλή Γέφυρα Σερβίων κλείνει, καθώς τα νέα δεδομένα που προέκυψαν από τα στοιχεία των ερευνών του αναλογικού ρωγμόμετρου οδήγησαν στην απόφαση για ολικό κλείσιμο της κυκλοφορίας για το σύνολο των οχημάτων.
Η απόφαση Λήφθηκε σε έκτακτη σύσκεψη που έγινε στην Περιφέρεια αργά τo απόγευμα.
Κασαπίδης: «Οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν διέρυνση, τα πράγματα είναι δύσκολα»
Μια νέα εξέλιξη προέκυψε σχετικά με τη Γέφυρα των Σερβίων στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας, με τον Περιφερειάρχη να ενημερώνει νωρίτερα το σώμα πως οι πρώτες ενδείξεις από το αναλογικό ρωγμόμετρο που έχει τοποθετηθεί εκεί, δείχνουν διεύρυνση του φαινομένου.
Μάλιστα ο Γιώργος Κασαπίδης ζήτησε να αποχωρήσει από τη συνεδρίαση, τονίζοντας πως τα πράγματα είναι δύσκολα και ο ίδιος πρέπει να ενημερωθεί αρμοδίως από τους καθηγητές ώστε να παρθούν συγκεκριμένες αποφάσεις.
Νωρίτερα μέσα στην ημέρα και έπειτα της κρίσιμης σύσκεψης, είχε αποφασιστεί να μην κλείσει η γέφυρα Σερβίων, προς το παρόν, για τα οχήματα κάτω των 3.5 τόνων ενώ αποφασίστηκε να παραμείνουν οι απαγορεύσεις διέλευσης των οχημάτων άνω των 3.5 τόνων, οχήματα που θα κινούνται από εναλλακτικές διαδρομές.
Στη σύσκεψη, υπήρξε έντονη ανησυχία από διάφορους υπηρεσιακούς φορείς. Φάνηκε ότι ότι η εισήγηση για κλείσιμο της γέφυρας όσο διαρκούν οι εργασίες έπεσε στο τραπέζι έντονα, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε γίνει δεκτό μέχρι τότε.
Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως υπήρξε έντονη ανησυχία των φορέων, δημάρχων της περιοχής, οι οποίοι ανησυχούσαν για τις οικονομικές κοινωνικές και άλλες επιπτώσεις για την περιοχή.
Ο περιφερειάρχης Γ. Κασαπίδης μετά το πέρας της σύσκεψης
Δείτε τι δήλωσε ο επιβλέπων μηχανικός του έργου κ. Βούρας:
Ερωτηθείς σχετικά ο Αθανάσιος Βούρας, Προϊστάμενος Συγκοινωνιακών Έργων – Επιβλέπων Μηχανικός της Γέφυρας, για το τι άλλαξε τις αρχικές εισηγήσεις των αρμοδίων που έδειχναν “οριστικό κλείσιμο” το πρωί και τώρα η κατάσταση παραμένει η ίδια, ο κ. Βούρας απάντησε πως “οι νομικά υπεύθυνοι θεωρούν ότι θα είναι καλό να περιορίσουμε ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία, αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι που δεν θέλουν να βάλουν πλάτη στο να γίνει αυτό το μεγάλο άλμα.
Δεν θέλουν να βάλουν πλάνη ένα μήνα, θεωρούν ότι θα καταστραφούν αν αυξηθεί το κόστος λειτουργίας, και ως εκ τούτου κάποιοι πρέπει να χάσουν τον ύπνο τους. Εγώ θα προτιμούσα για να κοιμάμαι ήσυχος και για να κοιμούνται ήσυχοι και οι υπόλοιποι, να την κλείσουμε.
Οι περισσότεροι από αυτούς που περνούν από τη γέφυρα δεν σέβονται τους όρους κυκλοφορίας. Εγώ ως επιβλέπων του έργου λέω ότι οι εργαζόμενοι μπαίνουν σε μεγάλο κίνδυνο”.
Διευκρινιστική γραπτή δήλωση του Αθ. Βούρα
“Αν κινδυνεύουν εργαζόμενοι από κάποιον ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ οδηγό προτιμώ να κλείσει η Γέφυρα” – Διευκρινιστική γραπτή δήλωση
Ανακοίνωσε εξέδωσε ο Τοπογράφος Μηχανικός Προ/μενος Τμήματος Εκτέλεσης Συγκοινωνιακών Έργων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας, με αφορμή τις δηλώσεις του νωρίτερα σήμερα στο τέλος της σύσκεψης στην περιφέρεια για το θέμα της υψηλής γέφυρας.
Στην έγγραφη δήλωση τονίζει διευκρινιστικά μεταξύ άλλων: ‘”Αν κινδυνεύουν εργαζόμενοι από κάποιον ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ οδηγό προτιμώ να κλείσει η Γέφυρα” ενώ η πλήρης γραπτή δήλωσή του ακολουθεί ως εξής:
“Αγαπητές κυρίες και κύριοι
Πληροφορήθηκα πως κυκλοφορεί σε τοπική ιστοσελίδα δήλωσή μου για το ολοκληρωτικό κλείσιμο της Υψηλής Γέφυρας των Σερβίων .
Ρωτήθηκα από ορισμένους συναδέλφους σας για το αν μπορώ να δηλώσω εάν πρέπει να κλείσει ολοκληρωτικά η Γέφυρα του θέματος. Κατ’ επανάληψη σε απαντήσεις μου απέφυγα να αναφερθώ σε θέματα στατικότητας για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν είμαι ειδικός επί του θέματος και ούτε διεκδικώ τέτοιο ρόλο. Μάλιστα, πολλές φορές ανέφερα σε ερώτηση αν υπάρχει κίνδυνος για τους διερχόμενους, ότι εγώ βρίσκομαι πολλές ώρες κάθε μέρα στη Γέφυρα.
Αυτό που δήλωσα, προσπαθώντας να περιγράψω και λίγο γλαφυρά το έργο που υλοποιείται, πως υπάρχουν ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ οδηγοί που ακόμη και σήμερα, παραβιάζουν τα όρια μονοδρόμησης και ταχύτητας με κίνδυνο για τους εργαζόμενους που εργάζονται εντός του οριοθετημένου τμήματος του καταστρώματος Αν λοιπόν αυτοί οι εργαζόμενοι κινδυνεύουν από κάποιον ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ οδηγό προτιμώ να κλείσει η Γέφυρα.
Με ειλικρινή εκτίμηση
Σάκης Βούρας
Τοπογράφος Μηχανικός
Προ/μενος Τμήματος Εκτέλεσης Συγκοινωνιακών Έργων
Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας”