Να μη γίνουν εμπορικά κέντρα μέσα στο χώρο του ΟΣΕ Κοζάνης αλλά να γίνει πάρκο πρασίνου και λεωφόρος δακτύλιος από τη θέση της Δ.Ε.Η. μέχρι την οδό Αιανής μήκους 2 km ζητά η παράταξη «Παρέμβαση Ανάπτυξης για το Δήμο Κοζάνης», δίνοντας στη δημοσιότητα την τοποθέτησή της για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΕΣΣΒΑΑ) του Δήμου Κοζάνης, καλώντας τη δημοτική αρχή να φροντίσει ώστε «το βήμα που θα κάνει η Πόλη κινούμενη να είναι προς τα εμπρός.»
Ολόκληρη η τοποθέτηση της παράταξης του Γιάννη Δεληγιάννη:
Η πόλη κινείται…Κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα!
Το ερώτημα είναι:
Το βήμα είναι προς τα εμπρός ή προς τα πίσω;
Τα βήματα προς τα πίσω ως γνωστόν οδηγούν στις σπηλιές .
Εμείς λέμε όχι στην παραμονή του παλιού επιβατικού σιδηροδρομικού σταθμού μέσα στην Κοζάνη για ελάχιστους ή μηδενικούς επιβάτες .
Να μη γίνουν εμπορικά κέντρα μέσα στο χώρο του ΟΣΕ αλλά να γίνει πάρκο πρασίνου και λεωφόρος -δακτύλιος από τη θέση της Δ.Ε.Η. μέχρι την οδό Αιανής μήκους 2 km .
Όπως λέει και ο ορισμός Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη είναι η αστική ανάπτυξη του Δήμου που θα εγγυάται μακροπρόθεσμα την ανάπτυξη του αστικού ιστού, η οποία θα είναι βιώσιμη.
Την πόλη μας πρέπει να την κάνουμε ελκυστική δημιουργώντας υποδομές που θα αποδίδουν,θα προσθέτουν αξία και δεν θα την επιβαρύνουν οικονομικά . Τα σχέδια πρέπει να εγγυώνται ότι, η ανάπτυξη της πόλης θα είναι βιώσιμη και όχι να απειλείται η βιωσιμότητα της από τα σχέδια μας .
Η κρίση βλέπουμε ότι στερεί πόρους από την τοπική αυτοδιοίκηση . Θα πρέπει λοιπόν να βελτιστοποιήσουμε την χρήση των πόρων και των μέσων για να είμαστε βιώσιμοι όχι να προσθέτουμε βάρη συντήρησης στους ώμους της πόλης .Παράδειγμα έχουμε το βάρος συντήρησης της νέας βιβλιοθήκης θέλετε να φορτώσετε και άλλα βάρη ;
Στό επιχειρούμενο από τον Δήμο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης της Κοζάνης οι βασικοί στόχοι είναι αφ΄ένος η ανάπλαση μιάς σειράς πλατειών και δρόμων , πράγμα που θεωρούμε κατ΄αρχήν θετικό και άφ΄ετέρου η δημιουργία
Εμπορικών κέντρων στον χώρο του ΟΣΕ καί η διατήρηση της γραμμής και του επιβατικού σταθμού, πράγμα που είναι αντίθετο πρός το συμφέρον της πόλης.
Το πραγματικό συμφέρον της Κοζάνης είναι η μεταφορά του επιβατικού και του εμπορευματικού σταθμού στά Κοίλα, η κατάργηση της σιδ. γραμμής και η δημιουργία στην θέση της λεωφόρου-δακτυλίου κυκλοφορίας, πεζοδρόμου,ποδηλατοδρόμου από την θέση των γραφείων της ΔΕΗ κατ΄άρχήν καί μέχρι την οδό Αιανής σε μήκος 2 χλμ. ο δε υπόλοιπος χώρος του ΟΣΕ να γίνει Πράσινο- Πάρκο,το οποίο αποτελεί την επιθυμία της πλειοψηφίας των Κοζανιτών . Αυτός είναι βασικός στόχος στο πρόγραμμα της παράταξης μας αλλά καί ήταν μέχρι “χθές ” η υπόσχεση της παράταξης του Δημάρχου κ. Ιωαννίδη, την οποία αθέτησε, εντελώς περίεργα , και αυτό πρέπει να επιδιώξουμε όλοι οι Κοζανίτες να υλοποιήθεί έστω και σε δύο φάσεις.
Μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου είπατε κύριε Δήμαρχε και αν θέλετε ανατρέξτε στα πρακτικά ότι οι πολίτες της Κοζάνης σας ψηφίσανε για το πρόγραμμα σας το προεκλογικό .
Στο πρόγραμμα σας λοιπόν, που είναι συμβόλαιο τιμής και δέσμευση , λέτε ότι ο σιδηροδρομικός σταθμός ο εμπορευματικός και ο επιβατηγός θα μεταφερθούν στα Κοίλα και ότι η περιοχή του ΟΣΕ θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου και χώρο αναψυχής για τους πολίτες του Δήμου Κοζάνης
Ξεχάσατέ λοιπόν το προγραμμά σας; Η αναγνωρίζεται δύο χρόνια μετά ότι είχατε αυταπάτες ; Η Ασυνέπειά σας είναι μεγάλη .
Έρχεστε λοιπόν στην περιοχή του ΟΣΕ και προτείνετε το τρένο να έχει τερματικό σταθμό στον ήδη υπάρχοντα σταθμό του ΟΣΕ διατηρώντας έτσι τη γραμμή ,τα ορύγματα και τα επιχώματα στη μέση της πόλης στραγγαλίζοντας την . Και παράλληλα θέλετε να χτίσεται εμπορικά κέντρα και άλλα κτίρια στο χώρο του ΟΣΕ αντί του πράσινου και του πάρκου που εσείς υποσχόσασταν, το οποίο και ελαχιστοποιείται. Δεν δίνετε καμία εξήγηση και καμιά δικαιολόγηση για αυτή την ανατροπή .
Τι άλλαξε από πέρυσι κ.δήμαρχε ;
Την ανωτέρω πρόταση για τη μεταφορά του επιβατικού και εμπορευματικού σταθμού στα Κοίλα να γίνει πράσινο πάρκο και λεωφόρος υποστήριζε διαχρονικά η πλειοψηφία των πολιτών . Το τεχνικό επιμελητήριο ο αρμόδιος υπουργός μεταφορών κ. Σπίρτζης, ο νυν περιφερειάρχης κ. Καρυπίδης , ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Πλακεντάς , πρώην περιφερειάρχης κύριος Δάκης . η απόφαση 695 / 2005 του δημοτικού συμβουλίου Κοζάνης θέλει τον επιβατικό και εμπορευματικό σταθμό στα Κοίλα. Ο κ. Κουκουλόπουλος είχε δηλώσει δημοσίως ότι αν δεν γίνει υπογείωση της γραμμής μέσα στο σιδηροδρομικό σταθμό τότε και επιβατικός σταθμός να πάει στα Κοίλα. Ο κ.Παπαδόπουλος τότε υπουργός μεταφορών ήταν και αυτός υπέρ της μεταφοράς του σταθμού στα Κοίλα. Επτά σύλλογοι και επιμελητήρια της Κοζάνης: διπλωματούχων μηχανικών, οι Οικολόγοι με τον κύριο Λάζο Τσικριτζή , εμπορικός , ιατρικός, ΓΕΩΤΕΕ , οι άλλες παρατάξεις του Δήμου της κ. Νανοπούλου ζητούσαν το ίδιο .
Πέρυσι ο Δήμος Κοζάνης έφερε στη διαβούλευση τρεις προτάσεις του :
1. Διέλευση του τρένου μέσα από την Κοζάνη με τούνελ .
