Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Με 4 λωρίδες κυκλοφορίας και νησίδα να γίνει ο δρόμος Κοζάνης- Αεροδρόμιο με την μελέτη που είναι σε εξέλιξη από την Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας  – Του Χάρη  Βαρδάκα σ. Πολ. Μηχ/κού
Tags: αεροδρόμιοδρόμοιΚοζάνη

Με 4 λωρίδες κυκλοφορίας και νησίδα να γίνει ο δρόμος Κοζάνης- Αεροδρόμιο με την μελέτη που είναι σε εξέλιξη από την Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας  – Του Χάρη  Βαρδάκα σ. Πολ. Μηχ/κού

1 Αυγούστου 2022, 1:21 μμ
από e-ptolemeos team
σε Αρθρογραφία
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Πέτη Πέρκα: «Πυρηνική συμμαχία, όχι ευχαριστώ»
Αρθρογραφία

Πέτη Πέρκα: «Πυρηνική συμμαχία, όχι ευχαριστώ»

20 Ιουνίου 2025, 10:51 πμ
Λίγο μυαλό – Δύσκολα προβλήματα – Γράφει ο Ρουσσάκης Σαρ. Πολυχρόνης
Αρθρογραφία

Λίγο μυαλό – Δύσκολα προβλήματα – Γράφει ο Ρουσσάκης Σαρ. Πολυχρόνης

19 Ιουνίου 2025, 8:31 μμ
Η αντιπολίτευση των 11 – Του Αργύρη Αργυριάδη (Δικηγόρου)
Αρθρογραφία

Πόσο ελεύθερες μπορούν να είναι οι διαδηλώσεις και οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας; – Του Αργύρη Αργυριάδη

19 Ιουνίου 2025, 9:10 πμ
Η μακροπρόθεσμη μείωση της κατανάλωσης στην Τηλεθέρμανση (Γράφει ο Αντώνης Κ. Πουγαρίδης)
Αρθρογραφία

Η μακροπρόθεσμη μείωση της κατανάλωσης στην Τηλεθέρμανση (Γράφει ο Αντώνης Κ. Πουγαρίδης)

19 Ιουνίου 2025, 8:30 πμ
Με 31 εκατ. ευρώ ενισχύεται άμεσα ο ερασιτεχνικός αθλητισμός
Αρθρογραφία

Δόμηση στους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων: Ανάγκη για ισορροπία μεταξύ θεσμικής τάξης και κοινωνικής δικαιοσύνης – Του Λευτέρη Αυγενάκη

18 Ιουνίου 2025, 10:27 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητούνται υπάλληλος γραφείου & βοηθός ηλεκτρολόγου με κάρτα ανεργίας – Ένταξη άμεσα σε ενεργό πρόγραμμα ΟΑΕΔ

20 Ιουνίου 2025, 6:02 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητούνται Εργάτες για εργασίες σε φωτοβολταϊκά στην Πτολεμαΐδα

20 Ιουνίου 2025, 5:22 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Θέση Εργασίας σε E-shop στην Πτολεμαΐδα

19 Ιουνίου 2025, 5:21 μμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Το Zoomserie στην Πτολεμαΐδα σε καλεί να γίνεις μέλος στην ομάδα του

19 Ιουνίου 2025, 4:12 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητείται πωλητής/πωλήτρια για πλήρη απασχόληση στο κατάστημα Sweet Stuff (πρώην Θαλασσινός) στην Πτολεμαΐδα

18 Ιουνίου 2025, 5:42 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Με 4 λωρίδες κυκλοφορίας καί νησίδα  στην μέση με πράσινο- φύτευση πρέπει να γίνει

ο δρόμος από Κοζάνη μέχρι το Αεροδρόμιο  που έχει μήκος περίπου 2,5 χλμ,  ήτοι να συνεχιστεί

όπως αρχίζει  από τον κόμβο εισόδου στήν πόλη ( οδός Λαρίσης) καί φθάνει σήμερα μέχρι την

θέση πού ήτο η αερογέφυρα  του ΟΣΕ στό  δρόμο πρός Σέρβια.

