Ζωντανή διδασκαλία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας θα έχουν από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο οι μαθητές της Γ΄λυκείου, που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές για τις Πανελλήνιες. Οι παραδόσεις θα αφορούν σε όλα τα μαθήματα, που τα παιδιά εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις με δεδομένο ότι πάρα πολλοί μαθητές της Γ΄λυκείου της Ηπειρωτικής ή Νησιωτικής χώρας δεν έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης φροντιστηρίων. Όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, οι μαθητές τέτοιων περιοχών «πρέπει να έχουν τη δυνατότητα ζωντανών μαθημάτων και να κάνουν και ερωτήσεις.
Θα πρέπει να μπορεί ένα παιδί σε μακρινές περιοχές να έχει αυτή τη δυνατότητα. Κάποιες περιοχές είναι απομακρυσμένες αλλά δεν μπορεί να κάνουν μόνο ψηφιακά μαθήματα γι΄ αυτό θα υπάρχουν τρεις εκπαιδευτικοί και για τα άλλα μαθήματα. Τα ψηφιακά μαθήματα θα παρέχονται από άλλα σχολεία του ίδιου νομού».
Όσον αφορά γενικότερα το Ψηφιακό Σχολείο τόνισε ότι θα υπάρχουν βίντεο και θα επεξηγούνται τα πάντα. Για παράδειγμα, αν κάποιος χάνει ένα μάθημα, θα μπορεί να το βλέπει σε ένα βίντεο και θα το παρακολουθεί. Αυτό θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο. «Σταδιακά θα γίνεται. Θα χτίζεται εβδομάδα με την εβδομάδα», είπε. Για παράδειγμα, τόνισε ότι στο ψηφιακό φροντιστήριο θα μπορούν να μπαίνουν οι μαθητές και να παρακολουθούν μαθήματα. Ακόμη, θα υπάρχει διαδραστικός πίνακας, όπου θα μπορούν οι μαθητές και να παρακολουθούν επίσης τα πάντα».
Ο υπουργός έφερε ως παράδειγμα κάτι που είδε στη Θεσσαλονίκη, με καθηγητή έναν θεολόγο. Αυτός ο καθηγητής, όπως είπε, εξηγούσε τις διαφορές στους ναούς μέσα από έναν διαδραστικό πίνακα. διαδραστικΕίναι σημαντικό να φέρνουν ως παραδείγματα οι καθηγητής για να ξυπνήσουν τα ενδιαφέροντα των παιδιών. «Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ξυπνήσει και το ενδιαφέρον των δασκάλων μας», τόνισε. Σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών σε μόνιμες θέσεις υποστήριξε ότι σύντομα θα γίνουν ανακοινώσεις από την κυβέρνηση. Όπως δήλωσε «πρέπει να μπορέσουμε να μετατρέψουμε τους αναπληρωτές σε μόνιμους.
Σύντομα θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί. Θα γίνουν καινούριοι διορισμοί. Όσο περισσότερους διορισμούς έχουμε τόσο λιγότερη θα είναι η ανάγκη για αναπληρωτές. Τα 4 τελευταία χρόνια είχαμε 28.000 διορισμούς. Είμαστε σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία ώστε σύντομα να κάνουμε ανακοινώσεις».
Αναφερόμενος στο πρόβλημα της στέγασης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών όταν διορίζονται, κυρίως σε τουριστικές περιοχές, υπογράμμισε ότι : Ένα από τα πράγματα, που μπορούν να γίνουν είναι να ενημερώνονται νωρίτερα οι αναπληρωτές για το πού θα πάνε. Θα βελτιώσουμε το χρονοδιάγραμμα για τους καθηγητές και τους δασκάλους. Για τους δασκάλους φέτος θα το πετύχουμε. Η στρατηγική για τη στέγη πρέπει να είναι ευρύτερη και όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί πρέπει να στηριχθούν.