2. Ο εμπορευματικός και επιβατικός σταθμός στα Κοίλα
3. Εμπορευματικός και επιβατικός σταθμός στα κιλά και τραμ ΒΙΠΕ -Δρέπανο παλιός σταθμός Κοζάνης
Σήμερα φέρνει μια νέα 4η, διαφορετική πρόταση !!! Διαδρομή ΒΙΠΕ – σταθμός Κοζάνης και πίσω στην ΒΙΠΕ ήτοι μια παλινδρόμηση του τρένου για ( 12 +12) 24 km για να πάρει μόνο λίγους επιβάτες προς Αθήνα . Η πρόταση οικονομικά και από άποψη χρόνου είναι ασύμφορη . Επιμένετε ότι ο ΟΣΕ είχε κόκκινη γραμμή τη διατήρηση του σιδηροδρομικού σταθμού. Γιατί στη νέα γραμμή Αθηνών – Πατρών έκαναν 29 νέους σταθμούς έξω από τις πόλεις και παράκαμψη των πόλεων ; Και καμιά παλινδρόμηση εκεί; Γιατί παρέκαμψε ο ΟΣΕ τους παλιούς σιδηροδρομικούς σταθμούς ;
Εκεί διαπραγματευόταν άλλοι διευθυντές του ΟΣΕ ;
Προτείνω στο δημοτικό συμβούλιο να αποφασίσει ότι η τελική θέση του επιβατικού σταθμού θα είναι στα Κοίλα κοντά στην Εγνατία οδό και κοντά στην Κοζάνη. Να υλοποιηθεί όταν θα γίνει η γραμμή προς Καλαμπάκα. Μέχρι τότε δεν βλέπω να υπάρξει κίνηση τρένου .
2. Προσύμφωνο συνεργασίας Δήμου Κοζάνης – ΓΑΙΑΟΣΕ – ΟΣΕ
παρατηρούμε τα εξής :
υπάρχουν πολλές αοριστίες και δημιουργούνται πολλά ερωτήματα , πρώτη φορά εμφανίζεται τόσο πολύ αόριστο προσύμφωνο και ίσως επικίνδυνο
κυρίαρχος και ιδιοκτήτης παραμένει η ΓΑΙΑΟΣΕ, που ενδεχομένως αύριο χωρίς να ρωτάει τον δήμο θα κάνει ό,τι θέλει .
Δεν υπάρχουν ποινικές ρήτρες που να διασφαλίζεται ο Δήμος.
Με τι μίσθωμα θα νοικιάσει ο δήμος στο χώρο του ΟΣΕ ;
Μετά 99 χρόνια ο χώρος και τα κτίσματα του Δήμου θα ανήκουν στη ΓΑΙΑΟΣΕ ή σε όποιον τα πουλήσει αυτή !! Τι θα γίνει ;
Οι δρόμοι, οι πλατείες, το Κ.Χ., τα τμήματα πάρκου στο χώρο του ΟΣΕ δεν θα ανήκουν στο Δήμο; σαν αποικιοκρατικό δεν ακούγεται αυτό, να ανήκουν στην ΓΑΙΑΟΣΕ;
Πολεοδόμηση του χώρου του ΟΣΕ από τον ΟΣΕ
Με τον μνημονιακό Νόμο 4254/2014 καί 3891/2010 μπορεί ο ΟΣΕ να πολεοδομήση όλο το χώρο του ΟΣΕ καί να κάνει αυθαίρετα ό,τι θέλει ,χωρίς να ρωτάει τον Δήμο, χωρις εισφορά σε γή και χρήμα, χωρίς να εφαρμόζεται ο Νόμος
περί εντάξεως στο Σχέδιο Πόλης, καί μάλιστα μπορεί να βάζει ΒΕΤΟ στις πολεοδομήσεις από τον Δήμο ! Αυτό είναι παράλογο, Ο νόμος είναι Αντισυνταγματικός,Τριτοκοσμικός , Αποικιοκρατικός, και ” Αντιοικολογικός ” .
Η ΓΑΙΑΟΣΕ γίνεται ” κράτος εν κράτει “.
Είμαστε παρα πολύ προβληματισμένοι και ανήσυχοι γιά το τι θα μπορούσε να προκύψει από αυτόν το νόμο. !