Πρόσφατα  με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη κ. Γ. Κασαπίδη έγινε Δημόσιος

διαγωνισμός και  στην  συνέχεια  ανάθεση της Μελέτης της Διαπλάτυνσης  του ανωτέρω

δρόμου. ΄Ηδη  έγινε η τοπογράφιση, η κτηματογράφηση είναι πρός  ολοκλήρωση και

μελετώνται πλέον οι διάφορες  εναλλακτικές λύσεις γιά την μορφή της διαπλάτυνσης -χάραξης

και την διατομή της οδού .

 

Θεωρούμε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ και ΣΠΟΥΔΑΙΟ  ΘΕΜΑ την σωστή διαπλάτυνση

της εισόδου αυτής της πόλης μας ως ΛΕΩΦΟΡΟΥ- δημοτικής οδού με 4 λωρίδες και

νησίδα γιά την ΑΝΑΔΕΙΞΗ της  Κοζάνης , που έπρεπε να είχε γίνει πρίν δεκαετίες . Είναι

μοναδική και τελευταία  ευκαιρία

 

Το 1973  , πρίν 50 χρόνια  ,επί χούντας, έγινε η διαπλάτυνση της οδού Κ. Καραμανλή

προς Δρέπανο μέχρι την θέση που ήτο η Αερογέφυρα του ΟΣΕ  με 4 λωρίδες [ πλάτους  3,85μ

η κάθε μία ],  καί με νησίδα- φύτευση πράσινο [ πλάτους 4,0 μ  ως 1,50 μ ] ,  σε μήκος 2

χιλιόμετρων .η οποία  ανέδειξε σημαντικά την Κοζάνη .

Το 1992 , πρίν 30 χρόνια , συνεχίστηκε  η διαπλάτυνση μέχρι το Κουρί- Δρέπανο

σε επί πλέον μήκος περίπου  4 χιλιομέτρων , με επίσης 4 λωρίδες κυκλοφορίας , νησίδα

πλάτους  4 μ. και επιπλέον λωρίδες  έκτακτης ανάγκης [ΛΕΑ].

΄Ετσι η Κοζάνη  απέκτησε  την μοναδική σωστή  ΛΕΩΦΟΡΟ-ΕΙΔΟΔΟ στην πόλη

με συνολικό μήκος 6 χιλιομέτρων . ΄Ητο μιά πολύ επιτυχής  επιλογή, που συνδέει άρτια

τους πολεοδομικούς  “πόλους ” Κουρί- Δρέπανο- Στρατ. Ρωμανέλη – Ν. Χαραυγή – Κασλά.

Και  αναδεικνύει την πόλη.

¨Ολες οι άλλες είσοδοι της πόλης μειονεκτούν σοβαρά , έχουν σημαντικά

προβλήματα με το έντονο ανάγλυφο του εδάφους , ή με την  υπάρχουσα δόμηση

και είτε είναι πρακτικά αδύνατον να βελτιωθούν, είτε είναι ήσσονος σημασίας.

α)Είσοδος από Κοίλα – Εγνατία –Πτολεμαίδα ,

β)είσοδος από Βατερό – νέα Πανεπιστημιούπολη – Γρεβενά,

γ)είσοδος από ΖΕΠ – Αργιλο,

δ) είσοδος από Λευκόβρυση – Αιανή – Ρύμνιο – Λάρισα ,

ε) είσοδος από Κρόκο .

 

Μένει σήμερα η τελευταία και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ όλων , η είσοδος από

το Αεροδρόμιο – Σέρβια – Λάρισα που πρέπει να διαπλατυνθεί με τον καλύτερο

δυνατό τρόπο  σύμφωνα με τις σύγχρονες και μελλοντικές  απαιτήσεις γιά την

πρωτεύουσα της  Δυτικής Μακεδονίας.

 

Η Κοζάνη   δυστυχώς από πολεοδομικής-ρυμοτομικής απόψεως  μειονεκτεί

έχοντας παντού σχεδόν και  στις νέες επεκτάσεις στενούς και τεθλασμένους δρόμους ,

πλην ελαχίστων εξαιρέσεων  [ πχ οδός Αριστοτέλους].

Το θεμελιώδες χαρακτηριστικό της σωστής πολεοδόμησης είναι να υπάρχουν

λεωφόροι καί φαρδείς δρόμοι συνδυαζόμενοι σωστά σε ένα βασικό οδικό δίκτυο.

