Παίζουν τη γάτα με το ποντίκι…. παραβάτες και ΕΛ.ΑΣ.
Τη γάτα με το ποντίκι…. παίζουν καθημερινά στην πόλη της Κοζάνης οδηγοί-παραβάτες και ΕΛ.ΑΣ. καθώς από οι μεν συνεχίζουν να παρανομούν και οι δε προσπαθούν να αποτρέψουν τις παραβάσεις τους και κυρίως να διευκολύνουν τη ροή των Ι.Χ.
Και χθες το πρωί στους κόμβους -γνωστούς πλέον για την κυκλοφοριακή συμφόρησή τους- από Κοζάνη προς Λάρισα και Θεσσαλονίκη (δρόμοι που ενώνονται με επίσης βασικές οδικές αρτηρίες της πόλης της Κοζάνης όπως π.χ. η οδός Γκέρτσου και η Ιωνίας, η Βενιζέλου) δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Αιτία και πάλι ορισμένοι οδηγοί που έμαθαν να σταματούν το όχημά τους όπου θεωρούν ό,τι τους βολεύει. Αυτοκίνητα καταμεσής… του δρόμου, Ι.Χ. “σκαρφαλωμένα” στα πεζοδρόμια, οδηγοί που άλλοτε σέβονται άλλοτε όχι τις διαβάσεις πεζών, σταθμευμένα οχήματα κάτω ακριβώς από το σήμα του Κ.Ο.Κ. που απαγορεύει την πράξη αυτή, αυτοκίνητα παρκαρισμένα ακόμη και πάνω σε στάσεις Αστικών, αυτοκίνητα διπλοπαρκαρισμένα, αυτοκίνητα πάνω σε στροφές και… τα νεύρα των χρηστών της οδού σε επικίνδυνα σημεία… έχοντας “τραβηγμένο” χειρόφρενο για ώρα και ακινητοποιώντας τα Ι.Χ. τους καθώς, κάποιοι ασυνείδητοι προτίμησαν να παρκάρουν καταμεσής το Ι.Χ. του για να “πεταχτούν” στη δουλειά τους… αδιαφορώντας για τη ροή των οχημάτων. Το φαινόμενο παρατηρείται καθημερινά και όλες τις ώρες πρωί-βράδυ, κυρίαρχα τις ώρες αιχμής.
Οι δύο αυτοί κόμβοι και οι παράπλευρες οδικές αρτηρίες τους έχουν γίνει πλέον απροσπέλαστες θα μπορούσαμε να πούμε για τους οδηγούς, έως και επικίνδυνες για πεζούς.
Στον αντίποδα η ΕΛ.ΑΣ. που -με τα όποια μέσα διαθέτει- προσπαθεί να συμμορφώσει τους παραβάτες. Μάλιστα πολλές φορές έχουν βρεθεί στο σημείο Ανακριτικά της Τροχαίας, συνεργεία της ΕΛ.ΑΣ. και περιπολικά ενώ τις εορταστικές ημέρες αστυνομικοί ρύθμιζαν την κυκλοφορία, όμως όπως όλα δείχνουν αυτό δεν αρκεί και όχι μόνο για το συγκεκριμένο σημείο αλλά και για όλη την πολη.
Βάσιμες πληροφορίες του “Π” αναφέρουν πως στο σημείο των κόμβων (αλλά και αλλού) πρόκειται να ακολουθήσουν μεγάλες διορθωτικές επεμβατικές κινήσεις και πολλές τεχνικές παρεμβάσεις -πέρα από τη διαγράμμιση- ανάμεσά τους η τοποθέτηση κάγκελων στα πεζοδρόμια, η τοποθέτηση νέων απαγορευτικών πινακίδων, ακόμη-ακόμη και η δημιουργία νησίδας στη “μέση” των λωρίδων κυκλοφορίας ώστε η παράνομη -έστω και ολιγόλεπτη- στάθμευση να μην καθίσταται εφικτή.