Μια επιτυχημένη χρονιά στην καρδιά της τεχνολογίας, παρά το δύσκολο περιβάλλον, ήταν το 2017, για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου. Για το 2018, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την ανάπτυξη, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, καθώς και την γκάμα των προϊόντων και των εξελιγμένων λύσεων Τεχνολογίας που προσφέρει.
Το 2017, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περίπου 20 εκατομμύρια συναλλαγές. Πάνω από 9,2 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές. Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παρέμεινε Νο1 αλυσίδα στην συνείδηση των καταναλωτών, με εξειδικευμένη γνώση σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας1, αυξάνοντας τη διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εταιρεία κράτησε τον ηγετικό της ρόλο ως ο Νο1 προορισμός για service κινητού1, ενώ παρέμεινε πρώτη σε αναγνωρισιμότητα1 ως αλυσίδα καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε σε κατηγορίες όπως οι τηλεοράσεις, τα laptops και τα smart gadgets.
O ΓΕΡΜΑΝΟΣ απόλυτος προορισμός για συμβουλές Τεχνολογίας και Service
Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχτηκαν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αλυσίδας το 2017. Παράλληλα, ένας στους δύο, που πήγε το κινητό του για επισκευή, επέλεξε τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ1 και την υπηρεσία G-Service.
«Το 2017, μια ακόμα δύσκολη χρονιά για τη λιανική, η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σε πείσμα των καιρών, απέδειξε την ανθεκτικότητά της. Προσέφερε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της και συνέχισε την ανακαίνιση των καταστημάτων της, συμβάλλοντας στις επιδόσεις του Ομίλου ΟΤΕ σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, internet και τηλεόραση.», δήλωσε ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ.
Στόχος η ανάπτυξη
Όπως ειπώθηκε στο συνέδριο, το 2018, στόχος θα είναι η ανάπτυξη, μέσω της συνεχούς βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη και της αποτελεσματικής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησής του. Με συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη και διαθέτοντας καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και προτάσεις, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στοχεύει να παραμείνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών. Επιπλέον για ακόμη καλύτερη εμπειρία του πελάτη, σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, θα προβάλλονται σε display μόνο live κινητά, ενώ παράλληλα θα ολοκληρωθεί η ανανέωση των καταστημάτων, με μοντέρνα αισθητική, διακριτές προϊοντικές ζώνες και διαδραστικές οθόνες.
«Πρώτη μας προτεραιότητά είναι οι πελάτες μας να βιώνουν μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Να τους παρέχουμε προηγμένες λύσεις τεχνολογίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Με όπλο τη γνώση και τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, την τεχνολογική μας εξειδίκευση και εμπειρία, θέλουμε να προσφέρουμε εξυπηρέτηση αντάξια της ψηφιακής εποχής.», δήλωσε ο κ. Κωσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής.
[1] Έρευνα QED το 2017, σε δείγμα 20.000 ατόμων στο σύνολο της αστικής και μη αστικής Ελλάδας.