Αλαλούμ με το θέμα της Ακρινής. Η εκπεφρασμένη από στόματος Προέδρου απροθυμία της ΔΕΗ για τη μετεγκατάσταση του ταλαίπωρου οικισμού έφερε τα πάνω κάτω. Δεν είναι μόνο ότι αμφισβητεί την ομαλή ροή των πραγμάτων, αλλά κυρίως το ότι επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό ότι το σύστημα των Αθηνών μας κοροϊδεύει μέσα στα μούτρα μας.
Οι Βουλευτές και οι Οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ έρχονται στις λαϊκές συνελεύσεις των πληττόμενων κατοίκων, συμπαραστέκονται στον αγώνα τους, στηρίζουν τα αιτήματα τους και δεσμεύονται ότι…”πιέζουν” στην κατεύθυνση της επιτάχυνσης της μετεγκατάστασης.
Από την άλλη: Ο Πρόεδρος της ΔΕΗ, κάνει τον “Κινέζο” όπως θα έλεγε ο λαός, μειώνοντας συνεχώς την ένταση των σοβαρότατων προβλημάτων, υποβαθμίζοντας τη σοβαρότητα τους, και αλλάζοντας την ατζέντα. Ο Μ. Παναγιωτάκης άφησε αιχμές κατά των πολιτικών παραγόντων (Υπουργών Βουλευτών, Περιφερειαρχών) λέγοντας: “Απέναντι στους κατοίκους της Ακρινής είμαστε εντελώς ειλικρινείς. Ούτε αυτιά χαϊδεύουμε ούτε ανεδαφικές λύσεις προτείνουμε”. Ότι δηλαδή αυτοί που κάθονται στις λαϊκές συνελεύσεις και αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι ανειλικρινείς και χαϊδεύουν αυτιά. Ο κ. Παναγιωτάκης εξέφρασε επίσης και για άλλη μια φορά, τη διαφωνία της ΔΕΗ με το νόμο για την μετεγκατάσταση της Ακρινής, ο οποίος αποτελεί κατάκτηση για την περιοχή, και αφήνει να εννοηθεί πως είναι ανοιχτό το παράθυρο για την κατάργηση του(!).
Ο απλός πολίτης (δεν έχει σημασία αν είναι Ακρινιώτης ή όχι) βλέπει δύο τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις από τη ΔΕΗ και από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Δημιουργείται μια τεράστια σύγχυση στο κοινό, αλλά και μια εντύπωση ότι μας κοροϊδεύουν. Πως γίνεται οι δύο πλευρές να έχουν διαφορετική προσέγγιση; Η Διοίκηση της ΔΕΗ από τον ΣΥΡΙΖΑ δεν ορίστηκε; Η Διοίκηση της ΔΕΗ από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ δεν αντλεί την εξουσία της;
Οι παραπάνω πολιτικές «διεργασίες» με τους κορυφαίους θεσμικούς να διαφωνούν, έχουν φόντο τους πληττόμενους πολίτες που βλέπουν τη ζωή τους να καταστρέφεται. Και επειδή το φόντο έχει αρχίσει να γίνεται δυσάρεστο, επιχειρείται να αλλάξει με την έλευση κινηματογραφικών στούντιο(!).