Είναι  αδύνατον πλέον στην πυκνοδομημένη Κοζάνη καί στις επεκτάσεις να γίνουν

διαπλατύνσεις οδών ,  φαρδείς δρόμοι καί λεωφόροι.

Μιά από τις τελευταίες ευκαιρίες  είναι  αυτή η είσοδος  στην πόλη  , όπως επίσης

πρέπει να γίνει και ένας περιφερειακός αστικός δακτύλιος στις παρυφές της  πόλεως,

αλλά καί μιά λεωφόρος στην θέση της  εγκαταλελειμμένης πιά σιδηροδρομικής γραμμής

 

Η είσοδος αυτή στην πόλη από το αεροδρόμιο

 

1)  οδηγεί σε σημαντικούς προορισμούς : Αεροδρόμιο,  Σέρβια, Βελβενδό, Νεραϊδα,

Παραλίμνιες περιοχές, Ναυτικό ΄Ομιλο, Πολύφυτο,  Πιέρια, Λάρισα, Αθήνα κλπ. και επίσης

θα συνδέεται μπροστά στην είσοδο του Αεροδρομίου με την περιφερειακή οδό

(παράκαμψη της Κοζάνης ) από Ρύμνιο – Καρυδίτσα πρός τον κόμβο της Εγνατίας.

2) Εδώ καί πολλά χρόνια αναπτύχθηκαν εκεί  πολλές και  σημαντικές Επιχειρήσεις ,

Εμπορικές Εκθέσεις,  Καταστήματα καί Βιοτεχνίες  πχ   Στάθμευση 80- 90  !! Υπεραστικών

Λεωφορείων  ΚΤΕΛ ,     Αντιπροσωπείες – Εκθέσεις  ΒΜW,   Fiat,      Scoda, Hundai  Volvo,  Alfa Romeo,  SEAT, Jeep,  Renault, Lancia, Suzuki, ALNO, Μάρμαρα Βούρκα, Δόμηση ,

κέντρο ΓΕΦΥΡΑ ,   Νινιώτας ,  στάθμευση  Τουριστικών  ,  Αστικών  Λεωφορείων    και

φορτηγών ,  συνεργεία  , μεταφορικές  εταιρίες, κλπ. Παράλληλα  καταλήγουν   σε αυτόν

τον δρόμο  και 7  αγροτικοί δρόμοι στην νότια πλευρά του και άλλοι 8 αγροτικοί δρόμοι

στην βόρεια πλευρά  του  που οδηγούν σε πολλές  ιδιοκτησίες και δραστηριότητες.

 

Ειδικότερα   υπάρχουν  οι παρακάτω   ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ  ΛΥΣΕΙΣ της διαπλάτυνσης  

 

1η ΛΥΣΗ 

Ο δρόμος διαμορφώνεται  με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση ,  συνολικά 4 ,

με νησίδα στην μέση  πλάτους  4,0 μ [ ή το ελάχιστον 1,50 μ ], με πράσινο -φύτευση και  2

πεζοδρόμια πλάτους  2,0 μ εκατέρωθεν της οδού , με πολλές αριστερές στροφές ,

τουλάχιστον σε κάθε συμβολή υπάρχοντος αγροτικού δρόμου ,  με ταχύτητες μέχρι 50 χλμ /ώρα,

ως  αστικός δρόμος , Ήτοι είναι συνέχεια  του  υπάρχοντα δρόμου  και ίδιας διατομής   από

τον κόμβο εισόδου στήν πόλη ( οδός Λαρίσης) καί φθάνει θέση  πού ήτο η αερογέφυρα του ΟΣΕ

ο οποίος έχι μήκος 500μ    με 6  στροφές πρός τα αριστερά.

Ο δρόμος είναι χαρακτηρισμένος  σήμερα  ως τμήμα του ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΟΣ  ΕΘΝΙΚΟΥ

ΔΙΚΤΥΟΥ και πρέπει να αλλάξει ο χαρακτηρισμός σε  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΔΡΟΜΟ    . Αυτό είναι

εφικτό  , έχει γίνει σε πολλές περιπτώσεις άλλων πόλεων  και  υπάρχει και νεώτερη  οδική

χάραξη υλοποιημένη  και σε χρήση που θα αντικαταστήσει το ανωτέρω τμήμα  ως πρός την

λειτουργική του σημασία . Είναι το τμήμα   Τσελίκας – Κουρί- Στρατόπεδο Ρωμανέλη .

