Για μία ακόμα φορά έρχεται στο προσκήνιο η υπόθεση με το Κολυμβητήριο Πτολεμαΐδας. Όπως είναι γνωστό, το τμήμα κολύμβησης των “Δελφινιών” για παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν λειτουργεί στο κολυμβητήριο της Πτολεμαΐδας, μέχρι να βρεθεί κάποια λύση στη στελέχωση της θέσης του γυμναστή. Όλα αυτά με φόντο τη σειρά ζητημάτων, δικαστικών εκκρεμοτήτων και αναπάντητων ερωτημάτων που προϋπάρχουν στην εν λόγω δομή.
Τη δική της απάντηση στα όσα γράφτηκαν για τη μη λειτουργία του τμήματος ατόμων με ειδικές ανάγκες στο δημοτικό κολυμβητήριο Πτολεμαΐδας δίνει με επιστολή της η Καθηγήτρια φυσικής αγωγής με ειδίκευση στην ειδική αγωγή, Μαρία Σακουλέβα. Με επιστολή που μας έστειλε θέλοντας να αποκαταστήσει την αλήθεια γύρω από τις οικονομικές της απολαβές, σημείωσε με παράπονο, πως δεν πρόκειται για «υπέρογκη» αύξηση όπως συζητήθηκε.
Η επιστολή έχει ως εξής:
«Η απόφαση μου να ασχοληθώ και να εξειδικεύσω τις σπουδές μου, στα άτομα με αναπηρία, προήρθε κατά κύριο λόγο από την εσωτερική ανάγκη μου να προσφέρω στο συνάνθρωπό μου. Τα χρήματα και η αμοιβή μου δεν ήταν ποτέ το πρώτο μου κίνητρο. Το απέδειξα εδώ και 10 χρόνια όταν θεώρησα υποχρέωση μου να στηρίξω το κολυμβητήριο της πόλης μου και να βοηθήσω στη δημιουργία του προγράμματος της θεραπευτικής κολύμβησης. Προσέφερα την εργασία, τις γνώσεις και την ψυχή μου αμειβόμενη με ποσά κάτω του ανειδίκευτου εργάτη.
Δεν καταλαβαίνω το λόγο που πρέπει να απολογηθώ για μια διαπραγμάτευση που έκανα για να συνεργαστώ φέτος με τον κολυμβητικό σύλλογο Δελφίνια Πτολεμαΐδας, όπου ζήτησα να λαμβάνω 5 ευρώ την ώρα έναντι των 3.5 ευρώ που μου έδιναν. Αυτή ήταν η «υπέρογκη» αύξηση που ζήτησα.
Διευκρινίζω όλα τα παραπάνω, με αφορμή ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών που λέει τη μισή αλήθεια και θίγει την προσωπικότητα μου σε σχέση με όσα γίνονται στο κολυμβητήριο στο τμήμα Αμεα.
Λυπάμαι που είμαι υποχρεωμένη να υπενθυμίσω την προσφορά μου όλα αυτά τα χρόνια και θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά και τους γονείς για την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου έδειξαν.
Σακουλέβα Μαρία
Καθηγήτρια φυσικής αγωγής με ειδίκευση στην ειδική αγωγή».