Αγαπητοί καταναλωτές,
Τις δύσκολες τούτες ώρες η σωστή καταναλωτική συμπεριφορά βοηθάει να αντιμετωπίζουμε τις πρωτόγνωρες καταστάσεις με αποτελεσματικότητα.
Γι’ αυτό το λόγο:
- Αποφεύγουμε να επισκεπτόμαστε τα σούπερ μάρκετ τις ώρες αιχμής. Με δεδομένο το διευρυμένο ωράριο που ανακοινώθηκε μπορούμε να επιλέξουμε ώρες μειωμένης κίνησης. Αλλά και σούπερ μάρκετ ή παντοπωλεία με μικρότερη κίνηση.
- Δεν συνωστιζόμαστε στα ράφια, στα ψυγεία και στα ταμεία.
- Φροντίζουμε να αγοράσουμε προϊόντα για μια εβδομάδα έτσι ώστε να επισκεφτούμε το σούπερ μάρκετ όσο πιο αραιά γίνεται. Αυτό προϋποθέτει καταγραφή των αναγκών και επιθυμιών μας έτσι ώστε να μην ξεχάσουμε κάτι. Δεν πάμε στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσουμε ένα γάλα, ένα ζυμαρικό κλπ. Αυτές τις στιγμές το σούπερ μάρκετ δεν αποτελεί βόλτα.
- Από κάθε νοικοκυριό καλό είναι να επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ αποκλειστικά ένας για να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
- Όσοι μπορούμε να παραγγείλουμε ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά ας το επιχειρήσουμε για να συμβάλλουμε στη μείωση των μετακινήσεων.
- Δεν αγγίζουμε τα προϊόντα και μετά τα επανατοποθετούμε στο ράφι. Τα αγγίζουμε μόνο εφόσον καταλήξουμε στην αγορά τους.
- Δεν αγοράζουμε υπερβολικές ποσότητες προϊόντων. Πρέπει όλοι να ικανοποιηθούμε από την επάρκεια των αγαθών.
- Συμπεριφερόμαστε ευγενικά στους υπαλλήλους, οι οποίοι εργάζονται για να εξυπηρετηθούμε εμείς και είναι μακριά από τις οικογένειές τους και σίγουρα τους αξίζει ένας καλός λόγος, ένα μεγάλο ευχαριστώ και μπράβο.
Ας ελπίζουμε αυτή η κρίση να μας κάνει πιο συνετούς καταναλωτές και να παρέλθει όσο πιο γρήγορα.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ.,
τηλ. 2461042282,
Τρίτη, Παρασκευή : 09:30 – 12:30.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Βασίλειος Στ. Ιωαννίδης Νικόλαος Ιωαν. Αγοραστός