Θα απαιτηθεί Απόφαση του  Δημοτικού  Συμβουλίου  , Απόφαση του  Περιφερειακού

Συμβουλίου  και τελικά Απόφαση του  Υπουργού  Υποδομών  .

Επί της ουσίας δεν καταργείται στο τμήμα αυτό  το Εθνικό Δίκτυο  αλλά βελτιώνεται

Υπάρχουν όμως και οι γραφειοκρατικές αγγυλώσεις  πού πρέπει να ξεπεραστούν .

Η Περιφέρεια  Δ.Μ. μπορεί να αναλάβει  και τα έξοδα  συντήρησης  του

ανωτέρω  νέου Δημοτικού δρόμου.

 

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ   ΤΗΣ  1ης  ΛΥΣΗΣ

 

Αναβαθμίζεται ποιοτικά  με την λεωφόρο πλέον αυτή σε πολύ μεγάλο βαθμό

όλη η ευρύτερη περιοχή  αλλά και όλη η Κοζάνη  και  αυξάνονται  σημαντικά και

οι αξίες  των ακινήτων , και αλλάζει και η ψυχολογία  όλων των Κοζανιτών

με ένα τέτοιο σημαντικό έργο  μέσα στο τόσα προβλήματα.

Καταργείται η υποχρεωτική απόστασης  των  45 μ  κατ΄ ελάχιστον  τοποθέτησης

των κτιρίων  από τον άξονα του δρόμου  και πλέον μπορούν να τοποθετούνται στα 6μ

μόνο απόσταση   από το όριο του δρόμου.

Τα οικόπεδα- αγροί  διατηρούν  τα όποια  δικαιώματα  έχουν σε αρτιότητα  –

οικοδομησιμότητα  , δεν τα  χάνουν  εξ αιτίας της μείωσης  του εμβαδού των  επειδή

αυτή γίνεται λόγω αναγκαστικής  απαλλοτρίωσης .

Η πρόσβαση  στον δρόμο  γίνεται πλέον πολύ εύκολα  για  όλες  της ιδιοκτησίες

γιατί  δεν υπάρχει η υποχρέωση κατασκευής μεγάλου κόμβου , ούτε  και η υποχρέωση

ύπαρξης προσώπου του οικοπέδου στον δρόμο μήκους τουλάχιστόν  50 μ. Πράγμα

που απαιτείται  σήμερα  επειδή  ο δρόμος είναι χαρακτηρισμένος ως τμήμα του

δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου .

Εξ αιτίας αυτών των προβλημάτων  εχάθησαν πολλές  επενδύσεις που θα

γινόταν στην περιοχή αυτή.

Το κέρδος και η ωφέλεια γιά όλους  τους παρόδιους  είναι πολλαπλάσια σε

σχέση  με την μικρή ζημιά από την απαλλοτρίωση  τμήματος  της  ιδιοκτησίας των,

και  θα πρέπει να ασκήσουν πιέσεις σε όλους τους αρμόδιους  ώστε το συντομότερο

να υλοποιηθεί  ο ανωτέρω  δρόμος με 4 λωρίδες , νησίδα και πεζοδρόμια.

[Ακόμη και οι δρόμοι  πρός Κρόκο και ΖΕΠ έχουν  πεζοδρόμια !!!!].

 

2η  ΛΥΣΗ 

[ ΠΡΟΣΘΗΚΗ  2 ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ]

 

Παραμένει ο χαρακτηρισμός του δρόμου αυτού ως τμήματος του

Δευτερεύοντος Εθνικού Δικτύου  , γίνεται μικρή διαπλάτυνση  του υφιστάμενου

δρόμου χωρις νησίδα με μιά λωρίδα ανά κατεύθυνση , προστίθεται  μιά βοηθητική

λωρίδα πλάτους 1,75 μ /κατεύθυνση  και κατασκευάζονται  και 2 ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΙ 

ΔΡΟΜΟΙ  γιά τις  εκατέρωθεν ιδιοκτησίες  και επιχειρήσεις   οι οποίοι πρέπει να

έχουν  2 λωρίδες ο καθένας  πλάτους  τουλάχιστον  3,75 μ η κάθε μιά  γιατί πρέπει

να τονίσουμε οτι εκεί κινούνται πλήθος μεγάλα λεωφορεία , φορτηγά και νταλίκες 

Επι πλέον πρέπει να γίνουν  και 2 πεζοδρόμια  2 μ πλάτους .

