Έξι βουλευτές – γιατροί έχουν δηλώσει προθυμία να προσφέρουν υπηρεσίες στο ΕΣΥ – Τελευταίοι εθελοντές ο βουλευτής της ΝΔ Νεοκλής Κρητικός και η βουλευτής της Ελληνικής Λύσης Μαρία Αθανασίου
Συνολικά έξι βουλευτές ιατροί έχουν δηλώσει την επιθυμία τους να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και να συνδράμουν στην μάχη κατά της πανδημίας.
Οι τελευταίες επιστολές – δηλώσεις εθελοντικής προσφοράς που διαβιβάστηκαν στο γραφείο του Προέδρου της Βουλής Κώστα Τασούλα υπογράφονται από τον βουλευτή Λακωνίας με την ΝΔ Νεοκλή Κρητικό που έχει την ειδικότητα του χειρουργού θώρακος και την βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Μαρία Αθανασίου, συνταξιούχο γυναικολόγο.































