Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, στοχεύοντας στον επανακαθορισμό της θέσης της στην τουριστική βιομηχανία, συμμετέχει με μότο “Ζήσε αλλιώς… Νιώσε αλλιώς”, στη 2η GREEK TOURISM Expo, που θα πραγματοποιηθεί από τις 4 έως τις 6 Δεκεμβρίου στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, με τη δημιουργία ενός διακριτού, ελκυστικού και αυθεντικού τουριστικού προϊόντος, το οποίο θα συνδέεται με την ταυτότητα της περιοχής και θα ενσωματώνει την εικόνα της, διασφαλίζοντας ποιότητα στην εμπειρία της αναψυχής, σχεδιάζει την ανάπτυξη και προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος, με ενιαία εικόνα και περιεχόμενο ως προορισμός ποιοτικών εναλλακτικών “εμπειριών”, το οποίο επιχειρεί να προβάλει και μέσω της συμμετοχής της σε τουριστικές εκθέσεις αφήνοντας το στίγμα της και παρέχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα άμεσης προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων της Δυτικής Μακεδονίας στους ενδιαφερόμενους αγοραστές τουριστικών υπηρεσιών (πρόγραμμα hosted buyers) στο πλαίσιο συγκεκριμένου προγράμματος προκαθορισμένων Β2Β συναντήσεων.
Η παρουσίαση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ως ενός ενιαίου εναλλακτικού προορισμού (αγροτουρισμός, πολιτιστικός, θρησκευτικός, βιομηχανικός, γαστρονομικός, φυσιολατρικός, κ.λπ.) πρόκειται να προωθηθεί και μέσα από την ανάδειξη και προώθηση των παραδοσιακών και τοπικών προϊόντων που διαθέτει (διασύνδεση αγροδιατροφής και τουρισμού, καλάθι προϊόντων Δυτικής Μακεδονίας, συνεργατικά δίκτυα).
Προκειμένου να προωθηθεί το τοπικό τουριστικό προϊόν με στόχο το βέλτιστο αποτέλεσμα στην τρέχουσα τουριστική περίοδο, θεωρείται απαραίτητη η μέγιστη συμμετοχή στην έκθεση Greek Tourism Expo 2015 των επιμέρους δρώντων στο τουριστικό κύκλωμα, δηλαδή των χιονοδρομικών κέντρων, των ξενοδόχων, των εστιατόρων, των ταξιδιωτικών πρακτόρων της Δυτικής Μακεδονίας αλλά και των ενδιαφερόμενων Δήμων, στη βάση ολοκληρωμένων προτάσεων και πακέτων διακοπών ώστε να προωθηθεί συνολικά ο τουριστικός προορισμός “Δυτική Μακεδονία”, αλλά και να αναδειχθούν οι επιμέρους θεματικές ενότητες ειδικού ενδιαφέροντος από τους ίδιους τους παραγωγούς του προϊόντος.
Για αυτό το λόγο, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, καλεί τους εμπλεκόμενους στον κλάδο του τουρισμού στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας να επικοινωνήσουν άμεσα με το Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Παιδείας, Πολιτισμού, Τουρισμού, Π. Τσότσου (τηλ. 24610 53624, e-mail:p.tsotsos@pdm.gov.gr) ή με το Τμήμα Τουρισμού (Θανάσης Παπαδημητρίου: 2461 351 459, e-mail: a.papadimitriou@pdm.gov.gr, Δημήτρης Μυλωνάς: 2461 351 191, e-mail: d.milonas@pdm.gov.gr) της Διεύθυνσης Δια Βίου Μάθησης, Απασχόλησης, Εμπορίου & Τουρισμού (έδρα) για τον καλύτερο συντονισμό και οργάνωση της συμμετοχής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας στην Greek Tourism Expo 2015.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη Διεθνής Έκθεση “GREEK TOURISM Expo ‘14” διέγραψε την πρώτη της επιτυχημένη πορεία και απέσπασε τις καλύτερες κριτικές από εκθέτες, επισκέπτες, φορείς και επιχειρήσεις τουρισμού. Στην 1η Έκθεση συμμετείχαν 160 εκθέτες, 75 διεθνείς hosted buyers και πραγματοποιήθηκαν 2600 Β2Β συναντήσεις με μεγάλη επαγγελματική επιτυχία για τους εκθέτες και τους Buyers.
Η 2η Διεθνής Έκθεση GREEK TOURISM Expo που θα διοργανωθεί 4 – 6 Δεκεμβρίου 2015 στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, θα είναι πλουσιότερη σε συμμετοχές και με πολλές καινοτομίες.
Στην έκθεση θα συμμετέχουν Περιφέρειες, Δήμοι, Φορείς, Ξενοδοχεία, Τουριστικά γραφεία καθώς και επιχειρήσεις όλων των κλάδων του Ελληνικού τουρισμού.
Κύριος στόχος της έκθεσης είναι: κάθε χρόνο να γίνεται το σημείο συνάντησης των επιχειρήσεων και των εκπροσώπων του διεθνούς τουρισμού, και να συμβάλλει δυναμικά στην προώθηση και προβολή του Ελληνικού Τουρισμού με το σύνθημα «COME TO MEET THE GREEKS – Ελάτε να γνωρίσετε τους Έλληνες».
Στην έκθεση θα φιλοξενηθούν 100 hosted buyers από Ευρώπη, Ασία, Μ. Ανατολή, Αμερική, Βαλκάνια και Τουρκία οι οποίοι θα καλύπτουν όλους τους τομείς του τουρισμού. Στην έκθεση θα παρουσιαστούν όλες οι μορφές τουρισμού και για κάθε μεγάλη κατηγορία θα οριστούν διακριτοί χώροι περιπτέρων ώστε να είναι ευκολότερος ο προσδιορισμός του κάθε εκθέτη από όλους τους επισκέπτες, όπως: Leisure and MICE tourism, City Break, Luxury Boutique Hotels & Villas Θαλάσσιος, Γαστρονομικός, Αρχαιολογικός & Πολιτιστικός τουρισμός Συνεδριακός και Ιατρικός τουρισμός, Αγροτουρισμός, κ.λπ.