Συνεχίζονται τα δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια που διοργανώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με στόχο την εκπαίδευση και κατάρτιση των μελών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου σε θέματα πωλήσεων, διαπραγμάτευσης, branding και μάρκετινγκ.
Το έκτο κατά σειρά webinar θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Δευτέρα 17/6/2024, στις 17:00, με θέμα “Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων”.
Εισηγητής στο σεμινάριο είναι ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Καθηγητής και Πρόεδρος στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα αναπτυχθούν τα θέματα:
Συμβουλές, οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησης.
Τα βασικά συστατικά ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης παραπόνων των πελατών.
Βέλτιστες πρακτικές (best practices) αναφορικά με την εξυπηρέτηση και διαχείριση παραπόνων των πελατών.
Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_R4jsA3qxQtyHm0NdRrUUIw
ΠΡΟΣΟΧΗ: όποιοι ενδιαφέρονται να λάβουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης θα πρέπει να καταχωρήσουν το όνομα και το επώνυμό τους με κεφαλαία γράμματα, στα ελληνικά. Το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης θα εκδοθεί σε όσους παρακολουθήσουν ολόκληρο το σεμινάριο.