Σημειωτέον οτι οι παράπλευροι δρόμοι είναι σαν “περιφραγμένοι” από την

κυρία οδό και η αναστροφή- στροφή αριστερά θα γίνεται μόνο σε τρείς κόμβους –

“στρόγγυλα”  ήτοι στην θέση της τ. γέφυρας του ΟΣΕ ,   στη διασταύρωση Κατάκη

{ αντ/πείες αυτοκινήτων} και στο Αεροδρόμιο, ήτοι   σε μεγάλες  αποστάσεις .

Δηλαδή κάποιος θα πρέπει να διανύσει  μεγάλη απόσταση και να κάνει ένα κύκλο

γιά  να πάει στη άλλη πλευρά ,  πχ επι πλέον  3- 4 χλμ, διαδρομή.

Σε αυτή την περίπτωση  οι απαλλοτριώσεις είναι σαφώς μεγαλύτερες

τα δε ποικίλα μειονεκτήματα και προβλήματα είναι και πολύ σοβαρά και προφανή

και πρέπει να αποφευχθεί αυτή η λύση  με παράπλευρους  οπωσδήποτε .

Δεν μπορεί πρίν 50 χρόνια να έχει γίνει η οδός Κ. Καραμανλή 2 χλμ με

4 λωρίδες και νησίδα 4 μ και σήμερα  μετά 50 χρόνια να κάνουμε κάτι πολύ

χειρότερο.   Αδιανόητο.

 

Εδώ θα σημειώσουμε οτι πρίν περίπου  25 χρόνια έγινε διαπλάτυνση του

τμήματος  Δευτερεύοντος Εθνικού δικτύου  από Κοίλα μέχρι  τον κόμβο της

Εγνατίας οδού σε μήκος περίπου   900  μ με τα εξής χαρακτηριστικά της

διατομής της οδού       κεντρική νησίδα πλάτους 3,0 μ , 2 λωρίδες κυκλοφορίας

ανά  κατεύθυνση ,πλάτους 3,85 μ  η κάθε μία, ακολουθεί δεξιά  νησίδα 1,50μ

πλάτους και παράπλευρος δρόμος με 2 λωρίδες , πλάτους 3,50 μ η κάθε μιά.

Επίσης στην αριστερή πλευρά  υπάρχει νησίδα  1,50 μ πλάτους καί παράπλευρος

δρόμος  όμοιος με 2 λωρίδες πλάτους 3,50 μ η κάθε μιά.

Το συνολικό πλάτος του δρόμου είναι  36 μ  περίπου .

Υπάρχουν αρκετές ομοιότητες της περιοχής αυτής με την περιοχή του

δρόμου Κοζάνης – Αεροδρομίου , όμως εφαρμογή όμοιας λύσης στον δρόμο πρός

το Αεροδρόμιο έχει  μεγάλα  μειονεκτήματα  που είναι προφανή .

 

 

ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟΝ  ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΕΩΣ  ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ  ΚΟΖΑΝΗΣ –

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 

 

Το 2006,   ήτοι πρίν 16 χρόνια,   στην Μελέτη του Γενικού Πολεοδομικού

Σχεδίου του  Δήμου Κοζάνης  γιά τις νέες Επεκτάσεις προβλεπόταν η ένταξη

της περιοχής αυτής  εκατέρωθεν του δρόμου Κοζάνης Αεροδρομίου  και μέχρι

την διασταύρωση  των Αντ/πειών Κατάκη στο Σχέδιο πόλεως  με χρήσεις

Επαγγελματικές- Παραγωγικές , [ περιοχή 1 , χρώμα μώβ,  ίδε  Β  ΦΑΣΗ, ΣΤΑΔΙΟ Β2 ].

Μετά τόσα χρόνια θα περίμενε κανείς να είχαν  ολοκληρωθεί όλες οι μελέτες

και να  έχει υλοποιηθεί πλέον  η ένταξη στο σχέδιο πόλεως εκεί.

