Ζητείται από επιχείρηση λιανικού/χονδρικού εμπορίου υπάλληλος γραφείου (βοηθός λογιστή)
με προυπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνων σε ανάλογο τομέα. Αρμοδιότητες: Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου
τιμολόγηση, έλεγχος και παρακολούθηση πελατών και προμηθευτών, ενδοκοινοτικές συναλλαγές.
Απαραίτητες γνώσεις :Χειρισμός ERP προγράμματος, άριστος χρήστης Η/Υ ,Μicrosoft officeκαι πολύ καλά αγγλικά.
Προσόντα: Οργανοτικότητα, ικανότητα διαχείρισης χρόνου και διάθεση για εργασία.
Ωράριο καταστημάτων .
Αποστολή βιογραφικών:aggeliaergasias01@gmail.com