Η κάθε μορφής ψυχαγωγία, φίλες και φίλοι, της νεολαίας και όχι μόνο, την εποχή εκείνη, πλην των γνωστών, Θρησκευτικών και Εθνικών, καλύπτονταν εν μέρει από τους γάμους, τις ονομαστικές γιορτές φίλων και συμπολιτών μας γενικότερα, χωρίς διάκριση, και ελάχιστα από κάποιο … κεντράκι με τις περιβόητες ντιζέζ της εποχής και αυτό για λίγο, λόγω έλλειψης χρήματος και χρόνου. Οι ελάχιστες επισκέψεις κάποιων θιάσων , κυρίως στην πόλη, δεν κάλυπταν τις ανάγκες των φίλων του με συνέπεια το κενό της ψυχαγωγικής αυτής μορφής να το καλύπτουν , μαθητές των μεγάλων τάξεων των σχολείων και κυρίως των μεγάλων τάξεων του γυμνασίου και μέλη των διάφορων συλλόγων, με έργα, Πατριωτικά, κοινωνικά, διάφορα σκετς και κωμωδίες. Για την γειτονική μας Κοινότητα του Ανατολικού, το κενό αυτό το κάλυπταν με επιτυχία, τόσο, ο θεατρικός όμιλος Ποντίων , τόσο και μαθητές που φοιτούσαν στο Γυμνάσιο Πτολεμαϊδος.
Στη φώτο μας, ο θεατρικός Ποντιακός όμιλος ανέβασε το, κοινωνικό και προφανώς, ολίγον σατυρικό έργο, ΅ Η σεβντά (αγάπη- έρωτας) νικά όλεν τον Κόσμον”. Όπως ήταν φυσικό, η παράσταση σημείωσε μεγάλη επιτυχία με συνέπεια να αναγκαστούν οι ερασιτέχνες ηθοποιοί να την επαναλάβουν, στα Κομνηνά και στην Πτολεμαϊδα στο κατάμεστο κινηματογράφο, ΖΩΡZ , καταχειροκροτούμενοι. Στη φώτο μας μια χορευτική σκηνή του έργου με: Παπαδοπούλου Βικτωρία, Κυριακίδη Κώστα, Σπυρίδη Σπύρο, Παπαπαυλίδη Χαράλαμπο (Πάρχαρο), Αλεξανδρίδη Νικόλα, Ευθυμιάδης Βασ. Ευθύμης, Ευθυμιάδου Αφροδίτη (Αφρο), Αβραμίδη Δημήτρη(Τάκη), Αλεξανδρίδου Αθηνά, Συσπυρου Μέλη, Παπαπαυλίδη Θόδωρο, τον πρωταγωνιστής του έργου, Δημητριάδη Θεολόγο (Θεολάκη) και τον γονατιστός πιτσιμπλία και καταπληκτικό κεμεντζετζή (λυράρης Αλεξανδρίδη Γιώργο, που η γλυκύτητα των χορδών της Λύρας του που απευθύνεται στο ΣΕΒΝΤΑ , ξεσηκώνει και τον τελευταίο αδιάφορο θεατή. Θα ήταν αδικία να μη αναφέραμε και τα ονόματα αυτών που είναι μεν στην φώτο μας , αλλά δεν διακρίνονται Τα έσοδα των παραστάσεων καλύπτουν τις ανάγκες του Δημοτικού σχολείο της κοινότητας Ανατολικού.