Το Επιμελητήριο Κοζάνης, συνεχίζοντας την επιτυχημένη εκθεσιακή πολιτική της στήριξης της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων – μελών του και της δημιουργίας των προϋποθέσεων για την προβολή των τοπικών προϊόντων σε νέες αγορές, για άλλη μια φορά συμμετείχε στην ετήσια διεθνή έκθεση «Πανηπειρωτική 2016», την 18η εφέτος, με τρία ενιαία περίπτερα συνολικού εμβαδού 150 τ.μ.. Η συμμετοχή των τοπικών επιχειρήσεων πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και της Αστικής Εταιρίας για την προώθηση της Επιχειρηματικότητας στο Ν. Κοζάνης (ΑΕΠΕ).
Στην έκθεση, που διήρκησε από 14 έως και 22 Μαΐου 2016 και διοργανώθηκε από την εταιρία «ΚΥΚΛΟΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ» στο Πανηπειρωτικό Στάδιο Ιωαννίνων, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ηπείρου, του Δήμου Ιωαννιτών και του Δήμου Ζίτσας, συμμετείχαν ένδεκα επιχειρήσεις της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης και τέσσερες των Γρεβενών (συνολικά 15), με προϊόντα κυρίως των κλάδων κατασκευών, παραδοσιακών τροφίμων και ειδών ζαχαροπλαστικής, μαρμάρων, χάλκινων ειδών, αρωματικών καλλυντικών, ενδυμάτων κ.α.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει η επιχειρηματικότητα, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις απέδειξαν περίτρανα με το δυναμικό «παρών» τους στην έκθεση ότι η προσπάθεια εμπορικής προβολής τους μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει, όπως νέες συνεργασίες και τόνωση της επιχειρηματικής ψυχολογίας.
Το γεγονός ότι χιλιάδες ήταν οι επισκέπτες, καταναλωτές και εμπορικοί αντιπρόσωποι, που διάβηκαν τις πύλες της έκθεσης και επισκέφθηκαν τα περίπτερα του Επιμελητηρίου, είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία κλίματος αισιοδοξίας και ικανοποίησης για όλους τους τοπικούς μας εκθέτες. Επίσης, η όλη εκθεσιακή διοργάνωση, που κατά γενική ομολογία ήταν υψηλών προδιαγραφών, είχε ως αποτέλεσμα η Έκθεση εκτός από την πραγματικά μεγάλη επισκεψιμότητα που σημείωσε, – παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν το τελευταίο Σαββατοκύριακο της λειτουργίας της-, να σημειώσει επιτυχία ως προς τους κύριους στόχους της, που ήταν:
-Η προβολή και ανάδειξη των προϊόντων των συμμετεχουσών επιχειρήσεων
-Η προώθηση νέων ιδεών και καινοτόμων προϊόντων
-Η τόνωση της αγοράς και της επιχειρηματικής ψυχολογίας
-Η σύναψη εμπορικών συμφωνιών.
ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