Την ώρα που το κύμα καταλήψεων στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της πόλης της Πτολεμαΐδας (βλέπε εδώ) που ξεκίνησε στις αρχές της περασμένης εβδομάδας σημειώνει ύφεση, σε καταλήψεις προχωρούν οι μαθητές Γυμνασίων της πόλης.
Συγκεκριμένα, μόνο στο 2ο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) συνεχίστηκε και σήμερα η κατάληψη που ξεκίνησε την περασμένη Τετάρτη, ενώ στη λύση των καταλήψεων προχώρησαν την Παρασκευή οι μαθητές των 1ου και 2ου Γενικών Λυκείων, μετά από 4 μέρες κατάληψης, και από χθες Δευτέρα επέστρεψαν στα θρανία τους και οι μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου και του 1ου ΕΠΑΛ.
Στο μεταξύ, σε κατάληψη προχώρησαν χθες Δευτέρα οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου στην περιοχή Γκιόλα (απέναντι από το συγκρότημα των τεχνικών σχολών) και του 2ου Γυμνασίου της πόλης στην οδό Καραζάνου, ενώ υπό κατάληψη τελεί από σήμερα Τρίτη και το γειτονικό διδακτήριο στο οποίο στεγάζεται το 4ο Γυμνάσιο (δίπλα στο 3ο ΓΕΛ).
Η διαμαρτυρία των μαθητών του 2ου Γυμνασίου, οι οποίοι στο μεταξύ έλυσαν σήμερα την κατάληψή τους, εστιάστηκε στην έλλειψη βιβλίων και στην έλλειψη καθηγητών Αγγλικών, Μουσικής κλπ., αλλά και στο αίτημα αντικατάστασής κάποιων σπασμένων τζαμιών στα παράθυρα του σχολείου τους.
Τη διαμαρτυρία τους για το εκπαιδευτικό σύστημα, την έλλειψη καθηγητών με αποτέλεσμα καθηγήτρια Γαλλικών να διδάσκει και το μάθημα της Ιστορίας, αλλά και την πλημμελή καθαριότητα του σχολείου τους εκφράζουν οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου, απαιτώντας ταυτόχρονα μια γερή συντήρηση του κτηρίου που στεγάζει το σχολείο τους και δη των χώρων υγιεινής, καθώς και την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων στον 1ο όροφο για να μην συμβεί κάποιο ατύχημα.
Υπενθυμίζεται ότι από τα πιο σοβαρά αιτήματα των φετινών μαθητικών καταλήψεων στην Πτολεμαΐδα ήταν αυτά των μαθητών του 2ου ΕΠΑΛ, με κύριο αίτημα την άμεση ανέγερση νέου διδακτηρίου. Οι μαθητές του εν λόγω σχολείου διαμαρτύρονται επίσης για την απουσία γυμναστηρίου που οδήγησε στην ανάγκη να μετατραπεί το γυμναστήριο σε αίθουσες διδασκαλίας για να αντιμετωπιστεί το οξύ στεγαστικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το σχολείο τους, καθώς και για την έλλειψη υλικών για τα εργαστήριά τους.