“Ο ΟΤΕ αρνείται να μου δώσει γραμμή από τον Σεπτέμβριο του 2013!
Ήμουν συνδρομητής της WIND για αρκετά χρόνια μέχρι τη στιγμή που έπρεπε να μετακομίσω. Νοίκιαζα στην Πτολεμαΐδα σε κεντρική οδό και μετακόμισα 2 πολυκατοικίες δίπλα (από το 23 στο 27) μόλις 500m από το κέντρο του ΟΤΕ.
Ένα μήνα πριν μετακομίσω έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής θεωρώντας πως με το που θα έμπαινα στο καινούργιο σπίτι θα είχε γίνει η μεταφορά.
Αρκετούς μήνες μετά (στα μέσα του 2014) και αφού δεν γινόταν η μεταφορά αποφάσισα να κάνω αίτηση μέσω του Γερμανού για αλλαγή παρόχου (ΟΤΕ) μήπως και είχα καλύτερη αντιμετώπιση. Κανένα αποτέλεσμα.
Αρκετούς μήνες μετά (τέλη του 2014) έκανα αίτηση στον ίδιο τον ΟΤΕ Πτολεμαΐδας. Μου απάντησαν με επιστολή ότι υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί στη χωρητικότητα του δικτύου.
Τον Ιανουάριο του 2015 έκανα καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και μου απάντησε ο ΟΤΕ και πάλι ότι υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί στη χωρητικότητα του δικτύου αλλά ότι με έχουν βάλει σε προτεραιότητα και ότι δεσμεύονται για την άμεση επίλυση του προβλήματός μου.
Τον Απρίλιο του 2015 έστειλα εξώδικό στον ΟΤΕ (χρεώθηκα 300€ έξοδα) όπου του ζητούσα να επιλύσει το θέμα μου έπειτα από 20 μήνες. Αυτή τη φορά ο ΟΤΕ πρωτοτύπησε: δεν μπήκε καν στον κόπο να μου απαντήσει!
Η βλάβη που έχω υποστεί επαγγελματικά, ηθικά και οικονομικά είναι ανυπολόγιστη.
Πλέον έπειτα από 21 μήνες η υπομονή μου έχει εξαντληθεί και βρίσκομαι σε απόγνωση”.
*Τα στοιχεία του καταγγέλλοντα βρίσκονται στη διάθεση της εφημερίδας μας.