«Φέρτε μας τις αποδείξεις πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ και θα έχετε έκπτωση συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό» καλεί τους καταναλωτές – Προτείνει στους πελάτες της να πληρώνουν ηλεκτρονικά
Να προσέλθουν στα γραφεία της ΔΕΗ με τις αποδείξεις πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ ζητά η επιχείρηση από τους καταναλωτές της, που έχουν υποστεί τεράστια ταλαιπωρία, μετά το σκάνδαλο της μη έγκαιρης απόδοσης των ποσών που εισέπραξαν τα ταχυδρομεία.
Σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ επισημαίνει ότι με την προσκόμιση της απόδειξης το θέμα θα τακτοποιηθεί και αφενός δεν θα γίνει διπλή χρέωση και αφετέρου, οι καταναλωτές δεν θα χάσουν την έκπτωση συνέπειας 15%, που εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό.
Επίσης, συστήνει στους καταναλωτές της να προβαίνουν ηλεκτρονικά στην εξόφληση των λογαριασμών, μέσω της εφαρμογής e-pos, χωρίς χρέωση.
Πάντως εντύπωση προκαλεί ότι η ΔΕΗ, αν και ζήτησε «συγγνώμη» από τους καταναλωτές, επισημαίνει ότι «δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη» για την ταλαιπωρία που υφίστανται.