Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας , ευχαριστεί όσους συνέβαλλαν στην επιτυχία διεξαγωγής του Σεμιναρίου εκμάθησης Πρώτων Βοηθειών ,για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “ΝΤΑΝΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ” , που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στη φιλόξενη αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Πτολεμαΐδας-Εορδαίας. Συγκεκριμένα ευχαριστεί θερμά καταρχήν τον Πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Dr Αντώνιο Αυγερινό , για τη συνεχή αρωγή του και για την έγκριση του Σεμιναρίου , την Προϊσταμένη Νοσηλευτικής του ΕΕΣ και Εκπαιδεύτρια του Τμήματος Πτολεμαΐδας Ελένη Γραμματικοπούλου, για τη μεταφορά των πολύτιμων γνώσεών της, τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Πτολεμαΐδας Θεόδωρο Κακουλίδη για την προσωπική του βοήθεια και για τη διάθεση της αίθουσας Συνεδριάσεων για την πραγματοποίηση του Σεμιναρίου όπως και το ΔΣ, τον ιδιοκτήτη του Σούπερ Μάρκετ “ΕΔΕΜ “Πτολεμαΐδας Χαράλαμπο Θεοδοσιάδη , για την προσφορά διαφόρων εκλεκτών εδεσμάτων, που επιμελήθηκαν τα Μέλη του ΔΣ Παρασκευή Νάκα και Σοφία Μπέση, τους επανεκπαιδευόμενους Εθελοντές, τα Μέλη και τους Εκπαιδευόμενους Πολίτες , για την εμπιστοσύνη τους στον Ερυθρό Σταυρό Πτολεμαΐδας. Η Πρόεδρος Κούλα Πουλασιχίδου και το Δ.Σ του ΠΤ ΕΕΣ Πτολεμαΐδας.
































