Τρεις μαθητές του 4ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας με την καθοδήγηση ενός εκπαιδευτικού, προκρίθηκαν στη 2η φάση του 6ου Διαγωνισμού στη Στατιστική, της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το σχολείο σε ανακοίνωσή του συγχαίρει τους μαθητές και αναφέρει:
«Με μεγάλη χαρά ενημερωθήκαμε για τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης του 6ου Διαγωνισμού στη Στατιστική που διοργανώθηκε από ην Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), όπου η ομάδα του σχολείου μας, αποτελούμενη από τις μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου Κωνσταντινίδου Θεοκλητία, Παπαγεωργίου Όλγα και Σάκκου Θεοδώρα υπό την καθοδήγηση του μαθηματικού του σχολείου μας κ. Κωνσταντινίδη Χρήστου, προκρίθηκε στη 2η φάση του διαγωνισμού:
(Αποτελέσματα: https://www.statistics.gr/documents/20181/17885307/Gymnasia_successful_teams_2023.pdf/1f516a6b-2088-899b-b697-f0dbe13d731b))
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη της Στατιστικής Παιδείας στην Ελλάδα», διοργανώνει, για έκτη φορά, τον «Πανελλήνιο Διαγωνισμό στη Στατιστική», με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη ταλαντούχων μαθητών που ενδιαφέρονται για τη στατιστική επιστήμη, τον τρόπο παραγωγής και τη χρήση των επίσημων στατιστικών στην καθημερινότητά τους, αλλά και σε άλλους τομείς της κοινωνίας, όπως στην οικονομία και τη χάραξη πολιτικής.
Η Διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου Πτολεμαΐδας, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συγχαίρουν θερμά τις τρεις μαθήτριες και τους εύχονται καλή επιτυχία στην επόμενη φάση του διαγωνισμού! Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στον καθηγητή Μαθηματικών του σχολείου μας κ. Κωνσταντινίδη Χρήστο, ο οποίος τις καθοδήγησε αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο και κόπο και απέδειξε πως όταν υπάρχουν εμπνευσμένοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι με προσωπική διάθεση και προσπάθεια αξιοποιούν τη δημιουργικότητα και τις δεξιότητες των μαθητριών /των, τότε επιτυγχάνεται ένας από τους βασικούς στόχους του Δημόσιου σχολείου, που είναι εκτός από την παροχή της γνώσης, η αξιοποίηση των δεξιοτήτων και κλίσεων των μαθητριών/των και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα για τη μελλοντική τους ζωή».