Βάσει του σχεδιασμού, δημιουργούνται δύο νέες εφαρμογές. Η πρώτη θα παρέχει στους ιδιοκτήτες οχημάτων συγκεκριμένες πληροφορίες και η δεύτερη πληροφορίες προς τα όργανα ελέγχου (στοιχεία οχήματος, ημερομηνία έκδοσης, ανάκλησης άδειας κυκλοφορίας, καταβολή τελών, περίοδο ασφαλιστικής κάλυψης, θέση σε ακινησία, ένταξη στο μητρώο κλεμμένων οχημάτων της ΕΛΑΣ).
Συγκεκριμένα, μέσα από την ψηφιακή πύλη gov.gr οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν μέσω της εφαρμογής myAuto να βλέπουν στοιχεία για την άδεια του οχήματός τους, την ασφαλιστική του κάλυψη, τους ελέγχους ΚΤΕΟ κ.ά., ενώ οι ελεγκτές της εφορίας και οι αστυνομικοί, μέσα από την εφαρμογή Audit-Car θα έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία και δεδομένα για το αν έχουν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας, αν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ασφαλισμένα.
Σήμερα, για τις ανωτέρω πληροφορίες απαιτείται η συνεργασία των υπουργείων Οικονομικών, Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, καθώς κάθε υπουργείο χρησιμοποιεί διαφορετικά συστήματα που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες διασυνδέονται με πληροφοριακά συστήματα των φορέων του δημόσιου τομέα και ιδίως του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), της Ελληνικής Αστυνομίας και του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από ατυχήματα αυτοκινήτων.