Στεγασμένη λαϊκή αγορά μέσα στον χώρο του ΟΣΕ
Ο Δήμος σκέφτεται να κάνει ένα κτίριο των 10.000 μ2 γιά να στεγάσει όλους τους πωλητές του Σαββάτου της λαϊκής της οδού Αριστοτέλους τις λοιπές 6 ημέρες της εβδομάδος το τεράστιο αυτό κτίριο θα είναι άδειο . Εχει υπολογίσει ο Δήμος
το κόστος κατασκευής ; το κόστος συντήρησης;, το κόστος λειτουργίας ; , φωτισμού ;, καθαριότητος ; ποιός θα τα πληρώνει όλα αυτά ; πόσο θα πληρώνουν οι πωλητές ;και οι φτωχοί οι παραγωγοί ; Σε ποιά άλλη όμοια πόλη είδε ο Δήμος τόσο μεγάλη στεγασμένη λαϊκή ; Δεν διδάχθηκε από τα μεγάλα προβλήματα που έχει με το κόστος συντήρησης των γυμναστηρίων, της νέας Βιβλιοθήκης καί άλλων κτιρίων ;Ακόμα θα υποστεί και μιά πολύ μεγάλη μείωση το πάρκο και το πράσινο. Προτείνουμε : να γίνει ένα πολύ μικρότερο κτίριο ήτοι χονδρικά το 1/6 .
Εμπορικό κέντρο από το Δήμο Κοζάνης
Ο Δήμος θέλει να κάνει εμπορικό κέντρο μέσα στο χώρο του ΟΣΕ , που θα γίνει μάλλον από ξένη εταιρία . Επίσης ένα δικό της Εμπορκό κέντρο μέσα στον χώρο του ΟΣΕ θα έχει η ΓΑΙΑΟΣΕ . Σήμερα η Κοζάνη δεν έχει ανάγκη καί νέων εμπορικών κέντρων Υπάρχουν πολλές εκατοντάδες ξενοίκιαστα μαγαζιά και τα ενοίκια έχουν πέσει χαμηλά. Τα εμπορικά κέντρα είναι στην αρμοδιότητα του ιδιωτικού τομέα και των επιχειρηματιών Ο Δήμος απέτυχε παταγωδώς στην διαχείριση της δικής του περιουσίας, δεν μπορεί να γίνει επιχειρηματίας. Εκτός και αν θέλουμε να κάνουμε και την επόμενη έμμεση επιδότηση και να προσθέσουμε και άλλα χρωστούμενα στα ήδη υπάρχοντα εκατομμύρια.
Να προβλέψει ο Δήμος χρήσεις εμπορικού κέντρου στις νέες επεκτάσεις ώστε αν το χρειασθεί η αγορά να μπορεί να αναπτυχθεί. Να μην δημιουργηθεί κανένα εμπορικό κέντρο στον χώρο του ΟΣΕ, που θα μείωνε σημαντικά και το Πράσινο.
Μείωση των θέσεων στάθμευσης των Ι.Χ.
Ένα πολύ κρίσιμο θέμα είναι η μείωση των θέσεων στάθμευσης των Ι.Χ. Το Ι.Χ. εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής καθενός ατόμου και κάθε μιας οικογένειας. Η πόλη της Κοζάνης έχει μεγαλώσει άναρχα χωρίς σχεδιασμό και αυτό φαίνεται από το νέο τμήμα της πόλης που έχει δομηθεί κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς .
Ταυτόχρονα η νέα δημοτική αρχή έχει επιβάλει και στους κατοίκους που δεν χρησιμοποιούσαν το αυτοκίνητο να το χρησιμοποιήσουν .
Έχει μεταφέρει τη ΔΕΥΑΚ και το ταμείο της εκτός πόλης με αποτέλεσμα οι κάτοικοι του κέντρου που δεν χρησιμοποιούσαν αυτοκίνητο να το χρησιμοποιούν τώρα.
Ποια βιώσιμη αστική κινητικότητα ευαγγελίζεστε;
Δημιουργούμε το πρόβλημα και μετά ψάχνουμε να βρούμε τη λύση του;
Επειδή ο δήμος θέλει να προχωρήσει σε εκτεταμένες αναπλάσεις δρόμων και πλατειών και πεζοδρομήσεις πολύ φοβούμαστε ότι θα καταργήσει εκατοντάδες θέσεων στάθμευσης δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στην πόλη .Με τεράστιες επιπτώσεις στην καθημερινότητα των πολιτών .
Υποχρέωση του Δήμου μάλλον θα ήταν να δημιουργήσει πάρκινγκ στο κέντρο και όχι να καταργήσει θέσεις στάθμευσης . Μην ξεχνάμε ότι στο κέντρο έχουν καταργηθεί ήδη 300 θέσεις στάθμευσης με τις αναπλάσεις που είχαν γίνει .