Δεν γνωρίζουμε σήμερα που βρίσκεται το θέμα των Επεκτάσεων . Αρμόδιος

να ενημερώσει τον κόσμο  είναι ο Δήμος. Δεν είναι  λογικό πρώτα να κτίζονται

πλήθος αυθαίρετα ή μη κτίρια εκτός σχεδίου και μετά πολύ αργότερα να πηγαίνει

ο Δήμος, σε διαμορφωμένη πιά κατάσταση,  να κάνει σχέδιο πόλεως .  Σε αυτή

την περιοχή υπήρξε εδώ και δεκαετίες έντονο ενδιαφέρον  ανοικοδόμησης κτιρίων

επιχειρήσεων κλπ.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ  όλη αυτή η περιοχή εκατέρωθεν του δρόμου αυτού και σε

βάθος περίπου 200μ ή και πλέον να ενταχθή στο σχέδιο πόλεως  με επαγγελματικές –

παραγωγικές χρήσεις  ή με χρήσεις γενικής κατοικίας  , ήτοι να γίνει μιά γραμμική

επέκταση , όπως ακριβώς έγινε  η  επέκταση  εκατέρωθεν της οδού κ. Καραμανλή

μέχρι και το σούπερ μάρκετ    LIDL .  Οι 2 περιοχές έχουν μεγάλες ομοιότητες .

Προφανώς η επέκταση αυτή θα γίνη σε συνδυασμό με το Γ.Π. Σχέδιο, να γίνει δε το

συντομότερο δυνατόν

[   Εξεταστέον αν μπορεί  να γίνει η επέκταση αυτή  με τοπικό ρυμοτομικό με

γρήγορη διαδικασία ].

 

Νομίζω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Κοζανιτών  θέλει να γίνη

η ανωτέρω διαπλάτυνση  και μάλιστα το συντομώτερο δυνατόν.

 

Παρακαλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι Δήμαρχος Κοζάνης, Αντιδήμαρχοι

Δημοτικό Συμβούλιο , Αντιπεριφερειάρχης , Περιφερειακό Συμβούλιο και Τεχνικές

Υπηρεσίες να συνεργασθούν  στενά και με επιμονή  με τον Περιφερειάρχη

κ. Γ. Κασαπίδη  και τους αρμόδιους της Περιφέρειας ώστε να ξεπεραστούν  όλα τα

τυχόν εμπόδια, ή μίζερες  και στενόκαρδες νοοτροπίες  και  δυσκολίες , και  το

συντομότερο δυνατόν  να γίνει πραγματικότητα το παραπάνω  σπουδαίο έργο

για την Κοζάνη   που  απαιτείται  γιά την Πρωτεύουσα της Δυτ. Μακεδονίας,

το οποίο θα της προσδώσει άλλη διάσταση.

 

 

 

 

Χάρης  Βαρδάκας

σ. Πολ. Μηχ/κός

Στ. Αναστασίου 1

50132 Κοζάνη

(κιν: 6977975330)

 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Θα συνεχιστούν οι ισχυροί άνεμοι και σήμερα στην Δυτική Μακεδονία, σύμφωνα με τον Γιώργο Βασιλειάδη

Γ. Βασιλειάδης: Μια από τις σφοδρότερες καταιγίδες καταγράφηκε χθες στη Δυτική Μακεδονία

21 Ιουνίου 2025, 1:33 μμ
Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών

Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών

21 Ιουνίου 2025, 7:33 μμ
Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Jon Pardi – Dirt On My Boots (2017)
Μουσικές Επιλογές

Οι μουσικές επιλογές του e-ptolemeos.gr: Jon Pardi – Dirt On My Boots (2017)

22 Ιουνίου 2025, 9:00 μμ
Ελπίδα ζωής από τη Σιάτιστα – Επιτυχής η αιμοδοσία του Συλλόγου “Άγιος Παντελεήμων”
Τοπική Επικαιρότητα

Ελπίδα ζωής από τη Σιάτιστα – Επιτυχής η αιμοδοσία του Συλλόγου “Άγιος Παντελεήμων”

22 Ιουνίου 2025, 7:56 μμ
Φ.Σ Κοζάνη:  Ο Θοδωρής  Παπάς  ανανέωσε τη συνεργασία
Αθλητικά

Φ.Σ Κοζάνη: Ο Θοδωρής Παπάς ανανέωσε τη συνεργασία

22 Ιουνίου 2025, 7:30 μμ
Ασύλληπτη ιστορία: Μετέτρεψε έναν κόκκινο συνδετήρα σε… διώροφη κατοικία!
Κόσμος

Ασύλληπτη ιστορία: Μετέτρεψε έναν κόκκινο συνδετήρα σε… διώροφη κατοικία!

