Με μια ξεχωριστή συναυλία, γεμάτη μουσική και δημιουργία, το Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης ολοκληρώνει την καλλιτεχνική και εκπαιδευτική χρονιά 2025-2026.
Η εκδήλωση με τίτλο «Επίλογος» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Ιουνίου και αποτελεί την κορύφωση των δράσεων του Ωδείου, σηματοδοτώντας παράλληλα τη γιορτινή λήξη της φετινής εκπαιδευτικής διαδρομής.
Τρίτη 30 Ιουνίου, και ώρα 8:00 μ.μ., στον αύλειο χώρο του Ωδείου, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.