Από άποψη αισθητικής θα ήταν καλόν να εξαφανίζαμε όλα τα αυτοκίνητα. Από λειτουργικής απόψεως όμως θα ήταν καταστροφικό.
Η πόλη πρέπει να είναι το όργανο που μας κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα δεν πρέπει να μας δυναστεύει γι’ αυτό και πάλι πρέπει να αναλογιστούμε τον τίτλο που λέει βιώσιμη αστική ανάπτυξη. Θα πρέπει να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη και όχι να μας τυραννά η Πόλη
Ότι είναι λειτουργικό είναι και αισθητικό ,Όχι το αντίθετο
Πλατεία Παπακωνσταντίνου: Εκεί σήμερα σταθμεύουν 30 αυτοκίνητα εσείς θα καταργήσετε την στάθμευση που προβλέπεται και στο σχέδιο πόλεως. Τα αυτοκίνητα που θα πάνε ;
Προτείνουμε :
Να ελαχιστοποιηθεί η μείωση των θέσεων στάθμευσης .
Στην πλατεία Παπακωνσταντίνου να δημιουργηθεί ένα πενταόροφο υπόγειο πάρκινγκ
Να γίνει καταγραφή λεπτομερής και ακριβής όλων των σταθμευμένων αυτοκινήτων και των τυχόν κενών θέσεων σε όλη την πόλη και σε διαφορετικές ώρες και ημέρες
Να ληφθεί υπ’ όψιν ότι ήδη λόγω της κρίσης έχουν αποσυρθεί πλήθος αυτοκινήτων από τους δρόμους και μετά την κρίση θα εμφανιστούν και πάλι, να προβλεφθεί που θα σταθμεύσουν
Δίκτυο ποδηλατοδρόμων
Η Κοζάνη δεν είναι Λάρισα ούτε Πτολεμαΐδα δηλαδή οριζόντια.Έχει κλίσεις το έδαφος και στενούς δρόμους η πόλη που δεν επιτρέπουν την ανάπτυξη τέτοιου δικτύου.Μόνο σε ορισμένες κατευθύνσεις μπορούν να γίνουν ποδηλατόδρομοι παραδείγματος χάριν προς το Κουρι.
Αν ήταν εύχρηστο το ποδήλατο για την πόλη ήδη θα το χρησιμοποιούσαν οι Κοζανίτες.
Θέλει προσοχή δεν πρέπει να καταργήσουμε αλόγιστα θέσεις στάθμευσης Ι.Χ. για δημιουργία ποδηλατοδρόμων που δεν θα χρησιμοποιήσει κανείς . Αν καταργηθεί η σιδηροδρομική γραμμή ο ποδηλατόδρομος στη θέση της θα μπορούσε να συνδεθεί μ’ αυτόν που έρχεται από την Καρυδίτσα δημιουργώντας μια μεγάλη περιφερειακή διαδρομή για ποδηλάτες μέχρι το Κουρί
Ταυτόχρονα λύνουμε το πρόβλημα της μελέτης της βιώσιμης αστικής κινητικότητας για το που θα δημιουργήσουμε τον περιφερειακό . Εχουμε έτοιμο περιφερειακό δεν χρειάζεται να κάνουμε μελέτη για να τον ανακαλύψουμε .
Ανάπλαση του οικοδομικού τετραγώνου 262
Ο Δήμος με την αναθεώρηση του σχεδίου πόλεως του 1996 μεροληπτικά ,καταχρηστικά και άδικα νομοθέτησε ελάχιστη αρτιότητα οικοπέδου στα 500 m² μόνο για αυτό το οικοδομικό τετράγωνο γιατί ;
Σε όλα τα άλλα οικοδομικά τετράγωνα του ευρύτερου κέντρου η αρτιότητα είναι 200 m² . Γι’ αυτό και δεν κτίστηκε και για την κατάντια αυτή ευθύνεται ο Δήμος με αποτέλεσμα να γράφουμε ότι το ιστορικό κέντρο παρουσιάζει έντονη παρακμή, ενώ η παρακμή οφείλεται στον ίδιο .