22 Ιουνίου 2025, 6:58 μμ
Μοναδική εμπειρία λεβάντας στην Αναρράχη Εορδαίας – Επιτυχία για το Lavender Open Day της Etheleo (Φωτογραφίες)
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Μοναδική εμπειρία λεβάντας στην Αναρράχη Εορδαίας – Επιτυχία για το Lavender Open Day της Etheleo (Φωτογραφίες)

22 Ιουνίου 2025, 6:09 μμ
Παπαστεργίου: Καταθέτουμε πρόταση για εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στη Δυτ. Μακεδονία
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Παπαστεργίου: Καταθέτουμε πρόταση για εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στη Δυτ. Μακεδονία

22 Ιουνίου 2025, 6:02 μμ
Ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Πέλλης κ.Φιλούμενος (Πατριαρχείο Ιεροσολύμων) λειτούργησε στον Ι.Ν. Αγίας Σκέπης Πτολεμαΐδας (της Κούλας Πουλασιχίδου)
Ρεπορτάζ

Ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Πέλλης κ.Φιλούμενος (Πατριαρχείο Ιεροσολύμων) λειτούργησε στον Ι.Ν. Αγίας Σκέπης Πτολεμαΐδας (της Κούλας Πουλασιχίδου)

22 Ιουνίου 2025, 5:53 μμ
Το διάγγελμα του Τραμπ για την επίθεση στο Ιράν (Βίντεο)
Κόσμος

Το διάγγελμα του Τραμπ για την επίθεση στο Ιράν (Βίντεο)

22 Ιουνίου 2025, 5:02 μμ
Από την Πτολεμαΐδα στην Ουαλία – Ταξίδι πεζοπορίας και εμπειριών (Φωτογραφίες)
Τοπική Επικαιρότητα

Από την Πτολεμαΐδα στην Ουαλία – Ταξίδι πεζοπορίας και εμπειριών (Φωτογραφίες)

22 Ιουνίου 2025, 4:28 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών
Τοπική Επικαιρότητα

Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών

από e-ptolemeos team
21 Ιουνίου 2025, 7:33 μμ

περισσότεραDetails
Θα συνεχιστούν οι ισχυροί άνεμοι και σήμερα στην Δυτική Μακεδονία, σύμφωνα με τον Γιώργο Βασιλειάδη
Τοπική Επικαιρότητα

Γ. Βασιλειάδης: Μια από τις σφοδρότερες καταιγίδες καταγράφηκε χθες στη Δυτική Μακεδονία

από e-ptolemeos team
21 Ιουνίου 2025, 1:33 μμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός σε μεγάλη συναυλία στην Κοζάνη – Μαζί του η Ζόζεφιν
Ρεπορτάζ

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός σε μεγάλη συναυλία στην Κοζάνη – Μαζί του η Ζόζεφιν

18 Ιουνίου 2025, 2:00 μμ
Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών
Τοπική Επικαιρότητα

Θλίψη στην Πτολεμαΐδα – Έφυγε από τη ζωή ο Μηνάς Δίλης σε ηλικία 57 ετών

21 Ιουνίου 2025, 7:33 μμ
Πτολεμαΐδα: Τα μπάνια του λαού: Λιγότερες μέρες & αυστηρό budget
Ρεπορτάζ

Πτολεμαΐδα: Τα μπάνια του λαού: Λιγότερες μέρες & αυστηρό budget

20 Ιουνίου 2025, 6:01 μμ
Δήμος Εορδαίας: Τι μέτρα αποφασίστηκε να ληφθούν στην Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων για τη συχνή παρουσία αρκούδων
Κοινωνία

Δήμος Εορδαίας: Τι μέτρα αποφασίστηκε να ληφθούν στην Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων για τη συχνή παρουσία αρκούδων

16 Ιουνίου 2025, 1:44 μμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ. ΠΟΥΓΑΡΙΔΗΣ [Pougaridis Media - Ατομική Επιχείρηση]

ΑΦΜ 138106177 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 232299 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018, σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.