Κι αν εκλεγεί και πάλι ο κ. Κασσελάκης στην Προεδρία του κόμματος;
Αυξάνονται και πληθύνονται στο ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία* οι φωνές όσων ζητούν την άμεση προσφυγή στις κάλπες για την εκλογή, και πάλι, Προέδρου του κόμματος από τα μέλη και τους φίλους του, εκτιμώντας πως μόνο έτσι θα καταστεί εφικτό να εκτονωθεί η σημερινή κατάσταση που θυμίζει καζάνι που βράζει.
Οπότε, δεν αποκλείεται η επιθυμία τους αυτή να γίνει και πράξη στο τέλος.
***
Τότε όμως, υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να έχουμε το αποτέλεσμα που δεν θα ήθελαν ούτε να σκέφτονται οι διάφοροι διαφωνούντες.
Να εκλεγεί και πάλι ο κ. Στέφανος Κασσελάκης από τα μέλη και τους φίλους του κόμματος!
***
Τι γίνεται τότε;
Στην περίπτωση αυτή θα ξεπεραστούν όλες οι διαφωνίες, θα φιλιώσουν αντίπαλοι και φίλοι και όλα θα είναι καλά και αγαπημένα;
Ή μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ζητηθεί και πάλι η εκ νέου προσφυγή στις κάλπες για την εκλογή Προέδρου;
Πολλά ερωτήματα μαζεύτηκαν και οι απαντήσεις τους είναι δύσκολο να δοθούν προς το παρόν.
***
*Όπως θα έχετε, ίσως, προσέξει στις αναφορές που κάνουμε στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε πάντα το πλήρες όνομα του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία για να ξέρετε για ποιο ακριβώς μιλάμε καθώς έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα στο εσωκομματικό του πεδίο δεν αποκλείεται κάποια μέρα να δούμε και τον σκέτο… ΣΥΡΙΖΑ, ή τον ΣΥΡΙΖΑ Εσωτερικού (σ. σ. στο πρότυπο της ιστορικής διάσπασης του ΚΚΕ όταν και δημιουργήθηκε το αλήστου μνήμης ΚΚΕ Εσωτερικού, ο πρόγονος του σημερινού ΣΥΡΙΖΑ- Π.Σ.). Εκτός και αν προτιμηθεί το άλλο μοντέλο ονόματος που υπάρχει, επίσης, στο χώρο της Ελληνικής Αριστεράς και γίνει Προοδευτική Συμμαχία – ΣΥΡΙΖΑ, κατά το πρότυπο των ΚΚΕ μ-λ και μ-λ ΚΚΕ.
Με διαφημιστικά σποτ θα δελεάσουν τους νέους για να μείνουν στον τόπο μας;
Προ ημερών, και κατά τη διάρκεια ενός ζάπινγκ, το μάτι μας πήρε σε μεγάλο τηλεοπτικό κανάλι διαφημιστικό σποτ, με το οποίο γινόταν αναφορά στα πολλά και σπουδαία έργα που γίνονται και στην Περιφέρεια μας, τη Δυτική Μακεδονία, μέσω του σχεδίου της Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης.
Το μήνυμα που επιχειρούσε να στείλει αυτό το διαφημιστικό σποτ απευθυνόταν πρωτίστως προς τους νέους, καλώντας τους να μείνουν στον τόπο μας επειδή γίνονται(;) και θα γίνουν(;) μια σειρά μεγάλα(;) έργα που θα αλλάξουν προς το καλύτερο τη φυσιογνωμία του.
***
Η αλήθεια είναι πως προλάβαμε να δούμε μόλις ένα μέρος του διαφημιστικού αυτού σποτ και έκτοτε δεν το πετύχαμε ξανά.
Γι’ αυτό δεν έχουμε την πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα του.
Ωστόσο, μας γεννήθηκαν ορισμένα εύλογα, θέλουμε να πιστεύουμε, ερωτήματα.
Σε ποιους νέους άραγε, απευθύνεται αυτό το σποτ;
Σ’ εκείνους που έφυγαν ήδη, οι οποίοι, δυστυχώς, είναι πολλοί και ο αριθμός τους εξακολουθεί ν’ αυξάνεται, ή σε όσους παραμένουν ακόμα εδώ;
***
Οι λόγοι για τους οποίους οι νέοι αποφασίζουν να μη μείνουν εδώ είναι γνωστοί και χιλιοειπωμένοι.
Όταν δεν υπάρχουν οι σοβαρές προϋποθέσεις για να μπορέσουν να χτίσουν το μέλλον τους στον τόπο μας, η φυγή είναι αναπόφευκτη και μονόδρομος, όσο και αν δεν αρέσει σε κανένα μας αυτό.
Κι οι λόγοι αυτοί, δυστυχώς και πάλι, εξακολουθούν να ισχύουν.
***
Το ζήτημα, λοιπόν, δεν είναι, ή δεν θα έπρεπε να είναι, η επικοινωνιακή διαχείριση ενός υπαρκτού και πολύ σοβαρού προβλήματος, αλλά η πρακτική με την υλοποίηση όλων εκείνων των έργων που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το κατάλληλο περιβάλλον για τους νέους μας.
Αν δεν υπάρξουν αυτά, όσα διαφημιστικά σποτ κι αν γίνουν, με τα καλύτερα σενάρια και τους πλέον ικανούς σκηνοθέτες, δεν θα βοηθήσουν ουσιαστικά σε τίποτα.
Αν κάτι έχουν ανάγκη οι νέοι μας είναι το να δουν ν’ αλλάζει κάτι στην πραγματικότητα που ζουν.
Μόνο έτσι μπορούν να πειστούν και να μείνουν.
Διαφορετικά…