Δεν θεωρώ δυνατή αυτή την αξιοποίηση που προτείνει ο Δήμος.Δεν πιστεύουμε ότι θα συμφωνήσουν οι ιδιοκτήτες γιατί έχει πολλά και σοβαρά προβλήματα το εγχείρημα .
Τράμ – Προαστιακός Κοζάνης – Φλώρινας .
Θεωρούμε μη βιώσιμο και εκτός πραγματικότητος το τράμ Δρέπανο-Κοζάνη – ΖΕΠ – Βατερό , δεν έχει καμμιά λογική είναι ασύμφορο, δεν εξυπηρετεί κανέναν , και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ . Περπατήσατε ποτέ την περιοχή που
προτείνετε ?? ποιός θα το χρησιμοποιήσει καί γιατί ??
Το ίδιο ισχύει και γιά τον προαστιακό. Το Τεχν. Επιμελητήριο σε 2 Ομόφωνες αποφάσεις του γράφει ότι αυτά δεν είναι οικονομικά βιώσιμα. Στην απόφαση αρ. 695/2005 το Δημ. Συμβούλιο Κοζάνης προτείνει να γίνει τεχνικοοικονομική μελέτη βιωσιμότητος γιά τον προαστιακό. Σήμερα ζητούμε από τον Δήμο Κοζάνης να αναθέσει άμεσα καί να γίνει μιά σωστή μελέτη βιωσιμότητας – σκοπιμότητας γιά το τράμ και τον προαστιακό ώστε να τελειώνουμε με αυτή την φαντασίωση καί να προσγειωθεί ο Δήμος στην πραγματικότητα γιά να μην γίνονται δεσμεύσεις λανθασμένες που ζημιώνουν καί καταστρέφουν την πόλη λειτουργικά καί πολεοδομικά. Να αφήσουμε κατά μέρος τα δόγματα γιά το τραίνο καί να επικρατήσει λογική και ρεαλισμός.
Επίστρωση με κυβόλιθους δρόμων και πεζοδρομίων
Οι κυβόλιθοι έχουν αποδειχθεί ενοχλητικοί στην βάδιση όλων αλλά κυρίως για τις γυναίκες και τα ηλικιωμένα άτομα. Να μην κοιτάμε μόνο την αισθητική αλλά κυρίως τη λειτουργικότητα. Ήταν πολύ ωραίο το πλέγμα πάνω από τα δένδρα στον πεζόδρομο ήταν αισθητικό, λειτουργικό δεν ήταν .
Τελειώνοντας Θέλω να υπενθυμίσω ότι όσοι είμαστε ταγμένοι στην υπηρεσία του δημοσίου συμφέροντος δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο σκοπός μας είναι ένας : Να βελτιώνουμε τη ζωή των πολιτών και να τους αφήνουμε ελεύθερους να αναπτύσσουν τις ικανότητές και τα ταλέντα τους.
Προτείνω λοιπόν για να έχουνε μια σφαιρική άποψη και εμπεριστατωμένη γνώση επί του θέματος να κάνουμε σύντομα μια ημερίδα όπου θα κληθούν όλοι οι φορείς καθώς και οι πρώην και νυν πολιτικοί και πολιτειακοί παράγοντες , τεχνικό επιμελητήριο, οικονομικό επιμελητήριο, εμπορικός σύλλογος, ΕΒΕ να εκφράσουν τις απόψεις τους για να μπορέσουν οι πολίτες να πάρουν απόφαση για το τι είναι καλό για αυτούς.
Το θέμα αφορά τη μελλοντική ολοκληρωμένη βιώσιμη αστική ανάπτυξη του Δήμου Κοζάνης.
Η δημοτική αρχή θα πρέπει να λειτουργεί με γνώμονα όχι το θυμικό , δηλαδή τι μας αρέσει, αλλά το λογικό , τι είναι χρήσιμο όχι μόνο για μας αλλά και τις επόμενες γενιές . Γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μας θα πρέπει να υπάρχουν πάντα δύο λέξεις Αειφόρος Ανάπτυξη
Έτσι ώστε να φροντίσουμε το βήμα που θα κάνει η Πόλη κινούμενη να είναι προς τα εμπρός .